وضعیت هواشناسی امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

سازمان هواشناسی اعلام کرد که دما در برخی مناطق امروز و فردا به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت. همچنین پیش‌بینی شده است که در پنج روز آینده، خلیج‌فارس و در روزهای پنجشنبه و جمعه، دریای خزر دچار موج و تلاطم خواهد شد.

وضعیت هواشناسی امروز ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بر اساس تحلیل‌های نقشه‌های همدیدی و پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، امروز در برخی از مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، غرب کرمانشاه، زنجان، گیلان، شمال خوزستان، نیمه جنوبی لرستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان، از روز پنجشنبه تا شنبه، بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین در استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال غرب، ارتفاعات مرکزی و شمال شرق، و در روز شنبه هفته آینده در برخی مناطق شرق و شمال شرق ایران نیز این وضعیت ادامه خواهد داشت.

برای امروز و فردا در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی، روزهای جمعه و شنبه آینده در جنوب، غرب، شمال شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه هفته آینده در شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

دمای هوا امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد. طی ۵ روز آینده شمال خلیج‌فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین