-

تصادف زنجیره‌ای در پارک ملی گلستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای شامل پنج خودرو در جاده جنگل گلستان خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه ۱۵ نفر دچار آسیب شدند که از این تعداد، ۹ نفر مصدوم شده‌اند.

تصادف زنجیره‌ای در پارک ملی گلستان

رضا حاجیلری از جمعیت هلال‌احمر گلستان اعلام کرد: شب گذشته در جاده پارک ملی گلستان، نزدیک به تنگراه و در محدوده پل اول، پنج خودرو به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند.

وی افزود: مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌ احمر گلستان (EOC) ۲ تیم از پایگاه‌های امداد و نجات تنگراه و دوراهی گالیکش را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام کرد.

معاون جمعیت هلال احمر گلستان گفت: نجاتگران پس از ارزیابی حادثه متوجه شدند از ۱۵ سرنشین خودروها ۹ نفر آنان مصدوم شدند.

حاجیلری با بیان اینکه یکی از خودروها تریلی و چهار خودروی دیگر سواری بودند، بیان کرد: نجاتگران پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات اولیه آنان را با همکاری اورژانس برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان انتقال دادند.

غرق شدن مسافر سبزواری در آبشار شیرآباد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان هم از غرق‌شدن مسافری اهل سبزوار در آبشار شیرآباد شهرخان ببین رامیان خبر داد و گفت: روز گذشته گزارش غرق شدن یک مرد ۴۷ ساله در این آبشار از اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال‌احمر استان اعلام شد.

قاسم غریب آبادی افزود: یک تیم از پست موقت امداد و نجات تابستانه دلند برای تثبیت صحنه حادثه و پشتیبانی عملیات به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: فرد غرق شده توسط عوامل آتش نشانی از آب بیرون کشیده شد و نجاتگران هلال‌ احمر فوتی را به پایین دست منتقل و پس از آن به عوامل انتظامی تحویل دادند.

وی گفت: مرد غرق شده مسافری از شهر سبزوار استان خراسان رضوی بود که بر اثر شیرجه زدن در آبشار و شدت ضربه به سر جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین