میکامال کیش ؛ فاتح تندیس طلایی مارکتینگ ایران
در یازدهمین مراسم سالانه تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاههای زنجیرهای کشور ، تندیس برترین مرکز خرید ایران در حوزههای مارکتینگ و ایونتمارکتینگ به میکامال تعلق گرفت .

به گزارش صمت _در مراسمی باشکوه با حضور برجستهترین چهرههای صنعت بازاریابی ایران، یازدهمین مراسم سالانه تقدیر و تجلیل از برترین برندها، مراکز خرید و فروشگاههای زنجیرهای کشوربرگذار شد، مجموعه میکامال کیش در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۴ در هتل المپیک تهران، تندیس طلایی برترین مرکز خرید کشور در حوزههای مارکتینگ و ایونتمارکتینگ را دریافت کرد. این جایزه معتبر که توسط کمیتهای متشکل از اساتید دانشگاهی، مدیران ارشد برندهای ملی و کارشناسان انجمن بازاریابی ایران داوری میشود، بر اساس سنجش ۳ شاخص کلیدی با عنوان : نوآوری در طراحی کمپینهای مشتریمحور ، اثربخشی رویدادهای تجاری-تفریحی ، رکوردشکنی در جذب و حفظ مخاطب اعطا گردید.
افتخاری ملی در قلب خلیجفارس
در بزرگترین مراسم انتخاب مجموعه های برگزیده در حوزه مارکتینگ ،براساس گزارش داوران ، میکامال کیش با ۴ دستاورد استراتژیک ، از قبیل ؛ ایجاد باشگاه مشتریان ۴۰,۰۰۰ نفری با نرخ نگهداری ۸۰٪ ، بالاترین آمار در صنعت خردهفروشی خاورمیانه ، راهاندازی سکوهای دیجیتال تعاملی (MicaPay + MicaCoin) که تجربه خرید را به بازیهای پاداشمحور تبدیل میکند و طراحی ۲۷ رویداد انحصاری در ۱۲ ماه با میانگین جذب ۱۵,۰۰۰ بازدیدکننده در هر ایونت همچنین همکاری با ۱۰ برند بینالمللی برای اجرای کمپینهای مشترک در منطقه آزاد کیش نظر هیئت داوری را به خود جلب کرد.
نادر کشتکار ،مدیرعامل میکامال در این خصوص افزود : این جایزه، تأییدی بر تحول اکوسیستم مارکتینگ در منطقه است، میکامال را شهری آیندهنگر در خلیجفارس میدانیم
همچنین دکتر مریم حسینی، رئیس هیئت داوران این مراسم در خصوص فعالیت های مجموعه میکامال افزود:
میکامال با شکستن مرزهای مارکتینگ سنتی، تجربه را به کالایی فروختنی تبدیل کرد، این همان شاهکاری است که صنعت ایران به آن نیاز داشت.
تندیس طلایی مارکتینگ ایران، تنها یک نشانه نیست؛ سندی زنده از تولد قطب اقتصادی چندملیتی در قلب خلیجفارس می باشد، میکامال کیش با جذب ۱۰ برند جهانی مانند نایک و تامی هیلفیگر، ایجاد ۱۲۰۰ شغل مستقیم، و افزایش ۳۰٪ ورود گردشگران خارجی، امروز به موتور محرکهی اقتصاد تجاری کیش تبدیل شده است.