-

کدام سررسیدها محبوبتر هستند؟! سررسید وزیری؟ سررسید رقعی؟ شاید سررسید اروپایی...!

سررسید، ابزاری مفید و کاربردی برای بیشتر افراد است. غالبا شرکت‌ها و صاحبان مشاغل از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرده و روی جلد و یا داخل آن به چاپ تبلیغات می‌پردازند و به مشتریان و همکاران خود هدیه می‌کنند. به این ترتیب علاوه بر تقویت روابط تجاری و جذب مشتریان جدید، احترام خود را نسبت به مخاطبان نشان می‌دهند.

کدام سررسیدها محبوبتر هستند؟! سررسید وزیری؟ سررسید رقعی؟ شاید سررسید اروپایی...!

سررسید، ابزاری مفید و کاربردی برای بیشتر افراد است. غالبا شرکت‌ها و صاحبان مشاغل از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرده و روی جلد و یا داخل آن به چاپ تبلیغات می‌پردازند و به مشتریان و همکاران خود هدیه می‌کنند. به این ترتیب علاوه بر تقویت روابط تجاری و جذب مشتریان جدید، احترام خود را نسبت به مخاطبان نشان می‌دهند.

سررسید تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد. این ویژگی امکان استفاده بیشتری را فراهم می‌کند. معمولا سررسید را بر اساس اندازه و قطع آن دسته بندی می‌کنند. در واقع این مهمترین معیار و استاندارد اندازه‌گیری سررسید تبلیغاتی به شمار می‌رود. بر این اساس، انواع اصلی سررسید تبلیغاتی عبارتند از سررسید وزیری، سررسید رقعی و سررسید پالتویی(اروپایی). تفاوت اندازه‌ی این سررسیدها موجب گسترش بیشتر استفاده از سررسید شده است؛ زیرا هر کس بر اساس نیاز خود می‌تواند از میان انواع آن انتخاب می‌کند. با مراجعه به سایت کانون تبلیغاتی صبح آگهی می‌توانید با انواع دیگر سررسیدهای تبلیغاتی در قطع و اندازهای مختلف بیشتر آشنا شوید.

مهمترین ویژگی سررسید وزیری چیست؟

سررسید وزیری از انواع کاربردی سررسید به شمار می‌رود. صاحبان کسب وکارها برای تبلیغات خود از این نوع سررسید استفاده می‌کنند. از طرفی ، سررسید وزیری به عنوان دفتر یادداشت همیشه مورد توجه و استفاده افراد زیادی بوده است. غالبا افراد وقتی یک سررسید را به عنوان هدیه دریافت می‌کنند، از آن به عنوان یک تقویم برای مدیریت زمان استفاده می‌کنند، علاوه بر این به عنوان یک دفتر یادداشت روزانه برای برنامه‌ریزی کارها و مدیریت فعالیت‌ها خویش بهره‌می‌برند.

اندازه سررسید قطع وزیری 17×24 است، این اندازه فضای مناسبی برای یادداشت اطلاعات و برنامه‌ریزی فراهم می‌کند. این قالب و ابعاد باعث شده، سررسید وزیری با عنوان سررسید کتابی نیز مشهور شود. سالنامه‌های تبلیغاتی در انواع روز شمار، هفته شمار و یا ماه شمار تهیه و تولید می‌شوند. سررسید قطع وزیری اغلب در انواع روزشمار و یا پنجشنبه و جمعه با هم طراحی و چاپ می‌شود. طراحی سررسید پنج شنبه و جمعه با هم به گونه‌ای است که پنج شنبه و جمعه در یک صفحه باهم درج شده است. یکی از انواع سررسید که شباهت زیادی به سررسید وزیری دارد سررسید رقعی است. اما ببینیم وجه تمایز این دو چیست؟

سررسید رقعی

سررسید رقعی مانند سررسید وزیری بسیار پرکاربرد است هم برای تبلیغات به عنوان هدیه تبلیغاتی و هم به عنوان دفتر یادداشت. با وجود این تفاوت اصلی آن با قالب وزیری در اندازه آن دو است. سالنامه قطع رقعی در ابعاد 15×22 سانتی‌متر تولید می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران به راحتی آن را در دست بگیرند یا در کیف خود قرار داده و با خود همراه داشته باشند.

سررسید اروپایی یک سررسید محبوب

شاید جالب باشد بدانید که سررسید اروپایی یک سررسید ایرانی است و به این دلیل به آن اروپایی گفته می‌شود که، از نظر اندازه و قالب تفاوت‌هایی با سررسید قطع وزیری و رقعی دارد. این سالنامه جذاب و دوست‌داشتنی در ابعاد 13×22 تولید و چاپ می‌شود. در اصل محبوبیت این سررسید به خاطر همین اندازه‌ی مناسب آن است. استفاده از سررسید اروپایی چیزی حدود 10 سال است که رواج یافته و به نام‌های رقعی باریک و پالتویی مشهور شده است.

صفحات بیشتر رسیدها از جمله سررسید وزیری، رقعی و پالتویی از کاغذ تحریر 70 گرم در رنگ‌های کرم و یا سفید تهیه می‌ش ود . اگر سررسید تبلیغاتی از نوع عمومی باشد، فقط بر روی جلد آن تبلیغات و اطلاعات کسب و کار شما چاپ می‌شود. اما اگر نیمه اختصاصی یا اختصاصی باشد، می‌توان علاوه بر چاپ تبلیغ روی جلد، از لت تبلغیاتی که از جنس کاغذ گلاسه در گرماژ 115 تا 135 است، در داخل سررسید استفاده کرد. علاوه بر این در صورتی که سررسید مورد نظر شما کاملا اختصاصی باشد، می‌توان تمام صفحات و اجزای سررسید را با چاپ تبلیغات شما آراسته کرد.

برای صحافی سررسید از صحافی دوخت، چسب و فنر استفاده می ‌ شود. جلدی هم که برای انواع سررسید به کار می‌رود. جلدهای چرمی، ترمو، جیر و سلفونی هستند. برای چاپ تبلیغات یا برای حک کردن لوگو روی جلد سررسید، از انواع روش پلاک، داغکوب، طلاکوب، لیزر و … استفاده می‌شود‌ .

سررسید ارزان 1403

خرید هدیه برای تبلیغات انتخاب درستی است. زیرا تبلیغات را در طول زمان بر عهده دارد. از طرفی نوعی تعهد نسبت به کسانی که آن هدیه را اهدا کرده‌اند، در مخاطبان ایجاد می‌کند. به این دلیل هدیه تبلیغاتی می‌تواند بازگشت سرمایه را در پی داشته باشد. اما گاهی لازم است به تعداد بیشتری از افراد هدیه بدهید، در این شرایط می‌توانید از هدایای ارزان‌تر استفاده کنید. در این صورت علاوه بر اهدای هدیه به مخاطبان بیشتر، بودجه سازمان و شرکت خود را نیز مدیریت کرده‌اید. قیمت ارزان سررسید 1403 به عواملی مانند جنس، مواد تشکیل دهنده، اندازه و نوع چاپ بستگی دارد. اگر بخواهید هدیه تبلیغاتی شما مقرون به صرفه، چشم‌گیر و ماندنی باشد، ما به شما سررسید تبلیغاتی ارزان را پیشنهاد می‌کنیم.

خودکار تبلیغاتی همراه همیشگی سررسید

درست است که سررسید وسیله تبلیغاتی مهمی است و تاریخ و مناسبت‌های تاریخی ملی و مذهبی را به نمایش می‌گذارد. اما آنچه استفاده از سالنامه را همورا می‌کند، داشتن یک خودکار یا یک مداد است. قرار دادن یک خودکار تبلیغاتی در کنار سررسید، شما را همیشه آماده‌ی رسیدگی به امور روزانه و انجام کارهایتان می‌کند. البته اگر اهل نوشتن برنامه‌های روزانه هستید! خودکار تبلیغاتی در صبح آگهی در انواع مختلفی موجود است که در اینجا شما را با چند نمونه از آنها آشنا می‌‌کنیم تا اگر خواستید به مشتریان، دوستان و همکاران خود هدیه‌ای بدهید، بتوانید از انواع هدایای تبلیغاتی بیشترین بهره را ببرید.

خودکار تبلیغاتی در انواع گوناگون خودکار تبلیغاتی ارزان و خودکار تبلیغاتی نفیس یا لاکچری وجود دارد. این خودکار‌ها طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند. شما می‌توانید روی همه آنها تبلیغات خود را چاپ یا حک کنید و به مخاطبان خود هدیه دهید. ناگفته نماند که می‌توانید روی خودکار تبلیغاتی نفیس با لیزر تبلیغات خود را حک کنید و در یک جعبه نفیس قرار داده، به مشتریان خاص خود تقدیم کنید. حال اگر در کنار یک سررسید یک خودکار هم قرار داده باشید، کاربران به یاد شما خواهند اگر با خودکاری که هدیه داده اید بنویسند، یا در سررسیدی بنویسند که نام و نشام تجاری شما روی آن چاپ شده است، در این صورت ناخودآگاه نام برند شما را به خاطر خواهند سپرد.

هدایای تبلیغاتی در صبح آگهی

اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتری از انواع هدایای تبلیغاتی به دست آورید کافیست سری به سایت صبح آگهی بزنید تا با تعداد زیاد و نمونه‌های جدید سررسید، تقویم رومیزی، هدایای نوروزی و انواع دیگر هدایای تبلیغاتی آشنا شوید و اگر خواستید از میان آنها در تعداد مختلف سفارش دهید. بد نیست بدانید که بیشتر هدایای تبلیغاتی را می‌توانید به صورت تکی یا عمده سفارش داده و اطلاعات کسب و کار خود را روی آنها چاپ کنید و در مناسبت‌های مختلف و رویدادهای گواناگون به مخاطبان خود تقدیم نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*