-

جلب رضایت مشتریان اولویت سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای کیفیت خودرو، این مجموعه با همت و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و کارگران خود در گام نخست توانست کیفیت خودرو شاهین را به نحو مطلوب ارتقا دهد.

تغییرات شاهین
محمدعلی تیموری با تاکید بر اینکه در چند ماه اخیر به موضوع کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌طور ویژه پرداخته شده، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعتی، کارآفرینان و فعالان اقتصادی تاکید کرد: با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو در کشور، کیفیت خودرو خوب نیست و مردم ناراضی‌ هستند و حق با مردم است. از این‌رو گروه خودروسازی سایپا برنامه دقیق و جامعی را تدوین کرد تا در مدت زمان بسیار کوتاهی ارتقای کیفیت تمام محصولات خود و به‌ویژه خودروهای اقتصادی شاهین و کوییک را محقق کند.
به‌گزارش سایپانیوز، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا با حمایت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، همکاری قطعه‌سازان و همدلی و همراهی مهندسان و کارگران این مجموعه موفق شد در کمتر از یک ماه، رشد کیفی را در خودروهای تولیدی این مجموعه پیاده‌سازی کند، افزود: جلب رضایت مشتریان در اولویت برنامه‌های گروه خودروسازی سایپاست و در این مسیر هیچ‌گاه توقف نخواهیم کرد.
وی تاکید کرد: در گام نخست ارتقای کیفیت، کاهش صدای خودرو اقتصادی شاهین در دستور کار قرار گرفت، بدین‌جهت در فرآیند ۴۵ روزه توانستیم صدای غیرعادی که خودرو شاهین داشت را حذف کنیم و این خودرو اکنون به صدا ایزوله شده و این امر باعث رضایت نسبی خریداران شده است.
تیموری با بیان اینکه حذف صدای غیرعادی اتاق شاهین موردتایید واحدهای کیفیت و مهندسی قرار گرفته، خاطرنشان کرد: فرآیند ارتقای کیفیت درباره تمام خودروها اجرایی می‌شود و این امر به‌طور قطع می‌تواند رضایت مردم را به‌طور کامل جلب کند.
او گفت: تمام تلاش ما بر این است که در راستای رفع دغدغه‌های مردم در بخش کیفیت خودروهای داخلی اقدام کنیم، به همین برای پروژه‌های بسیار مهمی تعریف‌شده که طی امسال اجرایی خواهند شد.


پرداخت هدیه سفر به مشتریان
مشتریان محصولات گروه خودروسازی سایپا می‌توانند از خدمات تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت با هدف تسریع در تحویل خودرو و جلب رضایت آنها بهره‌مند شوند.
گروه خودروسازی سایپا با هدف پاسخگویی مناسب و به‌موقع به تقاضاهای موجود و جلب رضایت مشتریان، سطح خدمات خود را افزایش داده و طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ شرکت‌های گروه را عملیاتی کرده است.
مشتریان می‌تواند به دو صورت، خودرو ثبت‌نامی خود را تحویل بگیرند؛ یکی تحویل خودرو از طریق محل نمایندگی که ثبت‌نام انجام‌شده است و دیگری تحویل خودرو از پارکینگ شرکت سایپا.
گفتنی است از مدت‌ها قبل سامانه تحویل حضوری خودرو به‌منظور تسریع در تحویل و پاسخ به درخواست مشتریان برای تحویل حضوری خودرو طراحی و راه‌اندازی شده؛ از همین‌رو به مشتریان پیشنهاد می‌شود در صورت تمایل به دریافت خودرو از شرکت درخواست خود را در سامانه یادشده ثبت کنند.
اگر متقاضی درخواست تحویل حضوری خودرو را داشته باشد، هدیه سفر به او پرداخت می‌شود.
طرح تحویل حضوری خودرو در پارکینگ خودروساز، پیشنهادی است و هیچ اجباری برای متقاضیان وجود ندارد اما با توجه به مشکلات موجود در حمل خودرو از جمله کمبود ناوگان خودروبر، برخی از مشتریان تمایل دارند خودرو را شخصا و به‌طور مستقیم از شرکت دریافت و از سویی خودرو سریع‌تر تحویل می‌شود.


بازدید مدیران ارشد تاتارستان از سایپا
گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط اقتصادی، صنعتی و تجاری با کشورهای همسایه، همکاری‌های خود را با کشور روسیه وارد مرحله جدیدی کرد.
گروه خودروسازی سایپا در راستای توسعه فعالیت‌های برون‌مرزی که در ۸ فرمان ابلاغ‌شده از سوی رئیس‌جمهوری در بخش صادرات موردتاکید ویژه قرار گرفته، مذاکرات خود را با روسیه آغاز کرد، از همین‌رو در بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا، درباره همکاری‌های مشترک صحبت و نتایج خوبی حاصل شد.
پس از بازدید مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه از مجموعه سایپا درباره تولید مشترک با طرف‌های روسی در منطقه آزاد SEZ آلابوگا، تبادل دانش فنی و امکان استفاده از ظرفیت‌های علمی و آموزشی هر دو طرف و انتقال دانش در حوزه‌های آی‌تی، نرم‌افزار، مالی‌ومهندسی، تفاهم و توافق‌های انجام شد. همچنین براساس توسعه روابط با کشورهای همسایه که دولت سیزدهم این امر را تکلیف کرده، گروه خودروسازی سایپا در حال مطالعه برای راه‌اندازی خط مونتاژ خودروهای اقتصادی خود در بازار روسیه است.
در این میان، یکی از برنامه‌های که گروه خودروسازی سایپا در امسال با جدیت دنبال می‌کند و این امر به مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی ایلابوگای جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه یادآور شد، افزایش صادرات قطعه به روسیه است؛ طی سال‌های اخیر قطعات خودرویی گوناگونی از جمله رادیاتور، قطعات سیستم تعلیق و قطعات ریخته‌گری به بازار روسیه صادر شده است.
با توجه به بازار بزرگ روسیه و داشتن مرز آبی مشترک و همچنین رسیدن به بازار اوراسیا، گروه خودروسازی سایپا برنامه‌ریزی کرده که سهم بیشتری از این بازار روسیه داشته باشد؛ بنابراین تولید و صادرات خودرو و قطعات آن، از موضوعاتی است که با جدیت پیگیری خواهد شد.


پایین بودن کیفیت خودروها دغدغه است
نایب‌رئیس شورای شهر تهران بر افزایش ایمنی وسایل نقلیه و استانداردسازی راه‌ها تاکید کرد. به‌گزارش ایسنا، پرویز سروری در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به روز ایمنی حمل‌ونقل اظهارکرد: ارتقای ایمنی قطعا با استانداردسازی راه‌ها و وسایل نقلیه شکل می‌گیرد.
امروز پایین بودن کیفیت خودروها که زمینه از دست دادن هموطنان را فراهم می‌کند به یک دغدغه تبدیل شده است و در شأن ملت ما نیست. در حالی خودرو بی‌کیفیت و دارای استاندارد پایین استفاده می‌کنند که در همه عرصه‌ها توانمندی خود را به رخ دشمن کشیدند و باید این ایمنی افزایش یابد.
نایب‌رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در تهران نیز توقع ما از شهرداری این است که با اصلاح معابر، رفع نقاط حادثه‌خیز و بهبود کیفیت آسفالت به ارتقای ایمنی کمک کنند، گفت: البته این راه آغاز شده به‌گونه‌ای که بنا بر اعلام پلیس راهور تعداد مصدومان و کشته‌های تصادفات در تهران نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.


هزینه ۳۵۲ میلیون دلاری برای واردات لاستیک
ایران در سال گذشته حدود ۳۵۲ میلیون دلار واردات لاستیک سنگین به‌عنوان کالای اساسی داشته است. به‌گزارش ایسنا، واردات ۲۵ گروه کالاهای اساسی در سال گذشته بیش از ۱۹.۶ میلیارد دلار هزینه داشته که اقلام وارداتی با ارز نیمایی ۴.۴ میلیارد دلار می‌رسد و باقی برای کالاهای مشمول ارز ترجیحی است. در بین کالاهای اساسی وارداتی با ارز نیمایی سهم ۹۶.۴ هزار تنی به ارزش بیش از ۳۵۱.۸ میلیون دلار برای لاستیک سنگین ثبت شده است.
واردات لاستیک در سال ۱۴۰۰ تا ۲۲ درصد در ارزش و وزن افزایش داشته، این در حالی است که در سال ۱۳۹۹ واردات این کالا ۷۹ هزار تن به ارزش ۲۸۷.۸ میلیون دلار گزارش شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*