-
در گفت‌وگوی مدیر توسعه کسب‌وکار شرکت ایپام با صمت مطرح شد:

به دنبال خدمات نوین و باکیفیت هستیم

شرکت دانش‌بنیان ایده‌پرداز دانش نوین آرشام «ایپام» با زمینه فعالیت در حوزه فین‌تک تاسیس شد و با اخذ مجوزهای پرداخت‌یاری، پرداخت‌سازی و پرداخت‌بانی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی و شاپرک، آغاز به فعالیت و ارائه خدمات و راهکارهای کم‌نظیر در حوزه‌های مالی همچون بانکداری مجازی، بانکداری باز، اینشورتک و سوپرمارکت مالی نمود.

این شرکت می‌کوشد تا با استفاده از فناوری‌های نوین و مبتکرانه، متخصصان این حوزه و زیرساخت‌های فنی منحصربه‌فرد، صنعت بزرگ فین‌تک را در ایران هم‌سطح با پیشرفت‌های جهانی ارتقاء دهد.
ایپام یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ توسعه تجارت الکترونیک «تنیان» و بانک گردشگری است که درحال‌حاضر با همکاری بانک گردشگری به دنبال ارائه راهکار در جهت تسهیل انواع فرآیندهای مالی مشتریان و کمک به توسعه‌ زیرساخت‌های مالی است. این فرآیند به نوبه‌ خود سبب اطمینان خاطر و جلب رضایت مشتریان آن بانک شده است. در این شماره روزنامه به بهانه حضور موفق شرکت دانش‌بنیان ایده‌پرداز دانش نوین آرشام «ایپام» در ششمین همایش ملی کیفیت، گفت‌وگویی را با منصوره ساکی‌زاده، مدیر توسعه کسب‌وکار این شرکت انجام داده‌ایم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:
فعالیت شرکت در چه زمینه‌هایی است و چه نوع محصول یا خدماتی را در اختیار گروه مشتریان خود قرار می‌دهد؟
عمده فعالیت ایپام در حوزه فین‌تک است و خدمات مبتنی بر بانکداری باز، شعبه مجازی و بانکداری مجازی را در در اختیار گروه مشتریان خود قرار می‌دهد که شامل سوپر اپلیکیشن پ‌رداخت، درگاه پرداخت امن شخصی و سازمانی و کیف پول الکترونیکی است.


در چند سال اخیر چه اقدامات و دستاوردهایی در جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات سازمان خود داشته‌اید؟
اصلی‌ترین اقدامات و دستاوردهای ایپام ارائه وب‌سرویس‌های مالی، توانمندی در راستای ارائه خدمات بانکداری باز مبتنی بر پیاده‌سازی PSD۲ و نوآوری در حوزه پرداخت‌های خرد بابت کیف پول الکترونیکی است. ایپام همواره در تلاش برای دست‌یابی به سطح بالایی از کیفیت به همراه امنیت با به‌روزترین استانداردهای روز دنیا در حوزه پرداخت است. این شرکت به خوبی دریافته که سازگاری خدمات ارائه شده با نیازها و انتظارات مشتریان، راه را برای ارائه هرچه بهتر خدمات با کیفیت هموار می‌کند. یک محصول یا خدمت، تنها زمانی می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند که کیفیت‌ ارائه شده در محدوده انتظارات مشتریان و به منظور رفع نیاز آنان باشد. تمام اقدامات صورت گرفته توسط ایپام طی چند سال اخیر در ارائه خدماتی نوین و با کیفیت، گواه بر شناخت حداکثری ما از بازار هدف و نیازمندی‌های مشتریان است.
نگاه و منشور سازمان خود را به کیفیت محصولات و خدمات و همچنین مشتری‌مداری بیان کنید.
ارزش‌های ایپام شامل نوآوری، امنیت و اعتماد، حفظ منافع ذی‌نفعان و ثبات و پایداری در ارائه خدمات با‌کیفیت است. پایبندی ایپام به ارزش‌های مذکور گویای اهمیت مشتری‌مداری در ایفای نقش این شرکت است. در این راستا نظرسنجی‌های دورن و برون سازمانی متعددی تاکنون برگزار شده که ضمن آن نیازمندی‌ها و درخواست‌های مشتریان بررسی و تحلیل شده و حسب مورد راه‌حل‌های بهینه ارئه شده است. این فرآیند توانسته است ما را در جهت بهبود کیفیت خدمات ایپام و ایجاد حس اعتماد و کسب وفاداری مشتریان یاری نماید. چشم‌انداز ایپام، ارتقاء شرکت به جامع‌ترین و کامل‌ترین برند تسهیل‌کننده و ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در سطح کشور و تبدیل شدن به بزرگ‌ترین مرکز نوآوری تخصصی در حوزه صنعت فین‌تک کشور است که این اهداف با بکارگیری نیروهای متخصص و جوان و استفاده از برترین ایده‌های نوآوری در حوزه مالی کشور کاملا در دسترس است.
تاثیر فرآیند ارزیابی همایش ملی کیفیت در ارتقای کیفیت سازمانی و بهبود وضعیت شرکت را چگونه تحلیل می‌کنید؟
برگزاری همایش ملی کیفیت را می‌توان در جهت تحقق بند یکم سیاست‌های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی به ویژه جزء دوم آن دانست که بالا بردن رقابت و افزایش بهره‌وری عوامل تولید را با بهبود کیفیت تولید مرتبط می‌داند. علاوه بر این، اجرای این همایش را می‌توان منطبق بر بند سوم سیاست‌های مذکور ارزیابی کرد که موجب تسهیل نمودن تبدیل دستاوردهای پژوهش به فناوری و گسترش کاربرد آن است. قطعاً محورهای ارزیابی این همایش که توسط خبرگان و پیشکسوتان این حوزه تهیه شده، می‌تواند افقی روشن پیش روی سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار دهد.


ایپام نیز از این قاعده مستثنا نبوده و علاوه بر بهرمندی از نتایج حاصل از برگزاری همایش، همواره در تلاش خواهد بود تا بتواند به بهترین نحو ممکن تعادل مناسبی در بین سرمایه‌های انسانی خویش، کیفیت خدمات ارائه شده و جلب رضایت حداکثری مشتریان برقرار کند. این مهم با شناخت همه جانبه و درک نیازهای مشتریان، بهبود مستمر خدمات ارائه شده و حفظ سلامت جسم و روان کارکنان قابل دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*