نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

چه حوله خشک کنی بخریم؟

حوله خشک کن های برقی آریاتیس در ابعاد و توان های مختلف بدون نیاز به لوله کشی و بدون وابستگی به پکیج و سیستم های گرمایشی برای سرویس های کوچک و بزرگ در ابعاد مختلف ، قابل ارائه بوده و به لحاظ کیفیت، میزان گرمایش، تنظیمات خاص و مصرف بهینه انرژی بهترین گزینه برای کاربران علاقمند به حوله خشک کن برقی می‌باشند.

چه حوله خشک کنی بخریم؟

در زمان‌های گذشته، برای خشک کردن حوله‌های مرطوب که زمینه‌ی ایجاد قارچ و باکتری های محیطی را داشتند، گاهاً مجبور بودیم حوله‌های مصرفی را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهیم تا خشک شوند و اینکار ساعت‌ها به طول می انجامید. صرف نظر از زمانی که صرف این کار می‌شد، نور آفتاب،در دراز مدت باعث پوسیدگی و در نهایت ازبین رفتن حوله ها می‌شد. در شرایط زندگی آپارتمانی، غالباً امکان خشک کردن حوله در فضای باز و در مقابل نور خورشید وجود ندارد. از این رو حوله خشک کن، بعنوان یکی از ملزومات داخل حمام، جایگاه خاصی در منازل دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در راستای زندگی بهتر و راحتر افراد، حوله خشک کن های برقی و آبی، با کاربری های خاص در جنس‌های استیل، کروم، فولاد و شیشه در بازار موجود می‌باشد. افرادی که به ظاهر و دکوراسیون منزل خود بسیار اهمیت می‌دهند نیز، می‌توانند از حوله خشک کن های شیشه‌ای و لوکس با طراحی بسیار زیبا استفاده کنند.

حوله خشک کن چیست؟

دستگاه حوله خشک کن، در واقع، شکل نوینی از رادیاتورها هستند که مناسب گرم کردن فضای سرویس بهداشتی و حمام ها هستند و علاوه بر خشک کردن حوله و لباس های خیس یک اِلِمان دکوراتیو برای زیبایی محیط هم محسوب می‌شوند.

انواع حوله خشک کن از نظر عملکرد

  • حوله خشک کن هیدرونیکی (آبی)

حوله خشک کن های هیدرونیکی به سیستم پکیج متصل می‌شود و مانند یک رادیاتور، محیط را با استفاده از جریان آب گرم موجود در لوله‌های خود گرم می‌کند. اگر برای گرمایش خانه خودتان از پکیج استفاده می کنید، این نوع حوله خشک کن می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد که البته باید چند نکته‌ی مهم را در ارتباط با این نوع از حوله خشک کن ها در نظر بگیرید. این نوع حوله خشک کن نیازمند لوله کشی مناسب در فضا مورد استفاده است و همچنین به دلیل نیازمند بودن به سیستم گرمایشی در تمام فصل ها، قابل استفاده نمی‌باشد.

  • حوله خشک کن برقی

در خیلی از منازل، هنوز از سیستم گرمایشی پکیج استفاده نمی‌کنند و از بخاری و یا دیگر روش های گرمایشی سنتی برای گرم کردن منزل استفاده می کنند. همچنین خیلی از خانه ها به دلیل نداشتن زیرساخت لوله کشی مناسب، این امکان را ندارند که از حوله خشک کن آبی استفاده کنند. برای این افراد بهترین و مناسب ترین گزینه، استفاده از حوله خشک کن های برقی است. همچنین در مواردی که حتی از سیستم پکیج یا گرمایش مرکزی استفاده می‌شود ، کاربران باز هم ترجیح می‌دهند از مزیت های یک حوله خشک کن برقی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که در مورد حوله خشک کن برقی باید بدانید

ویژگی های حوله خشک کن های برقی

مهم‌ترین مزیت‌های حوله خشک کن برقی، استفاده آن در تمام فصول سال می‌باشد و برعکس حوله خشک کن های هیدرونیکی، نیازمند روشن کردن سیستم گرمایش مرکزی مانند پکیج و … نمی‌باشد.

