-

قیمت خودرو داخلی و خارجی ۸ مرداد ۱۴۰۳| تارا اتوماتیک یک میلیاردی می شود؟

قیمت خودرو، به دلیل تعطیلی روز گذشته، تغییرات خاصی را تجربه نکرد

قیمت خودرو داخلی و خارجی ۸ مرداد ۱۴۰۳| تارا اتوماتیک یک میلیاردی می شود؟

قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳، اعلام گردید. به نظر می‌رسد که خرید و فروش خودرو به دلیل فعالیت محدود بنگاه‌های معاملاتی، به شدت کاهش یافته است و این موضوع باعث ثبات نرخ خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار شده است. با این حال، به نظر می‌رسد که در ساعات آینده بازار ممکن است از این حالت ثبات خارج شده و دوباره به روند نوسانی خود بازگردد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های به‌دست‌آمده صبح امروز ثابت گزارش می‌شود.

 موتور XU۷P از ارزان‌ترین مدل سورن پلاس در شمار محصولات ایران خودرو، صبح امروزهیچ تغییر قیمتی نسبت به گذشته پیدا نکرده‌ است و به نرخ ۶۱۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل۱۴۰۳ از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که با حفظ تعادل نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۲۴ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

رانا پلاس از دیگر محصولات ایران خودرو به شمار می‌رود که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است و در محدوده ۶۱۴ میلیون تومان باقی است.

تارا اتوماتیک V۴ از محصولات ایران خودرو، ماه پش به نرخ بالای یک میلیارد معامله می‌شد اما با روند کاهشی در طی هفته‌‌های اخیر به نرخ زیر یک میلیارد رسیده و درحال‌حاضر با نرخ ۹۷۲ میلیون تومان بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

سایر محصولات داخلی نیز امروز هیچ تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

قیمت-خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

قیمت خودرو‌های مونتاژی با تبعیت از محصولات داخلی در ثبات کامل به سر می‌برند.

ام‌ وی ‌ام X۲۲ Pro دنده‌ای که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار شناخته می‌شود، در این روزها با نوساناتی که تجربه کرد، سرانجام به قیمت ۹۶۵ میلیون تومان رسید.

جک J۴ آپشنال همانند اکثریت بازار، حفظ تعادل کرده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته گذشته تجربه کرد، سرانجام به نرخ ۷۸۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم هفت نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند برخی دیگر از محصولات بازار نسبت به روز گذشته تغییری ندارد و با نرخ یک میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما ۸S که از خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، که در حال حاضر تغییری ندارد و با یک میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت-خودرو-خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین