-

مشتریان در انتظار بازگشت کامل خدمات موبایل‌بانک سپه

بانک سپه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشکل خدمات کارت‌های نقدی خود برطرف شده است.

مشتریان در انتظار بازگشت کامل خدمات موبایل‌بانک سپه

بانک سپه با انتشار اطلاعیه‌ای، از رفع مشکل خدمات کارت‌های نقدی خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، با اجرای به‌روزرسانی‌های فنی در سامانه‌های بانکی، امکان استفاده از کارت‌های نقدی بانک سپه که در روزهای اخیر با اختلال مواجه شده بود، اکنون به حالت عادی بازگشته و خدمات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

اختلال اینترنت‌ بانک و موبایل‌ بانک سپه کی رفع می‌شود؟

در ادامه این اطلاعیه آمده است: زمان دقیق ازسرگیری خدمات غیرحضوری از طریق اینترنت‌بانک و موبایل‌ بانک نیز پس از انجام اقدامات نهایی فنی، به اطلاع مشتریان خواهد رسید. بانک سپه تأکید کرده است که اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص به زودی از مبادی رسمی انجام خواهد شد.

همچنین بانک سپه خاطرنشان کرده است که طی دو روز گذشته و پیش از تکمیل عملیات به‌روزرسانی سامانه‌ها، با اتخاذ تدابیر ویژه و در راستای صیانت از حقوق و جلب رضایت مشتریان گرامی، اقداماتی برای کاهش مشکلات ناشی از اختلال صورت گرفته است. از جمله این اقدامات، می‌توان به واریز بخشی از سپرده‌های برخی از سپرده‌گذاران و همچنین انجام پرداخت‌ها به برخی دیگر از مشتریان از طریق کارسازی مبالغ در حساب‌های بانکی آنان نزد سایر بانک‌های کشور اشاره کرد.

بانک سپه ضمن قدردانی از شکیبایی و همکاری مشتریان خود، اعلام کرده است که تمامی تلاش‌ها در راستای بازگرداندن کامل خدمات بانکی به وضعیت عادی ادامه دارد و به‌محض تکمیل مراحل نهایی، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دسترسی کامل به سایر خدمات بانکی انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین