به گزارش صمت؛

فوری / نان گران شد +‌قیمت جدید

قیمت نان در تهران به‌طور رسمی افزایش یافت و نرخ‌های جدید اعلام شد.

فوری / نان گران شد +‌قیمت جدید

به گزارش صمت؛  فاطمه نظری در مورد تغییرات قیمت نان در تهران اظهار داشت: قیمت نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان افزایش یافته است. همچنین، قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از ۱,۸۰۰ تومان به ۲,۵۰۰ تومان و بربری ساده با آرد نوع دو از ۲,۵۰۰ تومان به ۳,۵۰۰ تومان رسیده است.

وی افزود: قیمت نان لواش با آرد نوع یک از ۵۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان و لواش نوع دو نیز از ۶۵۰ تومان به ۹۰۰ تومان تغییر کرده است.

نظری همچنین تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک از ۹۰۰ تومان به ۱,۲۶۰ تومان و نوع دو از ۱,۲۰۰ تومان به ۱,۵۰۰ تومان افزایش یافته است. قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک نیز از ۷۰۰ تومان به ۸۵۰ تومان و نوع دو از ۱,۰۰۰ تومان به ۱,۲۰۰ تومان تغییر کرده است.

به گفته وی، نحوه عرضه نان کنجدی نیز دستخوش تغییراتی شده است. در کارتخوان‌های مربوط به فروش نان، بخشی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند به ازای هر نان، بین ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند که نانوا با نظر مشتری از این کنجد در پخت نان استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که پیش از این، قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و قیمت نان در تهران از سال ۱۴۰۰ تاکنون تغییر نکرده بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین