-

آبی‌های جاده مخصوص غوغا کردند!

ایران خودرویی‌ها برای اینکه بتوانند خانواده سورن را در سبد محصولاتی خود حذف کنند مجبور شدند تغییراتی در اعضای این خانواده خودرویی داده و آنها را با استانداردهای جدید تکلیفی سازمان ملی استاندارد منطبق کنند.

آبی‌های جاده مخصوص غوغا کردند!

تولید گروه سورن در پایان مرداد سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۷۵ درصدی را به خود می‌بیند. ایران خودرویی‌ها در پایان دومین ماه از تابستان امسال در مجموع حول و حوش ۳۶ هزار و ۳۵۰ دستگاه انواع سورن را در خطوط تولید خود تکمیل کرده‌اند. این تیراژ در مقایسه با مرداد ۱۴۰۲ از رشد نزدیک به ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاهی حکایت دارد.

آبی‌های جاده مخصوص در پایان مرداد سال گذشته در مجموع حدود ۲۰ هزار و ۹۰۰ دستگاه انواع سورن تولید کردند. ایران خودرویی‌ها بعد از حذف خانواده پژو ۲۰۶ و همچنین پژو پارس با افت تیراژ تولید روبرو شدند و نتوانستند نمودار تولید خود را افزایشی کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان محصولات حاضر در سبد محصولاتی این خودروساز در پایان پنجمین ماه از سال جاری به رغم اینکه همچنان خانواده پژو در صدر جدول تولید قرار دارد، اما تولید انواع پژو کاهشی حول و حوش ۳۸ درصدی را به خود دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین