-

پیش‌ بینی جذاب از قیمت طلا و سکه ( ۷شهریور۱۴۰۳)

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه با روند کاهشی بازگشایی شد. افت قیمت در بازار طلا با حمایت فاکتورهای تاثیرگذار در این بازار رخ داد. روند الاکلنگی قیمت دلار و اونس جهانی طلا در رزوهای گذشته، ریتم رفت و برگشتی به بازار فلز زرد داده است.

پیش‌ بینی جذاب از قیمت طلا و سکه ( ۷شهریور۱۴۰۳)

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه با کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا همراه شد. این کاهش قیمت برخلاف رشد ارزش در بازار طلا در روز دوشنبه رخ داد. در چهارمین روز هفته اونس جهانی طلا سقف قیمتی ۲۵۲۵ دلار را از دست داد و همین موضوع در بازار طلای داخلی نیز تاثیر گذاشت.

پیش بینی قیمت طلا و سکه

کارشناسان اقتصادی معتقدند با وجود کاهش قیمت دلار و اونس جهانی طلا، در روزهای باقیمانده از هفته جاری روند قیمت‌ها در بازار فلز زرد در محدوده‌های فعلی نوسان خواهد داشت. فعالان بازار طلا با وجود پایان ماه صفر و رونق گرفتن بازار طلا، این افزایش تقاضا را در رشد قیمت‌ در بازار طلا موثر نمی‌دانند.

آنها معتقدند تنها تغییرات قیمت دلار و اونس جهانی طلا، نوسان قیمت در بازار طلای داخلی را به همراه خواهد داشت و روند تقاضا می‌تواند منجر به نوسان قیمت در حباب سکه شود.

پارس نماد داده ها    

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش طلای جهانی با رقم ۲۵۱۰ دلاری در حال معامله است و کاهش نزدیک به هشت دلاری دارد. اونس جهانی نقره نیز روی رقم ۲۹ دلار و ۸۷ سنتی در حال معامله است و افت محدود پنج سنتی دارد. هر گرم نقره ۹۹۹ روی رقم ۵۷ هزار و ۹۰ تومانی ایستاده است و افت ۳۷۰ تومانی دارد.

سکه‌های سبک به کانال پایین‌تر برگشتند

قیمت سکه امامی روز سه‌شنبه ۶ شهریور با رقم ۴۲ میلیون و ۶۴۵ هزار تومانی معامله شد و افت ۲۶۵ هزار تومانی داشت. سکه‌ بهار با کاهش ۳۷۵ هزار تومانی روی رقم ۳۷ میلیون و ۵۸۵ هزار تومانی ایستاد.

گفتنی است قیمت نیم‌‌‌سکه و ربع‌ سکه با کاهش ۱۵۰ تومانی به کانال پایین‌تر برگشتند. نیم‌سکه کانال ۲۳ میلیون تومانی را از دست داد و با رقم ۲۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومانی معامله شد. ربع سکه نیز کانال ۱۵ میلیون تومانی را از دست داد و با قیمت ۱۴ میلیون ۹۵۰ هزار تومانی معامله شد. سکه گرمی روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت و در سطح ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی ایستاد.

حباب سکه کاهشی شد

قیمت طلا روز سه‌شنبه همانند سکه نوسان کاهشی داشت. هر مثقال طلا با افت ۱۳۲ هزار تومانی با رقم ۱۵ میلیون و ۵۳۸ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۸۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز به رقم سه میلیون و ۵۴۰ هزار تومانی رسید.

حباب سکه روز سه‌شنبه در تمام قطعات کاهش داشت. حباب سکه امامی ۵۲ هزار تومان، سکه بهار ۱۵۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۹ هزار تومان و ربع سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش داشت. حباب سکه گرمی ۲۵ هزار تومان افزایش داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین