-

اجرای چمن مصنوعی برای داشتن خانه ای با عناصر طبیعی

چمن مصنوعی ، یک راه حل عالی برای ایجاد فضای سبز در محیط‌های مختلف است. این پوشش‌ها با استفاده از الیاف مصنوعی درست شده‌اند و با نگاه اول شبیه به چمن‌های طبیعی به نظر می‌رسند.

اجرای چمن مصنوعی برای داشتن خانه ای با عناصر طبیعی

چمن مصنوعی ، یک راه حل عالی برای ایجاد فضای سبز در محیط ‌ های مختلف است . این پوشش ‌ ها با استفاده از الیاف مصنوعی درست شده ‌ اند و با نگاه اول شبیه به چمن ‌ های طبیعی به نظر می ‌ رسند . عدم نیاز به مراقبت ‌ های ویژه مثل آبیاری، کوددهی، نور و دمای مناسب باعث شده تا بسیاری از مردم برای مکان ‌ های مختلف این محصولات را انتخاب و آنها را در باغ ‌ ها، تراس ‌ ها، فضاهای ورزشی، مجموعه ‌ های تجاری و حتی در دکوراسیون ‌ های داخلی نیز به کار ببرند . در این مطلب قصد داریم به موارد مختلف استفاده از این پوشش در محیط ‌ های مختلف پرداخته و در نهایت یکی از بهترین فروشگاه ‌ ها را برای خرید آنها به شما معرفی کنیم :

7 کاربرد چمن مصنوعی در منزل

امروزه کاربرد چمن مصنوعی در دکوراسیون ‌ های داخلی خیلی بیشتر از قبل شده و در قسمت ‌ های مختلف بسیاری از منازل به خصوص آنهایی که متراژهای بزرگی دارند، می ‌ توانید آنها را ببینید . در ادامه چند پیشنهاد جذاب را برای استفاده از چمن مصنوعی در بخش ‌ های مختلف منزل ‌ تان به شما ارائه داده ‌ ایم که در صورت تمایل می ‌ توانید آنها را به کار ببرید :

نصب چمن مصنوعی برای کفپوش اتاق کودک : چمن مصنوعی به عنوان یک سطح نرم در کف اتاق کودک قرار گرفته و نه تنها فضا را زیبا می ‌ کند بلکه ایمنی بالای کودک را هم به همراه خواهد داشت . این پوشش ‌ ها کاملا قابل شست ‌ وشو هستند و میزان کثیفی و ایجاد لکه روی آنها نسبت به فرش و موکت کمتر است .

نصب چمن مصنوعی در تراس : افراد زیادی تراس منزل خود را به عنوان بخشی از منزل خود می ‌ دانند و با نصب چمن مصنوعی بالکن در این فضا آن را زیباتر می ‌ کنند . از این مکان می ‌ توانید به عنوان مکانی برای استراحت و آرامش استفاده و آن را ترکیبی از گلدان ‌ ها، چمن مصنوعی و صندلی ‌ های مختلف به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید .

استفاده از چمن مصنوعی در گلخانه : اگر در منزل خود گلخانه دارید، می ‌ توانید با نصب چمن مصنوعی به شکلی طبیعی آن را تزئین کنید . مثلا کف گلخانه یا دیوارهای آن را با این پوشش سبز پوشانده و فضایی را شبیه به محیط ‌ های طبیعی واقعی بسازید .

ایجاد دیوارهای سبز با استفاده از چمن مصنوعی : ساخت گرین وال یا همان دیوار سبز هم با استفاده از چمن ‌ های مصنوعی امکان ‌ پذیر بوده و یک پیشنهاد عالی برای شماست . این تزئین نه تنها ظاهر زیبایی را در فضا ایجاد می ‌ کند، بلکه نیازی به مراقبت و رسیدگی ( مانند چمن طبیعی ) نداشته و سطح آنها دیرتر دچار آسیب و فرسودگی خواهد شد .

استفاده از چمن مصنوعی در کنار پوشش های دیگر : ترکیب چمن مصنوعی با عناصر دیگر مانند سنگ فرش یا سطوح بتنی، دکوراسیون بسیار جذابی را در فضا داخلی ساختمان ‌ ها ایجاد می ‌ کند . مثلا می ‌ توانید از این ترکیب برای تزئین راهرو در منازل بزرگ استفاده کنید .

نصب چمن مصنوعی در آشپزخانه : اگر علاقه ‌ ای به سرامیک نداشته و می ‌ خواهید هنگام کار در آشپزخانه راحت باشید، از چمن مصنوعی در این فضا استفاده کنید . با این دکور فضای مورد نظرتان زیباتر شده و در عین حال نیز راحت ‌ تر خواهید بود . معمولا چمن ‌ های مصنوعی نسبت به حرارت و شعله هم مقاوم هستند و در عین حال به راحتی تمیز می ‌ شوند و بهترین انتخاب برای پوشش این فضا هستند .

ساخت زمین ورزش در منزل با چمن مصنوعی : با توجه به شرایط محدودی که اینروزها برای ورزش کردن وجود دارد، ایجاد یک محیط مناسب برای تمرینات ورزشی داخل منزل تصمیم بسیاری خوبی است . شما می ‌ توانید برای ساخت این فضا از چمن مصنوعی استفاده کنید . این پوشش ‌ ها در ابعاد دلخواهتان برش خورده و فضای بسیار خوبی را برای ورزش کردن ایجاد می ‌ کنند .

خرید بهترین چمن مصنوعی از چمنزار

کاربردهایی که چمن مصنوعی برای دکوراسیون داخلی و خارجی دارد، بسیار متنوع بوده و به تعدادی از آنها در این مطلب اشاره کردیم . اگر شما هم تصمیم دارید از این پوشش در بخشی از منزل خود استفاده کنید، باید به دنبال خرید چمن مصنوعی با بهترین قیمت و کیفیت باشید . فروشگاه چمنزار سعی کرده بالاترین تنوع را در میان محصولات خود قرار داده و چمن مصنوعی ‌ های مختلف مانند مثل ماهونیا، دانژه، ماهور، رویال و ... با تراکم ‌ های متفاوت و مناسب برای فضاهای مختلف را موجود کند . در این مجموعه کارشناسانی حضوری دارند که هنگام خرید کنارتان بوده و با توجه به نیازهای شما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می ‌ دهند . در نهایت نیز پس از بررسی تمام جوانب، بهترین پیشنهادات را برای خرید بهترین محصول به شما خواهند داد .

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین