نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن چیست؟

در این مقاله ما قصد داریم که به برخی از مهم ترین هنگام خرید و نصب حوله خشک بپردازیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن چیست؟

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن

در این مقاله ما قصد داریم که به برخی از مهم ترین هنگام خرید و نصب حوله خشک بپردازیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به خواندن این مقاله ادامه دهید. عوامل موثر بر خرید حوله خشک کن شامل موارد زیر است.

به اندازه و ظرفیت گرمایشی آن دقت کنید

قبل از انتخاب دستگاه مورد نیاز خود، باید بدانید که چه مقدار حرارت خروجی نیاز دارید. روش استاندارد این است که برای هر متر مربع فضای مورد نظر مانند سرویس بهداشتی یا حمام باید چهارصد BTUS در نظر بگیریم. برای اطمینان بیشتر، ظرفیتی که انتخاب می کنیم باید ده درصد بیشتر از ظرفیتی باشد که محاسبه کردیم.

مکانی که می خواهید سیستم را در آن نصب کنید

بستگی به این دارد که در یک ساختمان مدرن زندگی می کنید یا یک ساختمان سنتی. زیرا نصب سیستم در یک ساختمان مدرن بیشتر به دکوراسیون مورد نظر بستگی دارد. زیرا در این ساختمان ها اغلب از پنجره ها و درها و همچنین دیوارهای عایق استفاده می شود اما اگر در خانه های سنتی زندگی می کنید باید تا حد امکان آن را روی دیوار سرد نصب کنید زیرا در این صورت عملکرد سیستم افزایش می یابد.

اندازه محل نصب

اندازه محیطی که می خواهیم در آن از حوله خشک کن استفاده کنیم می تواند اندازه لوله هایی را که برای سیستم مناسب هستند تعیین کند. اما اگر محیطی که می خواهید سیستم را در آن نصب کنید بزرگ است، باید حوله خشک کنی با استانداردهای بالاتر انتخاب کنید. مثلاً در دو متر مربع از سیستم ده لوله ای و در سه متر مربع از سیستم چهارده لوله ای و در پنج متر مربع می توانید از سیستم هجده لوله ای و غیره استفاده کنید.

همچنین بخوانید : بهترین محل نصب حوله خشک کن در خانه کجاست؟

عامل دیگر ارتفاع است

با توجه به تعداد سطوح باید ارتفاع مناسب را انتخاب کنیم که به طور متوسط ​​بین شصت تا هشتاد سانتی متر خواهد بود. در صورت وجود هرگونه سوال در نصب کردن حوله خشک کن خود میتوانید روی مشاوره لوتوس رادیاتور حساب کنید.

مزایای حوله خشک کن

قابلیت آویز

یکی از کاربردهای این دستگاه استفاده از آن در مکان هایی است که محل مناسبی برای خشک کردن لباس وجود ندارد که در حال حاضر اغلب در سازه های آپارتمانی یافت می شود. با استفاده از این سیستم می توانید به جای رخت آویز از این وسیله استفاده کنید و مکانی برای آویزان کردن لباس های خود پیدا کنید.

توانایی روشن بودن 24 ساعته

اگر می خواهید از آبگرمکن های معمولی به صورت بیست و چهار ساعته استفاده کنید باید هزینه زیادی برای تامین برق آن ها بپردازید ولی با استفاده از این وسیله می توانید سرویس بهداشتی ، حمام ، ورودی ساختمان و ...را گرم نگه دارید.

استفاده تزئینی

حوله خشک کن علاوه بر استفاده برای گرم کردن، از بین بردن رطوبت و میکروارگانیسم ها و خشک کردن حوله ها جنبه تزئینی دارد و می تواند به محیط زیبایی بیافزاید.

سخن آخر

در این مقاله ما سعی کردیم که به برخی از مهم ترین نکات هنگام خرید حوله خشک کن استیل و یا سایر انواع حوله خشک کن ها بپردازیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین