-

معرفی شرکت سامسونگ، بزرگترین شرکت تولید کننده موبایل های هوشمند و لوازم خانگی در جهان

شرکت سامسونگ یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که می توان گفت شاید بزرگ ترین شرکت است که تمامی محصولاتش در کشور ایران و جهان بیشترین فروش را، دارد. البته یکی از بزرگ ترین رقیب های آن شرکت شیائومی و اپل هستند که با یک دیگر به رقابت پرداخته اند . ما قصد داریم تا شما افراد را در این برسی با بهترین موبایل های هوشمند شرکت ساسونگ آشنا کنیم.

سال تاسیس شرکت سامسونگ و جایگاه این شرکت در جهان:

این شرکت برای اولین بار در 1 مارس سال 1938 در شهر دئگو کره جنوبی، تاسیس شد و توانسته در ساخت گوشی موبایل های هوشمند در جایگاه بسیار بالا قرار بگیر و این شرکت قبل از شرکت اپل، بزرگ ترین شرکت تولید کننده موبایل های هوشمنده بوده است. در سال 2021 اعلام شد که شرکت نگ در جایگاه سوم پر فروش ترین شرکت دنیا را به خود لقب داده است و شرکت اپل و شیائومی به ترتیب در جایگاه های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند. تا قبل از سال 2021 ، شرکت سامسونگ جایگاه دوم را داشته ولی شرکت 12 ساله شیائومی توانسته طی ساخت جدید ترین موبایل های هوشمند، از شرکت ساسونگ با اختلاف بسیار کمی سبقت بگیرد و جلو بزند. ولی باید گفت که شرکت سامسونگ تنها شرکت در دنیا است که در کشور های بزرگ دنیا مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان ، فرانسه و چین توانسته است شرکت های تولید موبایل هوشمند بزند و این خودش یک عملکرد عالی است که بتواند یک شرکت به جزء کشور خود، بتواند در 4 کشور بزرگ دنیا هم شرکت تولیدی بزند.

پر فروش ترین محصولات شرکت سامسونگ:

اگر بخواهیم که در این بخش شما افراد را با پر فروش ترین محصولات شرکت سامسونگ آشنا کنیم، باید گفت که موبایل های هوشمند شرکت سامسونگ در مدل A پر فروش ترین محصولا این شرکت بوده اند که خیلی از افراد با مدل های مختلف آن آشنا هستند. این سری از موبایل های سامسونگ نزدیک به دوسال است که در جهان به فروش می رسد و فروشگاه های بزرگ دنیا و حتی ایران همچنان به فروش می رسد ؛ این سری نه تنها بهترین سری موبایل های هوشمند شرکت سامسونگ در دنیا به حساب می آید، بلکه به دلیل فروش بسیار زیادی این موبایل در دنیا، توانسته است یک رکورد فروش در کتاب بزرگ گینس برای خود ثبت کند.

عملکرد شرکت سامسونگ در ساخت لوازم خانگی:

یکی دیگر از شرکت های بزرگ دنیا که در ساخت لوازم خانگی اسم و رسمی برای خود ایجاد کرده است، شرکت سامسونگ می باشد که از گذشته در ساخت لوازم خانگی هوشمند، یک رقیب بسیار بزرگ برای شرکت معروف ال جی به حساب می آید و طبق آخرین آمار به ترتیب شرکت ال جی، ساسونگ و شیائومی در رتبه های اول تا سوم پر فروش ترین محصولات لوازم خانگی را به خود اختصاص داده اند. این شرکت حتی در زمینه هوش مصنوعی نیز فعالیت می کند.

بهترین موبایل های هوشمند شرکت ساسونگ برای خرید در سال 2022

بهترین موبایل های هوشمند شرکت سامسونگ، سری های A و گلگسی می باشند که برای خرید در سال 2022 بسیار مناسب می باشند. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که به همیشه موبایل هوشمند خودرا موبایل انتخاب می کنید که دارای پردازنده قوی باشد که مناسب گیمینگ باشد، تمامی موبایل های سری A و گلگسی شرکت سامسونگ مناسب می باشند ولی در حال حاضر بهترین و پرچمدار ترین موبایل هوشمند این شرکت، گلگسی اس 21 اولترا می باشد که دارای کیفیت خوبی است و اگر برای خرید موبایل های خود به موبایل های توجه دارید که برای عکاسی مناسب می باشند، پیشنهاد می کنم موبایل گلگسی 21 اولترا خریداری کنید زیرا این موبایل هوشمند نه تنها برای افراد گیمینگ مناسب است، بلکه مناسب برای افرادی هست که دوست دارند از بهترین لحظات ممکن عکس و فیلم بگیرند.

مشخصات موبایل هوشمند سامسونگ مدل گلگسی اس 21 اولترا:

صفحه نمایشگر: 6.5 اینچ، وزن تقریبی:229 گرم،جنس بدنه: جلو پشت هردو از جنس شیشه همراه با فریم آلومینیومی، حافظه: دارای 512 گیگابایت حافظه همراه با 8 گیگابایت رم،دوربین پشت به ترتیب 108.10.10.12 مگاپیکسل و دوربین جلو 40 مگاپیکسل می باشد. پردازنده: 8 هسته ای، رنگ بندی: مشکی ، نقره ای، تیتانیومی، سرمه ای، قهوه ای. دارای اثر انگشت در زیر صحه نمایشگر،باتری: لیتیومی 5000 میلی آمپر و دارای شارژر سریع 25 وات.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که شرکت ساسونگ جز بهترین شرکت های بزرگ دنیا است که در ساخت محصولات هوشمند عملکردی از خود به نمایش گذاشته است و توانسته است نظر تمامی افراد را نسبت به خود جلب کند. این شرکت بزرگ نه تنها در ساخت موبایل هوشمند عملکردی خارق العاده داشته است، بلکه در ساخت لوازم خانگی و لوازم جانبی هم عملکردی شگفت انگیز داشته است. در آخر امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*