قیمت دام زنده امروز ۹ مهر ۱۴۰۳/ کاهش نرخ گوسفند و گوساله + جدول

قیمت دام زنده امروز، ۹ مهر ۱۴۰۳، اعلام گردید. در این روز، نرخ گوسفند و گوساله در برخی استان‌ها کاهش و در برخی دیگر افزایش یافته است.

قیمت دام زنده امروز ۹ مهر ۱۴۰۳/ کاهش نرخ گوسفند و گوساله + جدول

وضعیت بازار دام زنده، با توجه به کاهش نرخ گوسفند زنده در دو استان تهران و چهارمحال و بختیاری، نشان‌دهنده سیگنال‌های مثبت در بازار است.

پایتخت کشور امروز، شاهد روند نزولی قیمت گوسفند زنده بوده است. طوری‌که میانگین قیمت دام سبک در این استان رقم ۲۳۷ هزار تومان را نشان می‌دهد. گوسفند زنده در این استان پس از اعمال تغییرات بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در استان اصفهان، بازار گوساله زنده دچار افت‌وخیز شده است. گوساله زنده در این استان از ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰  هزار تومان خریداری می‌شود. گوسفند زنده نیز با نرخ روزهای گذشته بین ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه می‌شود.

استان خراسان رضوی، با مقاومت بر ثبات قیمت‌ها در بازار دام زنده، همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است. گوسفند زنده در این استان در کف قیمت، بین ۲۵۵ هزار تا ۲۶۵ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. گوساله زنده نیز از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت گوسفند زنده، با توجه به نوساناتی که در این بازار لحاظ شده است، در سه استان فارس، همدان و چهارمحال‌وبختیاری یکسان گزارش می‌شود. گوسفند زنده در این سه استان از ۲۷۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

در استان همدان، بازار گوساله زنده شاهد کاهش سقف قیمت این محصول آلی بوده است. گوساله زنده در این منطقه از ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

در استان مرکزی با توجه به پایداری بازار دام سبک، گوسفند زنده بین ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان و گوساله زنده بین ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان خریداری می‌شود.

در استان چهارمحال‌وبختیاری، با شکستن سنگر مقاومت پس از مدت طولانی، گوساله زنده از ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵  هزار تومانمعامله می‌شود.

در استان قم، گوسفند زنده از ۲۹۰ هزار تا ۲۹۵ هزار تومان نوسان دارد. گوساله زنده نیز در رنج قیمتی ۱۸۴ هزار تا ۱۸۶ هزار تومان در سطح بازار پخش می‌شود.

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۷۰،۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

اصفهان

۲۶۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۵۵,۰۰۰

۲۶۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

همدان

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰،۰۰۰

قم

۲۹۰,۰۰۰

۲۹۵,۰۰۰

۱۸۴,۰۰۰

۱۸۶,۰۰۰

مرکزی

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰،۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین