-

بازدید از منطقه عملیاتی پارسیان

معاون نفت و گاز امور انرژی سازمان برنامه و بودجه به همراه کارشناسان آن معاونت از منطقه عملیاتی پارسیان بازدید کرد.

به گزارش صمت در این بازدید که مدیر امور مالی زاگرس جنوبی، مجری طرح‌های ایستگاه تقویت فشار گاز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و رئیس منطقه عملیاتی پارسیان نیز حضور داشتند، ابتدا از محل پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار گاز وراوی بازدید کردند، سپس در جلسه‌ای در آن محل در جریان روند اجرایی پروژه‌های ایستگاه‌های تقویت فشار گاز هما، وراوی و مرکز تفکیک تابناک قرار گرفتند.

احمد زراعتکار سپس با حضور در مجتمع اداری منطقه عملیاتی پارسیان در شهر لامرد پس از بازدید از اداره تدارکات کالا و کارگاه خدمات بهره‌برداری منطقه در جلسه‌ای با حضور هیات همراه و رؤسای ادارات منطقه عملیاتی پارسیان نیز شرکت کرد.

کمال بلندپرواز جهرمی، رئیس منطقه عملیاتی پارسیان در این جلسه ضمن خوشامدگویی به مهمانان و معرفی منطقه به بیان مشکلات و تنگناهای موجود پرداخت و معاون نفت و گاز امور انرژی سازمان برنامه و بودجه نیز راهکارها و پیشنهادات عملی برای رفع مسائل و مشکلات موجود و تداوم تولید ارائه کرد. منطقه عملیاتی پارسیان شامل ۴ میدان فعال عملیاتی تابناک، هما، شانول و وراوی است که در جنوب استان فارس و در مجاورت شهرستان‌های لامرد، مهر، خنج و پارسیان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*