برای استفاده از این محصول نیاز به لوله کشی آب گرم به محل نصب حوله خشک کن ندارید و به همین دلیل هیچ محدودیتی برای نصب نداشته و ضمن صرفه جویی در هزینه لوله کشی در هر موقعیت سرویس بهداشتی قابل نصب میباشد.

یکی از مزیای بزرگ این حوله خشک کن ها، این است که به عنوان یک سیستم گرمایشی مستقل ، با گرم کردن محیط، رطوبت را از بین می‌برد و اجازه رشد و تکثیر به انواع قارچ ها و باکتری ها نمیدهد.

ویژگی های حوله خشک کن برقی آریاتیس

شرکت آریاتیس، یکی از تولیدکننده‌های باسابقه در تولید حوله خشک کن برقی است. از آنجایی‌که آریاتیس، نماینده رسمی شرکت آلمانی استیبل الترون می‌باشد بنابراین، برای تولیدات خود نیز، از تکنولوژی روز اروپایی بهره می‌گیرد. حوله خشک کن های برقی آریاتیس بسیار کم مصرف بوده و در توان، ابعاد، رنگ و طراحی های مختلف برای فضاهای گوناگون عرضه می‌گردد.

حوله خشک کن های آریاتیس، کاملاً ضد آب بوده و مناسب سرویس های بهداشتی، حمام، مکان های ورزشی، استخرهای عمومی و... می‌باشند. این محصولات، با سیستم های کنترل دما به صورت آنالوگ و دیجیتال انتخاب های متنوعی را با توجه به نوع استفاده جهت سهولت کاربران فراهم میکند.

حوله خشک کن برقی آریاتیس مدل AF15-CNW

حوله خشک کن برقی آریاتیس AF15-CNW ، بسیار مناسب برای گرم کردن و خشک کردن حوله و لباس های خیس می‌باشد و از مصرف موثر انرژی گرمایش الکتریکی برای گرم نگه‌داشتن حمام شما در تمام فصل های سال استفاده می‌کند. حوله خشک کن برقی آریاتیس AF15-CNW با توان 500 وات توسط کنترل پنل دیجیتال روی دستگاه روشن و المنت‌های داخل لوله‌ها فعال می‌شوند و قابلیت تنظیم دما و زمانبندی فردی را برای مصرف کننده‌گان، فراهم می‌کند.

این حوله خشک کن مناسب سرویس های بهداشتی، حمام، رختکن سالن های ورزشی، آرایشگاه ها و استخر ها می‌باشد.

حوله خشک کن برقی آریاتیس مدل RT-UC

حوله خشک کن برقی RT-UC با طراحی خاص و منحصر بفرد خود برای سرویس های بهداشتی کوچکتر طراحی شده و برای خشک کردن حوله های کوچک دستی و همچنین گرمایش فضای حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می‌باشد. این حوله خشک کن زیبا با توان 250 وات و با سیستم کنترل گرمایش بصورت آنالوگ بوده و تنظیمات آن برای کاربران بسیار راحت است.

سخن آخر:

حوله خشک کن های برقی آریاتیس در ابعاد و توان های مختلف بدون نیاز به لوله کشی و بدون وابستگی به پکیج و سیستم های گرمایشی برای سرویس های کوچک و بزرگ در ابعاد مختلف ، قابل ارائه بوده و به لحاظ کیفیت، میزان گرمایش، تنظیمات خاص و مصرف بهینه انرژی بهترین گزینه برای کاربران علاقمند به حوله خشک کن برقی می‌باشند. برای مشاهده سایر محصولات این گروه و در صورت تمایل به خرید حوله خشک کن برقی، کافیست به فروشگاه اینترنتی آریاتیس ؛ مرجع فروش انواع حوله خشک کن برقی و سیستم های گرمایشی ساختمان، مراجعه کنید یا از طریق شماره تماس‌های ۸۸۰۳۳۷۵۴ -۰۲۱ و ۷۶۹۲۸۵۷ -۰۹۱۲ با کارشناسان گروه آریاتیس در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین