سفارش کارتن با خیالی آسوده را با گلبرگ باکس تجربه کنید | صنعت کارتن سازی و ویژگی های یک کارخانه تولیدی خوب

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از اهمیت صنعت کارتن سازی در جامعه و نقش آن ها در کسب و کارهای مختلف اطلاعی نداشته باشد. با وجود این در این مقاله نیز به تاثیر صنعت کارتن سازی در کسب و کارها می پردازیم، از طرفی دیگر بررسی می کنیم که اصلا یک کارخانه کارتن سازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا با خیالی راحت بتوان به آن اعتماد کرد.

سفارش کارتن با خیالی آسوده را با گلبرگ باکس تجربه کنید | صنعت کارتن سازی و ویژگی های یک کارخانه تولیدی خوب

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از اهمیت صنعت کارتن سازی در جامعه و نقش آن ها در کسب و کارهای مختلف اطلاعی نداشته باشد. با وجود این در این مقاله نیز به تاثیر صنعت کارتن سازی در کسب و کارها می پردازیم، از طرفی دیگر بررسی می کنیم که اصلا یک کارخانه کارتن سازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا با خیالی راحت بتوان به آن اعتماد کرد.

طبیعتا اگر به صنعت کارتن سازی علاقه مند باشید( یا تنها چند مقاله در رابطه با آن مطالعه کرده باشید) می دانید که تولیدی های مختلف همواره به دنبال افزایش امکانات خود و به دنبال آن، مشتریانشان می باشند. اما به راستی تاثیر کارتن سازی در رشد کسب و کارها چقدر است؟ آیا حتما باید برای سفارش شرکت خود زمان زیادی را جهت انتخاب تولیدی صرف کنیم؟ پاسخ به تمامی این سوال ها نیازمند اطلاعاتی است که در ادامه به صورت جداگانه و مفصل به آن ها پرداخته ایم.

تاثیر کارتن سازی در رشد کسب و کارها

تفاوتی ندارد کسب و کار شما چیست؛ چراکه تقریبا هر کسب و کاری نیازمند استفاده از کارتن های با کیفیت می باشد. به عنوان مثال فروشگاه های اینترنتی برای ارسال کالا به مشتریان خود، باید از بسته بندی استفاده کنند اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود؛ چراکه تنها استفاده از بسته بندی مهم نیست و جنس بسته بندی نیز اهمیت ویژه ای دارد. طبیعتا بسته بندی که برای ارسال در فواصل طولانی استفاده می شود تفاوت زیادی با بسته بندی هایی داشته که تنها برای نمایش محصول و عواملی از این قبیل کاربرد دارند.

به زبان ساده با گسترش و افزایش تنوع در کارتن های بسته بندی، شما باید متناسب با کسب و کارتان از بسته بندی هایی با ویژگی های خاص استفاده کنید. اگر از ویژگی های بسته بندی که باید برای ارائه محصولاتتان استفاده کنید اطلاع ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما با متخصصان یک تولیدی قابل اطمینان تماس گرفته تا راهنمایی های لازم به شما انجام پذیرد. در این صورت با صرف تنها چند دقیقه می توانید کارتن متناسب با محصولاتتان را انتخاب نمایید.

کارتن بسته بندی صادراتی

کارتن بسته بندی صادراتی

مدیران کسب و کارهای بزرگ به خوبی از اهمیت بسته بندی برای محصولات خود آگاه هستند. برخی این آگاهی را با تحقیق به دست آورده اند و برخی با تجربه! چه بسیار بودند افرادی که برای صرفه جویی در تهیه کارتن، از انواع ارزان و با کیفیت پایین استفاده کردند و به همین دلیل نیز کالاهایشان آسیب های زیادی دید و در نهایت تنها چیزی که برایشان باقی ماند، خسارات جبران ناپذیر بود. پس چرا کمی زمان و هزینه بیشتری صرف نمی کنید تا چنین مشکلاتی برایتان پیش نیاید. مطمئنا در صورتی که این کار را انجام ندهید خسارات وارد شده هزینه بیشتری را روی دستتان خواهند گذاشت. این موضوع به ویژه برای آن دسته از کسب و کارهایی دارای اهمیت است که قصد صادر کردن محصولات خود به سایر کشورها را دارند.

به دلیل مسافت طولانی باید از بسته بندی هایی استفاده شود که علاوه بر مقاومت بالا بتوانند از کالای مورد نظر در برابر سرما و گرما و به طور کلی تغییرات آب و هوایی محافظت کنند. کارتن صادراتی دقیقا به همین منظور تولید می شود؛ از طرفی دیگر اگر قصد صرفه جویی در هزینه تهیه این کارتن ها را دارید بهتر است به فکر خرید آن ها به صورت عمده باشید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه، از هدر رفتن زمان نیز جلوگیری کنید.

تاثیر کارتن سازی در کسب و کارهای خانگی

نه تنها کسب و کارهای بزرگ، بلکه حتی کسب و کارهای خانگی و کوچک نیز به کارتن های بسته بندی نیاز دارند؛ شما که نمی خواهید به خاطر عدم توجه به بسته بندی، محصولتان آسیب دیده و مشتری آن را قبول نکند. این موضوع یکی از اشتباهات رایج در عرصه بسته بندی است که عده ای فکر می کنند چون کسب و کارشان به اندازه کافی گسترده نیست پس نیازی به استفاده از بسته بندی( در برخی شرایط بسته بندی با کیفیت) نیز ندارند. باید بگوییم که این باور کاملا اشتباه است. به یاد داشته باشید که زمانی که مشتری از شما محصولی را تهیه می کند، توجه زیادی به بزرگی یا کوچکی کسب و کارتان ندارد و اولویت برای او کیفیت بالای خدمات شما است. بنابراین اگر محصولتان را در پلاستیک بپیچید و برای او ارسال کنید، حتی در صورت سالم رسیدن محصول، به احتمال زیاد آن مشتری دیگر از شما خرید نخواهد کرد. به یاد داشته باشید اگر قصد دارید کسب و کار خانگی خود را گسترش دهید باید تا حد امکان همانند شرکت های بزرگ فکر کنید و مطمئنا یک شرکت بزرگ توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات خود دارد.

تبلیغات آسان با کمک کارتن لمینتی

کارخانه تولید کارتن - کارتن لمینتی

یکی از خصوصیات کارتن های بسته بندی توانایی آن ها در برندینگ است. اگر قصد دارید برندتان را به عده زیادی معرفی کنید، سمت تبلیغات با هزینه زیاد نروید؛ چراکه می توانید با استفاده از کارتن های لمینتی و صرف هزینه ای به مراتب کمتر این کار را انجام دهید. البته استفاده از کارتن های لمینتی نیز هزینه های خاص خود را دارد اما در مقایسه با هزینه ها سایر روش های تبلیغاتی انتخابی هوشمندانه به حساب می آید.

بنابراین اگر قصد دارید تا یک کارخانه کارتن سازی مناسب پیدا کنید حتما توجه داشته باشید که توانایی تولید کارتن لمینتی را داشته باشد؛ چراکه تولید این نوع کارتن ها نیازمند تجهیزات خاصی است که ممکن است برخی تولیدی ها از آن بهره مند نباشند. همچنین اگر طرح خاصی در ذهنتان نیست می توانید از مشاوران مجرب کارخانه تولید کارتن گلبرگ باکس مشورت بگیرید؛ در این صورت حتی طرح مورد نظرتان توسط افراد حرفه ای انتخاب می شود و در نتیجه شانس بیشتری برای کسب جایگاه بالا در بین سایر رقبا خواهید داشت.

مزایای زیست محیطی کارتن بسته بندی

به جرعت می توان گفت که استفاده از کارتن هایی که به محیط زیست آسیب می زنند نه تنها درست نیست بلکه ممکن است وجهه کاری شما را نیز خراب کند. به همین دلیل است که استفاده از بسته بندی های پایدار و تجدید پذیر مخاطبان زیادی دارد. در نتیجه حتما بیش از خرید کارتن بسته بندی به این نکته نیز توجه کنید که آیا کارتن انتخابی شما به طبیعت آسیب می زند یا خیر. تنها پس از آن است که باید محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. اما چه کارخانه هایی از محصولات تجدید پذیر استفاده می کنند؟

با کمی تحقیق متوجه می شوید که عامل موثر در تجدید پذیر بودن کارتن ها، مواد اولیه آنان می باشد. گلبرگ باکس با استفاده از مواد اولیه تجدید پذیر این تضمین را به شما می دهد که کارتن های تولید شده با این مواد اولیه هیچگونه ضرری به طبیعت و محیط زیست نمی زنند.

محافظت از کالا با بسته بندی های مقاوم

عامل مهم دیگری که منجر به افزایش کیفیت کارتن بسته بندی می شود، توانایی محافظت از کالا در برابر آسیب های فیزیکی می باشد. چراکه اگر محصولتان حتی با وجود استفاده از بسته بندی باز هم آسیب ببیند پس اصلا چرا به خودتان زحمت بدهید و کارتن بسته بندی تهیه کنید؟ بنابراین حتما پیش از خرید کارتن ، به خصوص اگر محصولتان در برابر ضربات فیزیکی آسیب پذیر است، از مقاومت آن اطمینان حاصل کنید. البته توجه داشته باشید که برخی محصولات نیز نیاز به کارتن های مقاوم ندارند و در صورت وارد شدن ضربه به بسته بندی آن، آسیب نمی بینند بنابراین می توانید با بودجه کمتری برای آن ها بسته بندی تهیه نمایید.

تنوع کارتن های بسته بندی

متنوع بودن محصولات در هنگام انتخاب باعث می شود تا بتوانید با کمترین محدودیت، جعبه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در گلبرگ باکس انواع مختلفی از کارتن 5 و 3 لایه عادی ، دایکاتی و لمینتی A,B,C,E فلوت با اتصال چسب و منگنه تولید می شود که با توجه به نیاز خود می توانید هر کدام را تهیه نمایید. لازم به ذکر است در ساخت کارتن های ذکر شده از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شده است که منجر به افزایش طول عمر کارتن و همچنین کارایی آن می شود.

عوامل موثر بر قیمت کارتن

در صورتی که تا این بخش از مقاله را مطالعه کرده باشید با مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آشنا شده اید. عواملی مانند مقاومت، طرح، رنگ و جنس مواد اولیه بیشترین تاثیر را در قیمت محصولات شما دارند. بنابراین برای صرفه جویی در هزینه های خود با شناسایی بسته بندی مناسب برای کالایتان، جعبه ای دقیقا متناسب با آن تهیه کنید، نه گرانتر، نه ارزان تر، نه یک میلیمتر کوچک تر و نه حتی یک میلیمتر بزرگ تر! البته شما باید به صرف هزینه برای کارتن بسته بندی به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید؛ چراکه تمامی هزینه هایی که برای بسته بندی محصولاتتان می کنید در آینده ای نه چندان دور منجر به جذب مشتریان بیشتری برایتان خواهد شد؛ در نتیجه هر اندازه بسته بندی محصولاتتان جذاب تر و البته مناسب تر باشد سریع تر به مرحله سوددهی خواهید رسید.

توان تولید بالا در کارخانه کارتن سازی

اگر صاحب کسب و کاری بزرگ هستید مطمئنا تعداد کارتن های بسته بندی که نیاز دارید بیش از نیاز افراد معمولی است. به همین دلیل انتخاب کارخانه کارتن سازی که توان تولید بالایی در تهیه بسته بندی های مختلف داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چراکه در غیراینصورت اگر سرعت تولید بسته بندی ها توسط کارخانه مورد نظر کم باشد، شما نیز محصولات خود را با سرعت کمتری به مشتریان عرضه خواهید کرد و در نتیجه درآمدتان (با توجه به زمان انتظار) کاهش خواهد یافت.

گلبرگ باکس با توان تولید 60000 عدد کارتن در هر شیفت کاری انتخابی مناسب برای کسب و کارهایی است که نیازمند کارتن های زیاد در مدت زمانی کم هستند. این قابلیت باعث شده تا خرید عمده کارتن از کارخانه مذکور تسهیل یافته و همچنین رضایت مشتریان زیادی را در پی داشته باشد.

خرید کارتن از کارتن سازی معتبر

همواره خرید کارتن از تولیدی های نا آشنا معایبی از قبیل عدم اطمینان به کیفیت و همچنین محدودیت های تولیدی را به دنبال دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم با انتخاب یک کارتن سازی معتبر خودتان را از اینگونه معایب رها ساخته و عمده تمرکز خود را بر توسعه کسب و کارتان بگذارید.

گلبرگ باکس انتخابی هوشمندانه جهت خرید کارتن بسته بندی

کارخانه کارتن سازی گلبرگ باکس با بیش از یک دهه سابقه در تولید و عرضه کارتن های بسته بندی، انتخابی مناسب جهت خرید کارتن های مختلف می باشد. تنوع در محصولات این کارخانه به اندازه ای بالا است که نیاز تمامی کسب و کارها را برطرف می کند. همچنین استفاده از کادر حرفه ای و مجرب منجر شده است تا در صورت نیاز به مشاوره، مجرب ترین افراد برای پاسخ دهی به شما حاضر باشند تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با نیاز خود داشته باشید.

همچنین توجه داشته باشید شرکت مذکور توان تولید بسیار بالایی داشته( 60000 عدد تنها در یک شیفت کاری!) و در سفارش هایی با تعداد بالا مشکلی برایتان ایجاد نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به وب سایت گلبرگ باکس مراجعه کرده و قیمت کارتن مورد نظر خود را استعلام بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین