-

کدام استان ها پیشتاز ساخت مسکن هستند؟

پس از شهر تهران، بیشترین تعداد واحدهای مسکونی در پروانه های احداث ساختمان در زمستان ۱۴۰۲ متعلق به شهرهای فارس و اصفهان است.کمترین تعداد واحدهای مسکونی در پروانه‌های احداث ساختمان اما متعلق به کهکیلویه و بویراحمد، سمنان و یزد است.

کدام استان ها پیشتاز ساخت مسکن هستند؟

بررسی نتایج طرح گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده در فصل زمستان ۱۴۰۲ نشان می‌دهد؛ شهرداری تهران ۲۱۰۸ پروانه‌ احداث ساختمان را در زمستان ۱۴۰۲ صادرشده که نسبت به فصل گذشته ۴.۶ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۵.۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی نتایج طرح گردآوری اطلاعات پروانه‌های ساختمانی صادر شده در شهرداری‌های کشور در فصل زمستان ۱۴۰۲ نشان می‌دهد؛ در زمستان سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۵۵۲۰ واحد مسکونی در پروانه‌های صادرشده برای احداث ساختمان در شهرداری تهران، پیش‌بینی شده که نسبت به فصل گذشته ۶.۵ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۵.۸ درصد افزایش داشته است. ‌

همچنین، متوسط تعداد واحد مسکونی برای هر یک از این پروانه‌های احداث ساختمان ۷.۴ واحد بوده است.

در عین حال، تعداد ۲۱۰۸ پروانه‌ احداث ساختمان را شهرداری تهران در زمستان ۱۴۰۲ صادر کرده که نسبت به فصل گذشته ۴.۶ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۵.۴ درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، مجموع مساحت زیربنا در پروانه‌های احداث ساختمان‌ صادرشده در شهرداری تهران در زمستان ۱۴۰۲ بالغ ‌بر ۲۷۹۳ هزار مترمربع بوده است که نسبت به فصل گذشته ۸ درصد و نسبت به فصل مشابه سال گذشته ۱۸.۳ درصد افزایش داشته است. متوسط مساحت زیربنای این دسته از پروانه‌ها در دوره‌ مورد بررسی ۱۳۲۵ مترمربع بوده است.

01

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین