-

ارزان ترین بلیط هواپیما از تهران

این که شما برای سفرتان بتوانید صرفه‌جویی مناسبی به لحاظ مالی و زمانی داشته باشید، باعث می‌شود به موقع به سایر کارهای خود برسید و سفر دلپذیرتری را تجربه کنید. معمولا افرادی که در تهران زندگی می‌کنند، هر چند وقت یک بار برای کار یا تفریح به شهرها و کشورهای دیگر می‌روند و به دنبال ارزان‌ ترین بلیط هواپیما از تهران هستند.

ارزان ترین بلیط هواپیما از تهران

این که شما برای سفرتان بتوانید صرفه‌جویی مناسبی به لحاظ مالی و زمانی داشته باشید، باعث می‌شود به موقع به سایر کارهای خود برسید و سفر دلپذیرتری را تجربه کنید. معمولا افرادی که در تهران زندگی می‌کنند، هر چند وقت یک بار برای کار یا تفریح به شهرها و کشورهای دیگر می‌روند و به دنبال ارزان‌ ترین بلیط هواپیما از تهران هستند.

این در حالی است که تهیه این بلیط در وهله اول شاید کار ساده‌ای به نظر نرسد. به همین خاطر، راه و روش‌هایی در این مطلب آموخته می‌شود که بلیط برای شما ارزان و کاملا سریع در دسترس قرار بگیرد.

انواع بلیط ارزان هواپیما از تهران

بلیط‌های هواپیمای ارزانی که مبدأشان تهران است، به دو نوع سیستمی و چارتر تقسیم می‌شوند. گران یا ارزان بودن بلیط‌ها می‌تواند به زمان آغاز پرواز هم بستگی داشته باشد. در بسیاری از مواقع، بلیط‌ها آن طور که از قبل پیش‌بینی شده بود، فروش نمی‌رود. این جا است که صاحبان آن کسب و کار، قیمت بلیط‌ها را برای فروش هر چه بیشتر در لحظه آخر پایین می‌آورد و اصطلاحا به آن‌ها پرواز چارتر گفته می‌شود.

بلیط سیستمی از جمله بلیط‌هایی است که قیمت آن به طور مستقیم توسط آن شرکت هواپیمایی تعیین می‌شود. پس چه آن‌ها را از شرکت‌های هواپیمایی و خرید آنلاین بلیط مانند علی بابا و چه از خود فرودگاه‌ها خریداری کنید، تفاوتی از نظر قیمت در آن‌ها به چشم نمی‌خورد. امکان کنسل کردن و استرداد بلیط‌ها در این مدل برایتان وجود دارد، در حالی که در انواع دیگر دشوارتر و با شرایط خاص خواهد بود.

خرید این دسته از بلیط‌ها از چند ماه قبل صورت می‌گیرد و ممکن است تمامشان خیلی زود به فروش برود. در صورتی که این طور نشود، قیمت از سمت خود شرکت هواپیمایی پایین می‌آید تا مسافران برای خرید در لحظات آخر ترغیب شوند. پس اگر سفرهای کاری یا تفریحی منظم دارید و می‌خواهید بلیط خود را سر وقت داشته باشید، حتما از این نوع پرواز استفاده کنید. در غیر این صورت پروازهای چارتر نیز به کمکتان خواهد آمد.

خوشبختانه بلیط‌های چارتر اگر به آخرین زمان پرواز برسند، به نسبت بلیط‌های سیستمی ارزان‌تر هم می‌شوند. به برخی از بلیط‌های چارتر اصطلاحا بلیط زیر قیمت هم گفته می‌شود. شاید با دیدن تفاوت قیمت‌ها بین دو بلیط سیستمی و چارتر در سایت‌هایی مانند علی بابا، تصور کنید فرق زیادی میان امکانات این دو مدل پرواز نیز دیده می‌شود، در صورتی که هرگز این طور نیست. تفاوت میان دو نوع از بلیط‌ها آن قدر مشهود نیست و با بلیط‌های چارتر نیز سفری به یاد ماندنی و جذاب را با هواپیما تجربه می‌کنید.

خرید بلیط ارزان از علی بابا

برخی از بلیط‌ها در سایت علی بابا تحت عنوان بلیط ارزان قیمت در نظر گرفته شده‌اند که ویژگی‌های خود را دارند. این مدل از بلیط‌ها تا حد زیادی با بلیط‌های چارتر شباهت دارند. تنها زمان محدودی به پرواز این دسته از هواپیماها مانده و با مشاهده آن‌ها در سایت اگر تصمیمتان برای پرواز جدی است، باید خیلی سریع تدارکات لازم را ببینید. برخی مواقع آن قدر زمان پرواز نزدیک است که از ابتدا باید فکر این مورد را کنید.

ابزارهای گوناگونی در سایت علی بابا برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما از تهران موجود است. برای نمونه تقویم قیمتی یکی از آن‌ها است. ابزارهای جست و جو هم باعث می‌شود بدانید چه مقاصدی برای پرواز در همین روزها در دسترس است. قیمت بلیط‌ها به لحاظ قیمت و خصوصیات دیگر نیز به راحتی دسته‌بندی می‌شوند. مثلا انتخاب گزینه‌ای که قیمت‌ها را از ارزان به گران نشان دهد، از قابلیت‌های علی بابا به شمار می‌رود. در آن زمان به جای بلیط‌های هزینه‌بر، قطعا استفاده از ارزان‌ترین بلیط‌ها در علی بابا یک صرفه‌جویی مالی ایده‌آل خواهد بود.

استرداد یا کنسل کردن بلیط‌های هواپیما در خود سایت علی بابا نیز انجام می‌گیرد. این یعنی اگر بعد از خرید بلیط به صورت آنلاین ایراداتی در برنامه زندگی شما پیش آمد و به ناچار مجبور به لغو بلیط شدید، می‌توانید از گزینه‌هایی در این باره در سایت استفاده کنید. البته استرداد و کنسل کردن بلیط‌ها در علی بابا قوانینی هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه آن‌ها به طور کامل را از دست ندهید. با اعمال جریمه کنسلی به مقدار کم، باقی مبلغ به حساب بانکی‌تان واریز خواهد شد.

سخن پایانی؛ تهیه ارزان ترین بلیط هواپیما از تهران

شاید شما نیز تا به حال به دنبال ارزان ترین بلیط هواپیما از تهران بوده‌اید، اما دریافتید تهیه آن اصلا کار ساده‌ای نیست. بهترین کار این است به سایت علی بابا مراجعه کرده و بلیط‌های هواپیمایی که مبدا آن تهران است را برگزینید. سپس مقصدی که از پیش تعیین کردید را انتخاب کنید تا ارزان‌ترین بلیط ها مانند بلیط چارتر را ببینید. بعد از آن، با کلیک روی هر یک از بلیط‌ها و دادن مبلغ، دریافت آن برایتان بسیار آسان خواهد بود. با مقایسه تعرفه این دسته از بلیط‌های هواپیما با بلیط‌های دیگر در علی بابا، به نکاتی از جمله کمتر بودن قیمت آن‌ها پی خواهید برد.


4

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین