-

ضرورت استفاده از پنجره های دوجداره به ۷ دلیل مهم

ضرورت استفاده از پنجره های دوجداره به 7 دلیل مهم

یکی از اصلی‌ترین دلایل ضرورت استفاده از پنجره‌های دوجداره، عایق صدا و اتلاف انرژی است. شلوغی خیابان‌ها و سروصدا ماشین‌ها به راحتی از پنجره‌های معمولی به گوش می‌رسد. این موضوع برای خانه‌هایی که کنار خیابان هستند، بسیار آزار دهنده است.

پنجره‌های دوجداره upvc به دلیل پروفیل به کار رفته داخل آن‌ها، بسیار مقاوم و مستحکم هستند. همچنین با درخواست توری پنجره دوجداره مقاوت آن در برابر عوامل محیطی نیز بیشتر خواهد شد. در ادامه 7 دلیل مهمی که شما را در انتخاب درب و پنجره دوجداره مصمم می کند را خواهیم گفت.

7 دلیل که چرا از پنجره‌های دوجداره استفاده کنیم؟

ضرورت استفاده از پنجره‌های دوجداره به دلایل زیر است:

1.بهترین عایق حرارتی

این پنجره‌ها از انتقال حرارت جلوگیری می‌کنند و بخاطر استفاده از عایق‌های دو الی سه لایه که از هوا یا گاز پر شده است، مانع انتقال انرژی‌های حرارتی و برودتی می‌شود.

2.عدم تغییر رنگ

رنگ‌های به کار رفته برای ساخت پروفیل یو پی وی سی، قدرت نفوذ ناپذیری بالایی دارد و در برابر نور خورشید به راحتی از بین نمی‌رود. همچنین با گذشت زمان، کیفیت رنگ ثابت می‌ماند و شفافیت آن حفظ می‌شود.

3.قابل اجرا برای موقعیت‌های متنوع آب و هوا

پنجره‌های یو پی وی سی نسبت به مدل‌های قدیمی مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند. اگرچه هزینه ساخت آن‌ها بیشتر است، اما از نظر طراحی استحکام بیشتری دارند و در برابر باد و بارنگی هیچ تغییری پیدا نمی‌کنند. حتی در شهرهای دارای بارش فراوان، به راحتی نصب می‌شوند و ماندگاری بالایی دارند.

4.نگهداری ساده

واقعیت این است که پنجره‌های دوجداره در برابر آسیب دیدگی بسیار خوب عمل می‌کند و کمتر دچار مشکلاتی مانند پوسیدگی، نفوذ پذیری و زنگ زدگی می‌شود. تنها کاری که باید برای این مدل پنجره‌ها انجام دهید این است که با استفاده از یک اسفنج و محلول آب گرم و صابون، گرد و غبار را کنار زنید.

5.عمر طولانی

پروفیل‌های به کاررفته در پنجره‌های upvc استحکام بالایی دارند و حداقل حدود 20 سال دوام می‌آورند. رنگ پنجره‌ها نیز در طول عمر حفظ می‌شود و هیچ گاه بر اثر تابش نور خورشید دچار کدری و رنگ پریدگی نخواهد شد.

6. قابل تنظیم بودن

بیشتر پنجره‌های UPVC با قابلیت تنظیم و سبک‌های مختلف تولید می‌شوند. با توجه به سبک باز و بسته شدن درب و پنجره‌ها می‌توان آن را با مشخصات دلخواه تنظیم نمود.

7. تهویه کارآمد

با تنظیمات مختلف پنجره‌های دوجداره به حالت یک سیستم تهویه کارآمد تبدیل می‌شوند. چرخش پنجره به دو جهت مختلف، کج به سمت داخل و باز ماندن دهانه بالا، هوای اتاق را تعویض می‌کند و اجازه می‌دهد هوای تازه به داخل راه یابد.

به طور خلاصه، مزایا و ضرورت استفاده از پنجره‌های دوجداره برای ساختمان‌ها مختلف قابل احساس است. این سبک پنجره بدون هیچ دردسری نصب می‌شود و انتخابی منحصربه‌فرد برای خانه‌ای به نظر می‌رسد. برای استعلام قیمت در و پنجره دو جداره با شماره 09124290619 در ارتباط باشید.

 

ساختار در و پنجره های دوجداره

images_1721467647_669b82ff00d8f.webp

برای این که بهتر متوجه اهمیت استفاده از پنجره‌های دوجداره شوید، خوب است بدانید شیوه طراحی آن چگونه است. این پنجره‌ها از بخش‌های مختلفی تشکیل می‌شوند: شیشه‌ها، درزگیر اولیه و ثانویه، فضای پر شده با گاز یا هوا و نوار فاصله گذار. شیشه پنجره‌ها می‌تواند به سبک‌های مختلف مانند شفاف، رنگی یا لایه‌ای انتخاب شود که به صورت دو لایه‌ای به کار می‌رود. هوای حبس شده بین شیشه‌ها نیز همانند عایق عمل می‌کند و مانع انتقال گرما و سرما می‌شود.

 

 مزایای استفاده از پنجره‌های دوجداره

در این بخش با مزایای پنجره‌های دوجداره upvc آشنا می‌شوید:

  • ایجاد امنیت و آرامش

پنجره‌های دوجداره بسیار محکم و مقاوم هستند و به راحتی آسیب نمی‌بینند. شکستن آن‌ها توسط سارقین ناممکن است.

  • مانع انتقال صدا

اجرای پنجره‌های upvc بیش از 50 درصد از انتقال سروصدا بیرون به داخل خانه جلوگیری می‌کند. بنابراین نصب آن‌ها برای ساختمان‌هایی که در مناطق شلوغ احداث شده‌اند، بسیار ضروری است.

  • جلوگیری از اتلاف انرژی

از دیگر دلایل ضرورت استفاده از پنجره‌های دوجداره در ساختمان‌ها، جلوگیری از هدر رفتن انرژی است. احتمال اتلاف انرژی از پنجره‌های دوجداره حدود 60 درصد کاهش می‌یابد و با انرژی کمتری دمای خانه را به حد ایده آل می‌رسانید. معمولاً ساختمان‌های دارای پنجره‌های upvc در تابستان سریع‌تر خنک و در زمستان نیز راحت‌تر گرم می‌شوند.

  • مانع تابش نور خورشید

پنجره‌های دوجداره مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم نور خورشید دارند و احتمال آسیب رسانی نور به وسایل داخل خانه را کاهش می‌دهند.

  • ارتقا ارزش ساختمان

با تعویض پنجره‌های معمولی، ارزش ساختمانتان دوچندان می‌شود و اگر در آینده تصمیم به فروش آن داشته باشید، قیمت بالاتری برای آن در نظر می‌گیرید. مزایای استفاده از پنجره دوجداره در بلند مدت کاملاً قابل احساس است و سرمایه گذاری روی آن، ارزشش را دارد.

  • زیبایی و جذابیت نمای ساختمان

پنجره‌های دوجداره از نظر ظاهری خاص و زیبا طراحی می‌شوند و نمای ساختمان را تغییر می‌دهند. علاوه براین، هم خوانی عالی با نماهای امروزی دارد.

 

فراساخت پایدار بهترین تولید کننده درب و پنجره های دوجداره

حال که مزایا و ضرورت استفاده از در و پنجره های دوجداره آشنا شده اید، بهتر است بهترین تولید کننده را بشناسید تا از کیفیت محصول اطمینان داشته باشید. فراساخت پایدار با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع مدل پنجره دوجداره upvc، توانسته با کیفیت ترین محصولات را روانه بازار کند. این شرکت تولید کننده به دلیل استفاده از بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات، پروفیل و شیشه های دوجداره رضایت مشتریان خود را به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*