-
رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان پس از کسب دیپلم افتخار نوزدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی، مطرح کرد:

ارتقای تصویر بیرونی، هدف استراتژیک روابط عمومی

ارتقای تصویر بیرونی، هدف استراتژیک روابط عمومی

✅ روابط عمومی فولاد هرمزگان با بهره‌گیری از تجارب اساتید مطرح در حوزه روابط عمومی و استفاده از نیروهای متخصص، نقشه استراتژی خود را با هدف ارتقای تصویر بیرونی شرکت ترسیم کرده و تا کنون اقدامات استراتژیک گوناگونی در جهت دستیابی به این هدف انجام داده است.

✅استانداردسازی اطلاع‌رسانی به ذی‌نفعان در حوزه‌های خبر، انتشارات، تبلیغات، تولیدات سمعی و بصری، برگزاری کلاس‌های آموزشی و همسان‌سازی اطلاعات کارشناسان روابط عمومی با تغییرات روز در حوزه‌های گوناگون و مواردی از جمله اقدامات بوده است.

https://hosco.ir/5979/

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین