-

لوازم یدکی لیفان

گروه «لیفان» تولید‌کننده انواع موتورسیکلت و خودرو چینی است. دفتر مرکزی لیفان در شهر «چونگ چینگ» چین قرار دارد.

این شرکت در سال 1992 میلادی تاسیس شد. لیفان در 2005 ساخت اتومبیل‌های خود را با ون‌های کوچک و یک سدان کوچک آغاز کرد. از مدل‌های معروف لیفان در ایران می‌شود به ایکس 50، ایکس 60 و 820 اشاره کرد.

لوازم یدکی لیفان ایکس 50

لیفان ایکس 50 یک خودرو کراس‌اوور است. این خودرو بر اساس پلت‌فرم سدان 530 لیفان ساخته شده که در اصل نسخه هاچ‌بک لیفت شده لیفان 530 است. لیفان X50 توسط کرمان موتورز به بازار خودرو ایران عرضه شد. لیفان X50 با جعبه دنده دستی و اتومات به فروش می‌رسد.

خودروسازی لیفان خودروی X 50 را به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط معرفی کرد. این خودرو که کراس اوور و دیفرانسیل جلو است در سال 2015 تقریبا بلافاصله پس از نمایش آن در نمایشگاه خودروی مسکو در بازار فروش داخلی ظاهر شد. بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند این که این خودرو کراس اوور نیست و این ادعا تا حدودی اغراق آمیز است، لیفان X 50 بیشتر یک هاچ بک پنج نفره با فاصله کمی از سطح زمین است. فضای داخلی خودرو شباهت زیادی به خودروهای آمریکایی که منحصرا برای دارندگان خودروهای اروپایی طراحی شده اند دارد. فضای داخلی دارای طراحی موفقی است و از نظر طراحی، کیفیت و راحتی، سازنده کاملا خوب عمل کرده است. پلاستیک مورد استفاده برای قطعات، اگرچه تا حدی خشن است، اما در لمس خوشایند است و مانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی نیست.

لوازم یدکی لیفان X50

لوازم یدکی لیفان X50 مربوط به چراغ شامل چراغ جلو چپ، چراغ جلو راست، چراغ خطر عقب چپ گلگیر، چراغ خطر عقب راست گلگیر، چراغ خطر عقب چپ صندوق، چراغ خطر عقب راست صندوق، مه شکن جلو راست، مه شکن جلو چپ، مه شکن عقب راست، مه شکن عقب راست است.

از دیگر لوازم یدکی ایفان ایکس 50 می‌توان به ایربگ خودرو لیفان X50 ، آینه بغل چپ، آینه بغل راست‌، سپر جلو لیفان، براکت سپر جلو راست، براکت سپر جلو چپ، قاب زیر سپر جلو، فلاپ سپر جلو، شبکه توری سپر جل، دیاق سپر جلو، سپر عقب، براکت سپر عقب راست، براکت سپر عقب چپ، قاب زیر سپر عقب، فلاپ سپر عقب، دیاق سپر عقب اشاره کرد.

لوازم یدکی لیفان لیفان X60

خودروی لیفان X60 توسط توسعه دهندگان به عنوان یک SUV معرفی شده است. اما بلافاصله پس از معرفی، مشخص شد که این طور نیست. این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک نیست بنابراین، مهم نیست که چینی ها آن را چگونه می نامند، ما آن را به عنوان یک کراس اوور جمع و جور می‌شناسیم. خودروی لیفان X60 در واقع کمی شبیه تویوتا راو-4 ژاپنی و کمی بیشتر شبیه کیا یا هیوندای است. نمای بیرونی لیفان X60 از روندهایی پیروی می‌کند که اخیرا در تولید SUV و کراس اوور ظاهر شده است. لیفان، مانند بسیاری از همکلاس های خود، دارای جلوپنجره نسبتا چشمگیر و چراغ های جلوی مایل است.

از لوازم یدکی لیفان X60 می‌توان به سپر جلو لیفان x60 ، چراغ جلو راست، چراغ جلو چپ، چراغ خطر عقب راست، چراغ خطر عقب چپ، چراغ خطر عقب راست نیو (جدید)، چراغ خطر عقب چپ نیو، آینه بغل راست، آینه بغل چپ، چراغ راهنما آینه راست، چراغ راهنما آینه چپ، شیشه آینه بغل راست، شیشه آینه بغل چپ، قاب آینه راست، قاب آینه چپ، سپر عقب لیفان X60 ایکس 60 و ایربگ لیفان X60 اشاره کرد.

از لوازم یدکی لیفان X60 مربوط به سپر این خودرو می‌توان به سپر جلو، گارد سپر جلو، دیاق سپر جلو، راهنما سپر جلو، شبکه توری سپر جلو، براکت سپر جلو راست، براکت سپر جلو چپ، قاب راهنما سپر جلو، شبکه توری سپر جلو، سپر عقب، گارد سپر عقب، سنسور سپر عقب، براکت سپر عقب راست، براکت سپر عقب چپ، دیاق سپر عقب اشاره کرد.

لوازم یدکی لیفان 820

در سال 2014، رقیب جدیدی از مدل محبوب تویوتا XV 50 کمری ظاهر شد. این یک ماشین کاملا بازسازی شده "لیفان 820" است. قیمت و همچنین مشخصات فنی دستگاه از قبل مشخص است.

لیفان 820 بسیار خودرو جادارد و بزرگی است. تویوتا XV 50 کمری رقیب اصلی آن از نظر اندازه بسیار کوچک تر از آن است. با این حال، فاصله بین دو محور در هر دو مدل کاملا یکسان است و 2775 میلی متر است. که به نوبه خود نشان می‌دهد که خودروسازان چینی از پلت فرم ژاپنی استفاده می‌کنند. اما این فقط حدس و گمان است، زیرا به طور رسمی این اطلاعات تایید نشده است. سیستم تعلیق سدان لیفان 820 کاملا مستقل است. تمام چرخ ها مجهز به ترمز دیسکی هستند. این تجهیزات فنی دارای تنظیمات مناسبی است که به شما امکان می‌دهد حتی در جاده های پیچ در پسچ به راحتی حرکت کنید.

قیمت سپر جلو لیفان 820

نمای بیرونی لیفان 820 با جذابیت خود حتی متوقع ترین خریدار را راضی می‌کند. اگرچه این یک توسعه مستقل از شرکت لیفان موتورز است، اما با یک مطالعه دقیق، می توانید یک تقلید جزئی را در خودروهای محبوبی مانند هیوندای جنسیس و تویوتا XV 50 کمری مشاهده کنید. و دقیق ترین مصرف کننده می‌تواند شباهتی به سدان های لکسوس و حتی بی ام و سری 7 ببیند.

خرید لوازم یدکی لیفان از تیکوما

لوازم یدکی خودرو اگر باکیفیت نباشند نه تنها به خوبی کار نمی‌کنند بلکه باعث آسیب به خودرو نیز می‌شوند. شما با تهیه لوازم یدکی لیفان و دیگر خودروها از فروشگاه تیکوما می‌توانید از کیفیت قطعه خریداری شده اطمینان کامل داشته باشید. برای خرید لوازم یدکی لیفان از تیکوما به سایت Ticoma.ir بروید و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. مجموعه تیکوما ارائه دهنده‌ی لوازم یدکی لیفان در ایران است که تجربه و تبحر زیادی در ارائه لوازم یدکی انواع خودروها دارد. در ادامه به بررسی لوازم یدکی لیفان در این خودرو‌ها می‌پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین