-

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در جویبار از مطالبات است

جویبار- نوری، استاندار مازندران راه اندازی بازارچه دائمی برای عرضه محصولات صنایع دستی روستاییان را از جمله مطالبات مردم جویبار بیان کرد.

راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی در جویبار از مطالبات است

یوسف نوری در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی بازیافت ضایعات و تولید روغن خوراکی در گفت وگو با خبرنگار صمت از رفع مشکل فراروی دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی جویبار خبر داد و گفت: این دو واحد مشکلاتی در بحث برق، آب و تسهیلات برای گسترش واحد داشتند که با حضور مدیران کل مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و ستورات لازم برای رفع موانع صادر شد.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به حضور در جشنواره بومی، محلی روستایی و نمایشگاه صنایع دستی روستائیان گفت: روستاها مولد انواع محصولات وکالا هستند و در تولید محصولات راهبردی نقش بی‌بدیل دارند.

نوری افزود: روستائیان، یک جمعیت مهم تاثیرگذار در خوداتکایی و امنیت غذایی کشور هستند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه در تحقق توسعه متوازن روستاها باید به ظرفیت‌ها توجه کرد، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد شرکت کننده در این نمایشگاه ‌از راه‌اندازی بازارچه دائمی یک مکان مناسب برای شاغلین دستاوردهای دستی و کالا در روستائیان این شهرستان است.

استاندار مازندران با بیان اینکه روستا پر از نشاط اجتماعی اقتصادی است، خاطرنشان کرد: روستاها بخش مهم اقتصاد تولید محور در مازندران هستند و فرصت‌های جدید و نو برای کسب و کار، توسعه، تعاون ،کارآفرینی ، ایجاد شرکت‌های کوچک تولیدی، مزایای اقتصادی چشمگیری در روستاها به همراه خواهد داشت.

استاندار مازندران در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تحقق توسعه اقتصاد روستایی در ارائه تسهیلات مختلف، از تبصره ۲ برای حمایت و گسترش فرصت‌های اقتصادی در روستا بهره گیری می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین