-

ایریتک برترین شرکت مهندسی کشور

شرکت بین‌المللی مهندسی ایران که به نام “ایریتک” شناخته می‌شود، با نزدیک به نیم قرن تجربه در زمینه‌های مختلف صنعتی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و به منظور انتقال دانش فنی در ساخت کارخانجات صنعتی در زمینه‌های معدن، صنایع معدنی و صنایع فولادی تشکیل شده است.

ایریتک برترین شرکت مهندسی کشور


ایریتک در حال حاضر در حال اجرای ۱۳ پروژه بزرگ با ارزش حدود یک میلیارد یورو است. این پروژه‌ها منجر به تحول بزرگی در صنایع فلزی و معدنی کشور خواهند شد. برنامه‌ریزی صحیح و علمی از سوی مدیریت و کارشناسان این مجموعه در طول ۶ ماه اخیر، این امکان را فراهم کرده است.

ایریتک دارای چندین شرکت زیرمجموعه است که در زمینه بهره‌وری حداکثر و اجرای باکیفیت‌تر پروژه‌ها فعالیت می‌کنند. در سال‌های پیشین، به دلیل برخی مشکلات، این شرکت‌ها نمی‌توانستند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند. اما با عزم راسخ تیم مدیریتی جدید ایریتک، این مجموعه مجدداً موفق به افزایش ظرفیت تولیدی و فعال شدن واحدهای زیرمجموعه‌اش شده است. همچنین، با وجود مشکلات بانکی و تحریم‌ها، ایریتک در تلاش برای افزایش و ارتقا تعامل با کارفرمایان و پیمانکاران خود می‌باشد.

فهرست برخی از پروژه‌های در دست اجرای ایریتک نشان از اعتماد گسترده جامعه صنعتی و معدنی کشور به این مجموعه مهندسی پرسابقه دارد. این پروژه‌ها شامل تغلیظ سنگ‌آهن سنگان، سیلوهای آهن‌اسفنجی فولاد هرمزگان، اکسیژن پلنت ۴ فولاد خوزستان، احیا اقلید، فولاد و نورد قُروه، استحصال طلای سقز، فروآلیاژ بهاباد چادرملو، لنس کوره‌های فولاد هرمزگان، واگن برگردان ۳ فولاد خوزستان، احیا اردبیل، الحاقیه ۱۱ فولادسازی خراسان و افزایش ظرفیت احیا مدول F مهندسی است. قطعا با استمرار برنامه‌های راهبردی مدیریت عالی شرکت ایریتک، روند رو به رشد و متعالی آن ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*