-

بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان

یکی از عمده محدودیتهای ما کاربران ایرانی زمانی که قصد ایجاد حساب در سایت‌های خارجی را داریم این است که امکان دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک را نداریم. از این رو با خرید یک شماره مجازی دائمی و ارزان امکان دریافت کد فعالسازی از طریق پیامک برای ما فراهم خواهد شد و می‌توانیم با راحتی بیشتری در اپلیکیشن و سایت‌های مختلف ثبت نام کنیم.

بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان

 برای این کار با خرید شماره مجازی و انتخاب کشور مورد نظر به صورت دائمی می‌توانیم از آن استفاده کنیم. حال سئوالی که ممکن است در ذهن شما بیاید این است که بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان کدام است؟

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی 2

در واقع شماره مجازی قابلیتی است که برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بدون داشتن سیمکارت، از یک شماره تلفن همراه با پیش شماره کشورهای دیگر برای ثبت‌نام در سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. شماره مجازی در ابتدا در کشور آمریکا برای کاهش هزینه ارتباطات فراهم شد زیرا با داشتن یک شماره مجازی در کشوری که دوستان و آشنایان شما هستند هزینه تماس با آن کشور ارزان‌تر می‌شود. خوشبختانه با ورود شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های مختلفف هزینه ارتباطات تقریبا به صفر نزدیک شده است؛ بنابراین کاربرد شماره مجازی نیز تا حدودی دچار تغییر و تحول شد.  شماره مجازی همان طور که از نامش پیداست، در فضای اینترنت و فضای مجازی کاربرد دارد.  این شماره‌ها وجود خارجی ندارند اما تمامی امکاناتی که یک سیم کارت و شماره واقعی دارد مانند امکان ارسال پیام و تماس را برخوردار است. هنگامی که شما یک شماره مجازی از یک کشور خارجی مانند آمریکا را خریداری می‌کنید مانند این است که شما در آن کشور این شماره برای شما ثبت شده است و این امکان برای شما فراهم می‌شود که بدون محدودیت در پلت فرم‌ها و سایت‌های مجازی مختلف ثبت نام کنید.   

شماره مجازی دائمی

شماره مجازی دائمی از جمله خدمات شرکت گوگل یا به عبارت دیگر Google Voice بوده است و معمولا از کشور امریکا یا کانادا و با پیش فرض کد 1+ ارائه می‌شود. شما تنها با پرداخت یکبار هزینه، امکان خرید شماره مجازی دائمی و بدون داشتن محدودیت زمانی را خواهید داشت و می‌توانید از شماره تلفن امریکا یا کانادا استفاده کنید. لازم به یادآوری است که شماره‌های مجازی رایگان اگرچه دارای تاریخ انقضا نیستند و به صورت مادام‌العمر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، اما اگر یک ماه به صورت پی در پی از آن استفاده نشود از سمت گوگل غیرفعال خواهد شد. شماره‌های مجازی گوگل از سطح امنیتی بالایی برخوردار است و به راحتی می‌توان از آن برای برقراری تماس، ارسال پیامک و یا ساخت اکانت در سایت‌های خارجی و سایر پلتفرم‌ها استفاده کرد.

شماره مجازی ارزان تلگرام

شماره مجازی 3

شماره‌های مجازی ارزان تلگرام شماره‌هایی است که می‌تواند نو یا دسته دومی باشد که اصولا توسط صاحبین اصلی خود به مدت 1 سال استفاده نشده‌اند و به همین علت توسط اپراتور آن کشور قطع شده و به شبکه آنلاین متصل شده‌اند. در نتیجه می‌توان از این شماره‌های از راه دور به عنوان شماره مجازی تلگرام استفاده کرد. مهم‌ترین دلیل اتصال این نوع شماره به برنامه‌های آنلاین این است که آن شماره سیم کارت مشتری ندارد زیرا یا دست دوم است یا اینکه شماره رندی نیست. در نتیجه بهترین راهکار برای کسب درآمد از آن سیم کارت ، استفاده بین المللی از شماره آن در تلگرام است.

بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان کدام است؟

قبل از اینکه به دنبال بهترین سایت برای خرید شماره مجازی دائمی و ارزان باشید پیشنهاد می‌کنیم که از یک سایت معتبر خریداری کنید که این قابلیت را داشته باشد که با تعداد دلخواه شماره مجازی بتوان وارد مناطق جدید شد. این ویژگی برای کسب‌وکار شما این امکان را فراهم می‌کند که به مشتریان محلی بیشتر و بهتری متصل شوید و اعتماد آنها را جلب کنید. شما با داشتن شماره محلی، عنوان یک شرکت محلی شناخته خواهید شد و این امکان برای شما فراهم می‌شود تا با مشتریان در منطقه خود آنها در ارتباط بوده و در نظر آنها قابل‌دسترس‌تر بیایید. همچنین ممکن است برای انجام دادن بعضی از کارهای روزمره و شغلی خود به چند تلگرام متفرقه نیاز داشته باشید. به بیان دیگر ممکن است برای پیام دادن به دیگران در تلگرام به دلایل مختلف شماره اصلی شما ریپورت شود و یا با رفتن به گروه‌ها و کانال‌های مختلف دچار مشکل شوید در نتیجه بهتر است از شماره‌های مجازی به جای شماره‌های اصلی خود استفاده کنید. بنابراین اگر علاوه بر خرید شماره مجازی دائمی به دنبال خرید شماره مجازی ارزان تلگرام هستید پیشنهاد می‌شود از سایت‌هایی که شماره مجازی یک بار مصرفه ارائه می‌دهند خریداری کنید. اگرچه این شماره مجازی‌های یکبار مصرف محدودیت‌هایی دارند اما بسیار به صرفه و راحت هستند.

ویژگی های بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان

شماره مجازی 4

در ادامه لیستی از ویژگی‌های اصلی بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان که با توجه به آنها می توانید بهترین سایت را با خیال راحت تشخیص دهید و اقدام به خرید آسوده و امن کنید.

طیف گسترده‌ای از شماره‌های مجازی دائمی و کشورهای موجود را در بر می گیرد

نکته قابل توجهی که باید به آن دقت بسیار داشت تعداد کشورهای پشتیبانی شده و شماره تلفن‌های موجود است. هرچه پایگاه داده شماره‌های مجازی و کشورهای پشتیبانی بزرگتر باشد، اعتماد مصرف کننده به آن بیشتر شده و احتمال اینکه کاربر آن را به عنوان ارائه‌دهنده شماره مجازی انتخاب کند، بالا می‌رود. علاوه بر این، تنوع و انتخاب گسترده شماره های مجازی و کشورها امکان برقراری ارتباطات بین‌المللی و گسترش پایگاه مشتریان شما را برای گسترش کسب‌وکارتان فراهم می‌کند. همچنین برای استفاده شخصی، یک پایگاه داده بزرگ امکان ناشناس ماندن و دسترسی به ارتباطات خارج از کشور را برای شما فراهم خواهد کرد.

مدیریت تماس و پیامک

با خرید شماره های مجازی دائمی و ارزان از بهترین سایت شما می‌توانید تماس‌های خود را به صورت جامع مدیریت کنید. از جمله قابلیت‌های مدیریت تماس این است که  تماس‌های ورودی و خروجی، انتقال تماس، بلاک کردن شماره‌های مزاحم و ضبط تماس‌ها را خواهید داشت. همچنین قادر خواهید بود از امکانات متنوعی مانند تماس‌های ورودی/خروجی اتوماتیک، تماس‌های تلفنی اینترنتی و مسیریابی تماس بهره‌برداری کنید. علاوه بر این بهترین سایت به شما این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های تماس‌های خود را کنترل کنید و اطلاعات مرتبط با تماس‌ها و پیام‌ها را دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های مدیریت تماس و پیامک با خرید شماره‌های مجازی دائمی و ارزان از بهترین سایت این است که با استفاده از قابلیت متصدی خودکار، می‌توانید پیام‌های صوتی را به صورت خودکار به متن تبدیل کرده و آن‌ها را به راحتی مرور و پیگیری کنید.

بهبود ارتباطات داخلی و خارجی

این سرویس از طریق بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان امکانات مشترکی را برای کار تیمی فراهم می‌کند. اینگونه سایت‌ها با ارائه ابزارهای همکاری متعدد و ادغام نرم‌افزارهای تجاری، این امکان را برای کاربران خود فراهم می کند تا بهترین استفاده را از سرویس خود ببرند. این ویژگی‌ها منجر به این شده است که بهترین سایت خرید شماره مجازی یک انتخاب ایده‌آل برای مشاغلی تبدیل شود که به بهبود ارتباطات داخلی و خارجی خود نیاز دارند.

سخن پایانی

در این پست آموزشی به صورت جامع و کامل به بررسی موضوع "بهترین سایت خرید شماره مجازی دائمی و ارزان " پرداختیم. اگر سوال و چالشی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، حتما در بخش نظرات با ما و دیگر دوستان خود مطرح کنید تا پاسخ داده شود. اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی نسبت به خرید شماره مجازی دائمی و ارزان داشته باشید باید بگوییم که در حال حاضر سایتهای بسیار معتبر و عالی وجود دارد که می‌توانید اقدام به خرید شماره مجازی دائمی و ارزان کنید و امکانات آنها بهره‌مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین