-
در ادامه اجرای طرح‌های خاص ایساکو صورت می‌پذیرد

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ایام پایانی تابستان

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در راستای تکریم و افزایش رضایتمندی مشتریان، هم‌زمان با ایام پایانی تابستان، طرح ویژه‌‌ای شامل تخفیف مراجعات سرویس دوره‌ای و افزایش ساعت کاری نمایندگی‌های منتخب را در دستور کار دارد.

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ایام پایانی تابستان

ایکوپرس- ایساکو در ایام پایانی تابستان امسال، طرح ویژهای را برای مشتریان از ۱۷ تا ۳۱ شهریور ماه اجرا می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طرح تابستانی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، نمایندگی‌ها منتخب این شرکت در مراکز استان‌ و شهرهای مسافرپذیر به صورت دو شیفت و تعدادی نیز در جمعه‌ها و ایام تعطیل به هم‌وطنان خدمت‌رسانی خواهند کرد. همچنین نمایندگی مرکزی شماره یک این شرکت تا پایان شهریور تا ساعت ۲۴ هر روز آماده ارایه خدمات به هم‌وطنان خواهد بود.

بنابراین گزارش، در این طرح، شرکت ایساکو برای بازدیدهای سرویس دوره‌ای که شامل برخی خدمات همچون تعویض روغن موتور، تعویض فیلترهای هوای موتور، فیلتر ورودی اتاق و فیلتر روغن موتور و بازدیدهای مکانیکی و الکترونیکی است،  تخفیف ۳۰درصدی اجرت برای مشتریان در نظر گرفته است.

ایساکو

همچنین ناوگان امدادخودرو ایران نیز در مدت زمان برگزاری این طرح در سراسر کشور آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود.

شرکت ایساکو در مناسبت‌های مختلف سال، طرح‌های ویژه‌ای را به منظور ایفای نقش مسوولیت اجتماعی و تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی به هم‌وطنان اجرایی می‌کند و طرح تابستانی نیز با همین رویکرد در برنامه‌های خاص این مجموعه اجرایی شده است.

هم‌وطنان می‌توانند، در صورت نیاز به هر گونه خدمات از طریق اپلیکیشن ایساکو یا تماس با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ درخواست‌های خود را ثبت کنند.

فهرست نمایندگی‌های منتخب این طرح در سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین