-

ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران تنها در یکهفته!

استاندار مازندران به اهمیت بهبود زیرساخت‌ها به عنوان پیش‌نیاز توسعه و ارائه خدمات بی‌نظیر به مردم و مسافران اشاره کرد و افزود: در هفته گذشته، ۲۱ میلیون گردشگر به این استان سفر کرده‌اند.

ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران تنها در یکهفته!

یوسف نوری در روز جمعه و در حاشیه نشست بررسی چالش‌های غرب استان مازندران در رامسر، الگوی مالی طراحی‌شده برای اجرای پروژه بزرگراه چالوس-رامسر را یکی از طرح‌های موفق در این حوزه معرفی کرد و تأکید کرد که وجود یک الگوی مالی مناسب، پشتوانه‌ای برای اجرای طرح‌هاست و به موفقیت آن‌ها در مراحل اجرایی کمک می‌کند.

وی همچنین به عدم اجرای برخی مصوبات سفر استانی استاندار وقت در تیرماه سال گذشته به این شهرستان انتقاد کرد و توضیح داد که در این سفر ۲۲ طرح مصوب شده است. با این حال، بخش قابل توجهی از این طرح‌ها هنوز به مرحله اجرایی نرسیده‌اند و باید هر چه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شوند و اعتبار لازم برای عملیاتی شدن آن‌ها تأمین گردد.

نوری در ادامه به ورود ۲۱ میلیون مسافر به مازندران در طی یک هفته اشاره کرد و چالش تامین نیروی انسانی متخصص در بخش بهداشت و درمان رامسر را یکی از مشکلات این منطقه دانست. او گفت که برای حل این مشکل، قرار است ساختمان‌های ویلایی بیمارستان برای استقرار پزشکان غیربومی متخصص تجهیز شود تا بتوان آن‌ها را به حضور در این شهرستان ترغیب کرد.

وی همچنین توسعه ۷۰ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده در رامسر را یکی از چالش‌های زیرساختی مهم این منطقه عنوان کرد و افزود که خوشبختانه بخشی از این پروژه در حال اجراست و با تأمین اعتبار بیشتر، روند اجرای آن تسریع خواهد شد.

 استاندار مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه با تعدادی از مدیران کل در نشست بررسی چالش‌های زیرساختی شهرهای غرب مازندران در فرمانداری‌های رامسر و تنکابن حضور یافت و به‌طور مستقیم روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها، از جمله مشکلات تأمین فراورده‌های نفتی جایگاه‌های سوخت این منطقه و سایر موارد مطرح‌شده از سوی نهادهای مربوطه را بررسی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین