-
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

حمایت از مراکز تحقیقاتی و توسعه مرزهای دانش در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی تاثیرگذار است

حمایت از مراکز تحقیقاتی و توسعه مرزهای دانش در مسیر تحقق مسئولیت اجتماعی تاثیرگذار است

محمدیاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از کلینیک باروری پویش و پژوهشکده رویان اصفهان:نگاه به مسئولیت اجتماعی از یک منظر محدود به توزیع بسته‌های حمایتی و امثالهم، نگاه ساده لوحانه‌ای است، نگاه راهبردی و واقعی در حوزه مسئولیت اجتماعی نگاه توانمندسازی، توسعه مرزهای دانش و اقداماتی نظیر ایجاد وتوسعه مشاغل خانگی و مواردی است که اخیراً ما در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

ما در حوزه تولید، توسعه و نوآوری در زنجیره ارزش فولاد اقداماتی را دنبال کرده‌ایم که خیلی از این رویکردها اگر در حوزه‌های دیگر که حمایت‌های رسمی از آن‌ها نیست دنبال و اجرایی شود می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور و معضلات  اجتماعی از جمله اشتغال، سبک زندگی، و ... را حل نماید. پژوهشکده رویان از مجموعه‌هایی است که در دنیا منحصر به فرد است و در حوزه تخصصی خودش رتبه هفتم را دارا است.

حمایت از چنین مجموعه‌هایی همان تحقق مسئولیت اجتماعی است و می‌تواند اثر بخشی بودجه محدود این حوزه را صد چندان کند، مجموعه رویان از مجموعه‌های منحصر به فرد و دانش بنیانی است که طی چند دهه اخیر کارهای کم‌نظیری انجام داده، به ویژه در حوزه ناباروری که از مجموعه‌های برتر دنیا است و دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

ضمن عرض خدا قوت به عزیزان در این مجموعه، فعالیت‌های مشترکی که امکان انجام آن بین مجموعه رویان و فولاد مبارکه است را بررسی کردیم.

در بحث فرزندآوری و رفع ناباروری و ذخیره خون بند ناف همکاری های مشترکی را جهت خانواده بزرگ فولاد شروع کردیم، امیدواریم با حمایت در برخی حوزه‌های تحقیقاتی و به ویژه تفاهم‌نامه ای سه جانبه که با محیط زیست و مجموعه رویان در زمینه تولید مثل یوزپلنگ و پروژه‌های تحقیقاتی در این زمینه داریم، بتوانیم از مرزهای دانش در این حوزه عبورکرده در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز تاثیرگذارتر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین