-

دستور دستگیری مردی ک قصد آدم ربایی زن جوانی را داشت

دادیار جنایی تهران دستوری برای دستگیری مردی صادر کرد که با استفاده از یک خودرو امانتی، قصد داشت اقدام به آدم‌ربایی کند.

دستور دستگیری مردی ک قصد آدم ربایی زن جوانی را داشت

چند روز پیش، زنی به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد و از تلاش ناموفق فردی برای ربودن خود خبر داد. این زن در مقابل دادیار روحانی‌زاده گفت: چند روز قبل، صبح خواب مانده بودم و تصمیم گرفتم با عجله به محل کارم بروم. هرچه منتظر تاکسی‌های عبوری و تاکسی‌های اینترنتی شدم، نتیجه‌ای نداشت و در نهایت یک خودروی پژو جلوی پایم توقف کرد. فکر کردم که این خودرو مسافرکش است و مسیرم را به او گفتم.

این زن ادامه داد: وقتی سوار شدم و بعد از مسافتی راننده تغییر مسیر داد. وقتی به او اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد. آن موقع بود که فهمیدم یا قصد تجاوز دارد یا می‌خواهد دزدی و زورگیری کند، به همین دلیل با او درگیر شدم. با پا ضربات پیاپی به در ماشین زدم و در باز شد. خودم را از خودروی در حال حرکت پایین انداختم. مرد راننده برای لحظاتی ماشین را متوقف کرد و من با استفاده از گوشی‌ام از پلاک خودرو عکس گرفتم. راننده با تصور اینکه من جانم را از دست دادم، فرار کرد. بعد از آن مردم و رهگذران مرا که زخمی شده بودند به مرکز درمانی بردند، الان که حالم بهتر شده شکایت کردم و می‌خواهم آن مرد به سزای اعمالش برسد.

دادیار جنایی پس از شنیدن شکایت این زن دستور شناسایی و دستگیری مالک خودرو را با توجه به شماره پلاکی که شاکی پرونده در اختیار ماموران قرار داده بود، صادر کرد.

با شناسایی مالک مشخص شد او مرد میانسالی است. این فرد وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: آن روز ماشینم دست برادرم بود که مشروب‌خوار است و سابقه شرب خمر هم دارد و تا جایی که می‌دانم در حال حاضر هم تحت تعقیب است. برادرم همان شب ماشین را به من تحویل داد و در مورد کاری که با آن زن کرده بود چیزی به من نگفت. نمی‌دانستم که با خودروی امانتی من اقدام به آدم‌ربایی کرده است.

به این ترتیب، دادیار شعبه اول دادسرای امور جنایی با دستور بازداشت مردی که با خودروی امانتی برادرش اقدام به آدم‌ربایی کرد از ماموران خواست تحقیقات در مورد این پرونده را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین