-

معرفی پنج استانی که کمتر سجامی شدند

طبق آخرین آمار، در مهر ماه سال جاری ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است. این درحالی است که در شهریور سال جاری، تعداد سجامی شده ها، ۱۶۶ هزار و ۱۳۹ نفر بود.

در مهرماه سال جاری تعداد ۹۴ هزار و ۱۱۹ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۲۱ هزار سهامدار در این ماه به ۱۲۱ هزار و ۶۲۳ مورد رسیده است.

استان های پیشتاز در سجامی شدن

همچنین بر اساس این گزارش، تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه « سجام » در مهرماه به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان تهران با ۲۰ هزار و ۹۵۶ مورد، خراسان رضوی با ۶۴۹۳ مورد، اصفهان با ۶۴۶۶ مورد، خوزستان با ۵۱۶۶ مورد و مازندران با ۴۷۰۵ مورد در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

در شهریورماه نیز تهران با ۳۷ هزار و ۱۵۸ مورد، کرمان با ۱۲ هزار و ۱۴۱ مورد، خراسان رضوی با ۱۱ هزار و ۶۴۴ مورد، اصفهان با ۱۱ هزار و ۴۹۳ مورد و خوزستان با ۱۰ هزار و ۹۷۱ مورد در ابتدای لیست سجامی شده ها قرار داشتند.

پنج استانی که کمتر سجامی شدند

همچنین پنج استان کهگیلویه و بویراحمد با ۵۴۴، خراسان جنوبی با ۶۲۵، چهارمحال و بختیاری با ۷۱۱، زنجان با ۷۴۳ و سمنان با ۷۶۵ مورد در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

این درحالی است که در شهریورماه کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰۹، خراسان جنوبی با ۱۱۶۹، چهارمحال و بختیاری با ۱۲۶۰، ایلام با ۱۳۱۸ و سمنان با ۱۳۷۸ مورد در انتهای لیست سجامی شده ها ایستاده بودند.

سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است.

منبع: ايسنا

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*