-

موسیمانه از خجالت بازیکنان استقلال درآمد!

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با خیبر، با انتقاد شدید از عملکرد بازیکنان، گفت که هرگز تیمی با چنین سطح عملکرد پایینی ندیده است.

موسیمانه از خجالت بازیکنان استقلال درآمد!

پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال، در نخستین حضورش روی نیمکت این تیم، با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل خیبر خرم‌آباد شکست خورد و نتوانست روند ناکامی‌های تیم را متوقف کند. این شکست، سومین باخت متوالی استقلال پس از باخت‌های اخیر برابر ذوب‌آهن و النصر بود که آبی‌پوشان را در بحران عمیقی فرو برده است. موسیمانه در اظهاراتش به شدت از عملکرد بازیکنان انتقاد کرد و از روحیه ضعیف آن‌ها ابراز نارضایتی نمود. او اشاره کرد که برخی از بازیکنان حتی ارزش نام بزرگ استقلال را درک نمی‌کنند و از نبود تاکتیک و انگیزه در تیمش گلایه کرد و افزود که تنها با همکاری خود بازیکنان می‌توانند از این بحران خارج شوند.

موسیمانه همچنین تأکید کرد که ممکن است پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان بیش از حد بزرگ باشد و آن‌ها از جدیت و مسئولیت لازم برای بازی در این تیم برخوردار نیستند. او به اشتباهات مکرر بازیکنان در خط دفاع و عدم توجه به هشدارها نیز انتقاد کرد و گفت که این وضعیت برای تیمی مانند استقلال غیرقابل قبول است. سرمربی استقلال همچنین وعده داد که تغییراتی در تیم ایجاد خواهد کرد و از بازیکنان خواست تا تعهد خود به باشگاه و هواداران را نشان دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین