دست رد این مشاغل به سینه اتباع

مهدی باقی مجرد، نماینده اتاق اصناف ایران، اعلام کرد که رستوران‌ها، تالارهای پذیرایی، فروشگاه‌های غذا، آشپزخانه‌ها، کبابی‌ها، سفره‌خانه‌ها و تمامی واحدهای صنفی که در زمینه پخت و توزیع انواع غذاهای سرد و گرم فعالیت می‌کنند، باید از استخدام اتباع خارجی پرهیز کنند.

دست رد این مشاغل به سینه اتباع

وی واحدهای صنفی میوه‌فروشان و سبزی‌فروشان را به عنوان یکی از این دسته‌ها معرفی کرد و افزود: استخدام اتباع در فروشگاه‌های لبنیات، خواربارفروشی‌ها و توزیع‌کنندگان مواد غذایی خام نیز ممنوع است.

رئیس اتاق اصناف کاشان ادامه داد: واحدهای صنفی مشاورین املاک نیز موظفند تا از هرگونه انعقاد قرارداد برای اجازه منزل برای اتباع غیرمجاز و فاقد هویت خودداری کرده و از انعقاد قرارداد اجاره مغازه برای تمامی (اتباع مجاز و غیرمجاز) امتناع ورزند.

رئیس اتاق اصناف کاشان همچنین قیمت مصوب لباس فرم مدارس را اعلام کرد و گفت: فروش لباس فرم مدارس خارج از قیمت‌های اعلامی اتاق اصناف مصداق گران‌فروشی و عدم اجرای ضوابط تعیین شده است.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده، بازرسی و یا گزارش مردمی، ضمن پلمب واحد صنفی متخلف و جریمه روزانه، تشکیل پرونده شده و به مراجع قضایی ارسال می‌شود، افزود: همشهریان می‌توانند مشاهدات و گزارشات خود را با شماره تلفن 03155467579 واحد بازرسی اتاق اصناف کاشان اعلام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین