-
معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو :

تأکید بر عملکردمحوری در مدیریت / پیشنهاد ایجاد سازمانی مستقل برای ارزیابی مدیران

تأکید بر عملکردمحوری در مدیریت / پیشنهاد ایجاد سازمانی مستقل برای ارزیابی مدیران

رئیس هیئت عامل ایدرو پیشنهاد ایجاد سازمانی مستقل و غیردولتی برای ارزیابی و رتبه‌بندی مدیران را مطرح کرد تا به بهبود نظام حکمرانی کشور کمک کند .

به گزارش ایدرو نیوز ، بابک احمدی در نوزدهیمن همایش توسعه منابع انسانی گفت: در مدیریت منابع انسانی باید با تحولات جدید و نوظهور گام برداشت تا بهروری بیشتری حاصل شود .

احمدی با اشاره به اینکه باید توجه مدیران ارشد به حوزه منابع انسانی و ارزش‌آفرینی‌های ناشی از آن جلب شود ، خاطرنشان کرد : در کشور ما نگاه سنتی به دارایی‌های مادی و فیزیکی همچنان غالب است و این موضوع در سمینارها و همایش‌ها نیز به وضوح دیده می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای حوزه منابع انسانی نیاز به تغییر دیدگاه و تمرکز بر این حوزه ضروری است، گفت: مدیران حرفه ای بایست رتبه بندی ، ارزیابی و گرید بندی شوند و انتخاب مدیران بر این مبنا باشد چرا که این موضوع برای پیشرفت و موفقیت سازمان‌ها بسیار ضروری است .

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ادامه پیشنهاد ایجاد سازمانی مستقل و غیردولتی برای ارزیابی و رتبه‌بندی مدیران را مطرح کرد تا به ببهبود نظام حکمرانی کشور کمک کند .

رئیس شورای سیاست گذاری نوزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه منابع انسانی بر اهمیت حرفه‌ای بودن مدیران سازمان ها تاکید کرد و افزود: یک مدیر حرفه‌ای باید با دستاوردهایش سنجیده شود، نه تعداد مشاغلی که در طول سال‌ها عهده‌دار بوده است .

وی همچنین به نیاز به تغییر نظام پرداخت از زمان‌محور به عملکرد محور اشاره کرد و توضیح داد: در سازمان‌های سنتی، تمرکز بر حضور فیزیکی افراد است، در حالی که باید به کارایی و عملکرد آنها توجه بیشتری شود .

نوزدهمین همایش بین المللی توسعه منابع انسانی ۹ و ۱۰ خرداد ماه در سالن همایش مدیریت صنعتی برگزار می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*