-

قیمت خودرو امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ روند مشخصی ندارد، طوری که نوسان بر هر دو بازار اخلی و مونتاژی حکم فرماست.

قیمت خودرو امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۳ با توجه به نوسانات جزئی دلار و به تبعیت از آن در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با فراز و فرود مواجه شدند. تغییر ایجادشده در بازار خودرو طبق داده‌‌های اعلامی با شدت و میزان متفاوت از ۵۰۰ هزار تومان تا ۴۵ میلیون تومان به چشم می‌خورد.

قیمت خودرو‌های داخلی

بررسی‌ها نشان می‌دهند که محصولات داخلی امروز دستخوش تغییر قیمتی شدند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز رقیب پژو پارس امروز در هر سه نوع با تغییر قیمت مواجه شده است. این محصول بر خلاف دو نوع دیگر خود که رشد قیمت داشته‌اند با کاهش چهار میلیون تومان به کار خود ادامه داده و در محدوده ۷۴۶ میلیون تومان قرار گرفت.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرسر و صدای ایران خودرو محسوب می‌شود که با ادامه روند نزولی از کانال ۹۰۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده و امروز نیز با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۸۹۴ میلیون تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

تارا دستی V1 از دسته محصولات داخلی که امروز پنج میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران شده است و به نرخ ۷۹۹ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

وانت زامیاد (رادیال) از دیرباز خودروی مناسب برای حمل و نقل سنگین به کار گرفته شده است که از ابتدای معاملات امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت ۵۹۶ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو داخلی 29مهرر_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در بعضی از محصولات دستخوش تغییر شدند.

هایما 7X یکی از خودروهای مونتاژی که توسط ایران خودرو به بازار ایران عرضه شده است و حضورش در بازار کشور بسیار جلب توجه کرده است، خودروی مذکور پس از افت ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

اکستریم VX از مدرن‌ترین محصولات مدیران خودرو محسوب می‌شود که به تازگی راهی بازار شده است. خودروی مذکور با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با شیب منفی ده میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو خارجی29 مهر (1)_page-0001

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین