-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

راهنمای خرید لوله مسی

لوله مسی معمولاً برای انتقال آب سرد و گرم به شیرها و سیستم‌های گرمایشی استفاده می‌شود، و از آن‌جایی که انواع و کاربردهای گوناگونی در صنایع متفاوت دارد، همواره مصرف‌کننده را ملزم به دریافت اطلاعاتی دربارۀ راهنمای خرید لوله مسی می‌سازد.

راهنمای خرید لوله مسی

این لوله‌های تهویه مطبوع و تبرید، با OD واقعی مشخص می‌شوند که یک استثنا در این گروه به شمار می‌رود. اندازه‌ها از 3/8 تا 4-1/8 اینچ برای طول‌های مستقیم و از 1/8 تا 1-5/8 اینچ برای سیم پیچ‌ها متغیر است. به‌عنوان یک گروه، این لوله‌ها دارای درجۀ فشار بالاتری برای قطرهای مشابه هستند. مانند لوله‌های گاز پزشکی، لوله‌های ACR باید قبل از حمل و نقل تمیز شده و درپوش‌دار شوند.

استاندارد مرجع قابل اجرا ASTM B 280 است.

خرید لوله مسی از ثامن تجارت

اگر مقالۀ امروز ما را به‌صورت کامل مطالعه کرده باشید، به این معناست که شما اکنون آمادۀ خرید لوله مسی مورد نظر خود هستید! حال که با انواع لوله های مسی و کاربردهای هر یک آشنا شده‌اید، وقت آن است که با اطلاع از قیمت لوله مسی مورد نظر خود اقدام به خرید آن نمایید. پیشنهاد ما به شما ثامن تجارت، یکی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های فعال در زمینۀ فروش آهن‌آلات است. شما می‌توانید از طریق وب سایت ثامن تجارت پس از ورود به دستۀ تعیین‌شده برای لوله‌ها، علاوه بر اطلاع از قیمت لوله مسی مورد نظر خود، به‌راحتی اقدام به خرید اینترنتی محصول نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*