-

مهم‌ترین خبر فوتبال جهان لو رفت!

در ال‌کلاسیکوی شب گذشته، تنها یک صحنه جنجالی در زمین بازی رخ داد که مربوط به وینیسیوس و گاوی بود. هافبک بارسلونا برای وینیسیوس کری خواند و او نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

مهم‌ترین خبر فوتبال جهان لو رفت!

حساس‌ترین جدال این هفته فوتبال اسپانیا و اروپا را بارسلونا در برنابئو با 4 گل از رئال برد. قبل از بازی کمتر کسی تصور می‌کرد که بارسا با این نتیجه برنده شود به خصوص بعد از نیمه اول که رئال تیم بهتر میدان نشان داد.

این مسابقه نه تنها برای داور چالش‌برانگیز نبود، بلکه ال‌کلاسیکو نیز صحنه‌ای بحث‌برانگیز را به نمایش گذاشت که تنش‌هایی را به همراه داشت. اولین مورد درگیری بین گاوی و وینیسیوس در زمین بازی بود. هافبک بارسلونا در دقایق پایانی وارد میدان شد و همین موضوع کافی بود تا تنش و کری‌خوانی او با ستاره برزیلی آغاز شود.

گاوی با همان رفتار تهاجمی همیشگی‌اش، خطای روشنی را بر روی وینیسیوس مرتکب شد و این بازیکن با عصبانیت از داور خواست تا کارت زردی برای گاوی صادر کند. وینیسیوس بر این باور بود که گاوی باید جریمه شود. به نظر می‌رسید که بحث به پایان رسیده، اما گاوی که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود، به سمت وینیسیوس رفت و با یادآوری نتیجه 4-0، به او کری خواند.

بولت پرسپولیس4-0، 4-0 گاوی چندین بار این را به وینیسیوس گفت اما ستاره رئال نیز او را بی‌پاسخ نگذاشت و گفت: «من هم دوشنبه توپ طلا رو می‌گیرم.»

وینیسیوس شاید بهترین پاسخ را به گاوی داد و به او یادآوری کرد که این فقط یک بازی است ولی او دوشنبه پاداش یک فصل درخشش و تعیین کننده بودن در فتح لالیگا و لیگ قهرمانان را خواهد گرفت. ستاره‌ای که زمانی میم شبکه‌های اجتماعی بود ولی فردا برنده توپ طلا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین