-
رئیس هیات‌عامل ایدرو تاکید کرد

تکمیل زیرساخت‌‌های صنعت کشتی‌‌سازی

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای افزایش ظرفیت‌های ایزوایکو از طرح‌های توسعه این شرکت حمایت می‌کند.

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برای افزایش ظرفیت ‌ های ایزوایکو از طرح ‌ های توسعه این شرکت حمایت می ‌ کند. استفاده از بخش تعمیرات مجتمع در چند سال اخیر با توجه به شرایط ایجاد شده با شتاب و شرایط بهتری در حال انجام است، اگر چه همچنان برای تکمیل و توسعه کارگاه ‌ های جانبی و تکمیل تجهیزات نیاز به سرمایه ‌ گذاری بیشتری است. ایدرو بازوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه سرمایه ‌ گذاری صنعتی در کشور محسوب می ‌ شود و این سازمان در تلاش است با همکاری دیگر نهادهای دریایی کشور منابع مالی مورد نیاز تکمیل طرح ‌ های توسعه ‌‌ ای مجتمع کشتی ‌ سازی را به ‌ سرانجام برساند.

ایدرو و صنایع بزرگ

مجتمع کشتی ‌ سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بزرگترین مجتمع صنایع دریایی کشور و یکی از شرکت ‌ های فعال زیرمجموعه ‌ های ایدرو در ۳۷ کیلومتری غرب بندرعباس قرار دارد. ایدرو بر یاری رساندن به صنایع بزرگ و استراتژیک کشور و همچنین بهره ‌ گیری از این ظرفیت ‌ ها به ‌ منظور ارتقا تولید و اشتغال، تلاش دارد. به ‌ گفته رییس هیات ‌ عامل سازمان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ایدرو با تمام توان از صنعت دریایی حمایت خواهد کرد. ایدرو در راستای هموارسازی مسیر فعالیت ‌ های مهم و زیربنایی مجموعه عظیم صنعتی، تمام تلاش خود را به ‌ کار خواهد گرفت. گفتنی است علی نبوی، رئیس هیات ‌ عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در یکی از نشست ‌ های مشترک با مدیرعامل، معاونان و اعضای هیات ‌ مدیره ایزوایکو، با تاکید بر یاری رساندن به صنایع بزرگ و استراتژیک کشور و همچنین بهره ‌‌ گیری از این ظرفیت ‌‌ ها به ‌‌ منظور ارتقای تولید و اشتغال تاکید داشت، اگرچه عمده مشکلات جاری ایزوایکو در شرکت ‌ ها و مجتمع ‌ های صنعتی دیگر نیز مشاهده می ‌ شود و به نوعی عمومیت دارد، اما سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با تمام توان از صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو حمایت خواهد کرد. ایدرو برای هموارسازی مسیر فعالیت ‌‌ های مهم و زیربنایی این مجموعه عظیم صنعتی، تمام تلاش خود را به ‌ کار خواهد گرفت. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات ‌ عامل ایدرو با تاکید بر لزوم تکمیل زیرساخت ‌ های صنعت کشتی ‌ سازی، اختصاص اعتبار برای این صنعت را از سوی مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده خواستار شد. اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با همراهی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجتمع کشتی ‌ سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کردند.

ضرورت تامین منابع برای تکمیل ظرفیت ها

نبوی در این بازدید گفت: اقدامات بسیار خوبی طی سالیان گذشته در راستای توسعه صنایع دریایی انجام شده است. به ‌ گزارش ایدرونیوز، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: صنعت دریا فرصت خوبی را برای کشور ایجاد می ‌ کند و امیدواریم برای تکمیل زیرساخت ‌ های کشتی ‌ سازی بتوانیم در قانون بودجه با توجه به دولتی بودن مجتمع کشتی ‌ سازی و صنایع فراساحل، منابعی را برای بازسازی و تکمیل ظرفیت ‌ های ایزوایکو دریافت کنیم. رئیس هیات ‌ عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: قانون توسعه صنایع دریایی که در سال ۸۷ تصویب شده و با توجه به شرایط روز ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی، این قانون را بروزرسانی کند.

یک انتصاب

حسن عمیدی، مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران شد. معاون وزیر صنع، معدن و تجارت در حکمی حسن عمیدی را به سمت مدیر جدید ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد. ‌ در حکم علی نبوی بر اهتمام ویژه نسبت ‌ به اطلاع ‌ رسانی سریع و دقیق برنامه ‌ های سازمان و شرکت ‌ های تابعه، بهبود کیفی برنامه ‌ های خبری، تعامل سازنده با رسانه ‌ ها، ‌ تلاش برای ارتقا هر چه بیشتر برند ایدرو، همگامی و همراهی با شورای اطلاع ‌ رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید شده است.

حسن عمیدی دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات اجتماعی است و پیش از این مسئولیت مدیرکلی دفتر ارتباطات و امور بین ‌ الملل شرکت ملی پست را برعهده داشت. از جمله سوابق دیگر عمیدی می ‌ توان معاونت مرکز روابط ‌‌ عمومی و اطلاع ‌‌ رسانی وزارت ارتباطات، ریاست موزه ارتباطات کشور و مدیرکلی روابط ‌‌ عمومی و امور بین ‌ الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران اشاره کرد. مدرس دانشگاه و مدیر گروه روابط ‌ عمومی دانشگاه علمی کاربردی نیز جز فعالیت ‌ های آموزشی وی است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*