-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه + نحوه خرید

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه + آشنایی با نحوه خرید Steam Wallet فعال سازی و شارژ کردن فوری آنی کارت هدیه استیم با قیمت ارزان

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه + نحوه خرید

یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های توزیع و فروش انواع بازی‌های کامپیوتری که شرکت ولو در سال 2003 درست بعد از گسترش و افزایش چشمگیر تعداد بازی‌های کامپیوتری آن را افتتاح کرد، پلتفرم استیم نام دارد‌‌. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر از کشورهای مختلف جهان، از پلتفرم استیم برای خرید بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه خود استفاده می‌کنند؛ اما با توجه به تحریم‌های ظالمانه بر علیه ایران و محدودیت گیمرهای ایرانی، تنها راه خرید بازی کامپیوتری از این پلتفرم، استفاده از گیفت کارت استیم است.

اکثر ایرانیان خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه را ترجیح می‌دهند. در واقع گیفت کارت استیم والت ترکیه به عنوان یکی از گیفت کارت‌های پرفروش استیم، طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید و استفاده از گیفیت کارت استیم در اختیار شما قرار دهیم.‌

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه

نحوه خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه به چه صورت است؟

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، استیم یکی از پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که در بین گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های کامپیوتری طرفداران زیادی دارد. این پلتفرم امکان خرید و دانلود بازی‌های اصل و اورجینال را برای کاربرهای خود فراهم کرده‌است؛ اما قبل از دانلود نسخه اصلی، امکان دانلود نسخه آزمایشی یا دمو نیز برای کاربران فراهم شده است. برای دانلود نسخه آزمایشی یا دمو، هیچ هزینه‌ای از گیمرها دریافت نمی‌شود. گیمرها پس از اطمینان از کیفیت بازی در نسخه آزمایشی، برای خرید و دانلود نسخه اصلی اقدام می‌کنند. با توجه به تحریم‌ها و عدم امکان استفاده از امکانات استیم برای کاربران ایرانی، خرید گیفت کارت استیم ترکیه بهترین راهکار است.

گیمرهای ایرانی برای استفاده از گیف کارت استیم والت ترکیه به عنوان پرفروش ترین گیفت کارت، باید فیلترشکن خود را روشن کنند و به جای انتخاب آی پی کشور ایران، آی‌پی کشور ترکیه را انتخاب کنند. برای شارژ کردن حساب نیز حتماً باید اکانت خود را با واحد پول کشور ترکیه یا همان لیر شارژ کنند. در زمان خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه ، باید از کارت شتاب استفاده شود. چیزی که بعد از خرید گیفت کارت در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد، کد شارژ است. آن‌ها برای دریافت کد شارژ، باید فرایند خرید خود را تکمیل کنند. اطلاعاتی مانند ایمیل و شماره موبایل نیز باید به‌درستی درج شود، زیرا کد شارژ بعد از اتمام مراحل خرید، به صورت پیامک، به شماره موبایل یا به صورت پست الکترونیکی به آدرس ایمیل فرد ارسال خواهد شد.

استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه چه مزایایی دارد؟

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به سایر گیفت کارت‌های استیم؛
  • امکان استفاده سریع از کد شارژ گیفت کارت بلافاصله بعد از خرید؛
  • نداشتن تاریخ انقضا و امکان استفاده در زمان دلخواه؛
  • فروش و عرضه گیفت کارت‌های اسلیم وات ترکیه در مقادیر ده تا صدلیری؛
  • شارژ شدن اکانت ترکیه دقیقا به اندازه مبلغ خرید؛
  • محاسبه قیمت گیفت کارت‌های استیم به صورت لحظه‌ای؛
  • دسترسی نامحدود به هزاران بازی کامپیوتری متنوع؛
  • استفاده از تمام امکانات گیفت کارت استیم روی دستگاه ها‌ی مختلف؛
  • دریافت آپدیت بازی‌های کامپیوتری به صورت خودکار؛
  • امکان ذخیره بازی‌های خریداری‌شده روی فضای ابری؛
  • و... .

استفاده از گیفت کارت استیم والت

قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

گیف کارت استیم والت ترکیه یکی از روش‌های پرکاربرد برای خرید بازی‌های کامپیوتری و محصولات مجازی دیگر از فروشگاه استیم است‌. با خرید گیف کارت استیم والت ترکیه، دیگر نیازی به داشتن یک حساب بین‌المللی نیست. البته قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت استیم ، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید‌. این نکات عبارتند از:

  • توجه به میزان اعتبار گیفت کارت و واحد پولی آن:

برای خرید گیفت کارت استیم والت نیز مانند همه گیفت کارت‌ها، باید به میزان اعتبار و واحد پولی آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال، برای خرید یک بازی چهل دلاری، حتماً باید یک گیفت کارت با ارزش چهل دلار خریداری کنید‌. خدمات فروشگاه استیم به صورت بین المللی ارائه می شود‌، به همین دلیل علاوه بر واحد پول دلار، امکان معامله با واحد پول لیر ترکیه، فرانک، یورو، ین و غیره نیز وجود دارد.

  • توجه به ریجن یا همان کشور اکانت استیم:

وقتی می‌خواهید برای خرید گیفت کارت استیم والت ترکیه اقدام کنید، حتماً باید به ریجن یا اکانت استیم کشور ترکیه توجه داشته باشید و همان را انتخاب کنید. در غیر این صورت و عدم انتخاب ریجن ترکیه، خرید گیفت کارت اشتباه شده و اعتبار برای اکانت موردنظر فعال نخواهد شد. برای پیدا کردن ریجن اکانت استیم از پخش پروفایل در نرم افزار استیم وارد شوید و حتما آی پی کشور ترکیه را وارد کنید‌.

نکته: علاوه بر این دو مورد که ذکر کردیم، به نکاتی مانند تغییر قوانین ریجن استیم و محدویت‌های استیم والت‌ها نیز قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت استیم توجه داشته باشید.

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

آموزش استفاده از گیفت کارت استیم

در این بخش از مقاله به، آموزش استفاده از گیفت کارت استیم می‌پردازیم. این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید. نحوه استفاده از گیفت کارت استیم و فعال‌سازی آن به این صورت است که برای انتقال اعتبار موجود در گیفت کارت استیم به حساب کاربری خود، ابتدا باید آن را فعال سازی کنید. برای جلوگیری از ایجاد مشکل، از یک نرم‌افزار تغییر آی پی مناسب با ریجن اکانت خود کمک بگیرید.

در اولین مرحله از مراحل استفاده از گیفت کارت استیم ، وارد اکانت خود شده و با کلیک روی پروفایل، به قسمت Accoount Details وارد شوید. سپس با کلیک روی Add funds to your Steam Wallet، به صفحه جدید وارد شوید و روی عبارت Redeem a steam Gift Card or Wallet Code کلیک کنید و وارد به بخش وارد کردن کد گیفت کارت شوید. حالا با وارد کردن کد، اعتبار گیفت کارت به اکانت استیم انتقال خواهد یافت‌.

جمع بندی نهایی

در این مقاله راجع به نحوه خرید و استفاده از گیفت کارت استیم والت ترکیه صحبت کردیم و توضیح دادیم که قبل از خرید و استفاده از گیفت کارت استیم ، به چه نکاتی باید توجه کرد. سایت‌های مختلفی در زمینه ارائه و فروش گیفت کارت استیم مشغول فعالیت هستند که از بین آن‌ها باید به دنبال یک سایت معتبر و قابل اطمینان باشید. سایت‌های معتبر فعال در این زمینه، برای ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت و دور زدن تحریم‌ها راه اندازی شده اند. امیدواریم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

برچسب ها : گیفت کارت,شارژ گیفت کارت,استیم

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*