جزئیاتی از وام ۶۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۲ درصد

سپرده‌گذاران با میانگین حساب مناسب قادر به دریافت وام ۶۰۰ میلیون تومانی از بانک شهر هستند که دارای نرخ سود ۱۲ درصد و دوره بازپرداخت ۴۸ ماهه می‌باشد.

جزئیاتی از وام ۶۰۰ میلیونی با نرخ سود ۱۲ درصد

بانک شهر به تازگی یک طرح تسهیلاتی جدید را ارائه کرده است که به مشتریان با معدل حساب امکان می‌دهد با ارائه ضامن رسمی و انجام اعتبارسنجی، از وام ۶۰۰ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. نرخ سود این وام ۱۲ درصد تعیین شده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۴۸ ماه خواهد بود.

شرایط دریافت وام بانک شهر با نرخ سود ۱۲ درصد چگونه است؟

بانک شهر برای این تسهیلات سقف ۶۰۰ میلیون تومانی همراه با سود ۱۲ درصدی و مهلت بازپرداخت ۶ تا ۴۸ ماهه که به نسبت انتخاب وام‌گیرنده متغیر است، تعیین کرده است. مشمولان دریافت این وام نیز اشخاصی هستند که در حساب بانک شهر خود میانگین حساب سه تا ۱۸ ماهه ایجاد کرده‌اند؛ علاوه بر اینکه متقاضیان برای ضمانت نیازی به داشتن گواهی کسر ازحقوق، چک و سفته ندارند و می‌توانند فقط با ارائه ضامن رسمی و رتبه اعتباری بالا، با مراجعه به شعب بانک شهر و پیشخوان‌های شهرنت در سراسر کشور و همچنین با استفاده از نرم افزارهمراه شهر پلاس برای دریافت این تسهیلات اقدام کند.

بانک شهر همچنین امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه اول را برای دریافت‌کنندگان فراهم نموده است.

مبلغ هر قسط وام ۶۰۰ میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

باتوجه به اینکه بانک شهر برای این تسهیلات سقف ۶۰۰ میلیون تومانی با سود ۱۲ درصدی و حداکثر ۴۸ ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، وام‌گیرنده پس از دریافت وام باید در هر قسط مبلغ ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک نیز که شامل اصل مبلغ وام و سود آن می‌شود در پایان مدت سررسید به ۷۵۸ میلیون تومان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین