چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 14922
تاریخ انتشار: 1401/02/01 05:12

معرفی و آشنایی با جدید ترین شرکت های موبایل سازی چینی

ما امروز قصد داریم تا شما افراد علاقه مند به اخبار تکنولوژی را با 4 شرکت سازنده موبایل های هوشمتد که بسیار کم سن و سال هستند آشنا کنیم.


ما امروز قصد داریم تا شما افراد علاقه مند به اخبار تکنولوژی را با 4 شرکت سازنده موبایل های هوشمتد که بسیار کم سن و سال هستند آشنا کنیم. این شرکت ها شاید اسمشان را هم کم شنیده باشید ولی توانسته است در دنیای موبایل های هوشمند جایگاه مناسبی پیدا کنند و این 4 شرکت بعد از شرکت شیائومی و هواوی، بزرگ ترین شرکت های تولید کنند موبایل هوشمند در کشور چین می باشند و در حال حاضر به شهرت جهانی رسیده اند و محصولات خود را به کشور های بزرگ دنیا صادر می کنند. همراه ما باشید با برسی بیشتر این 4 شرکت بزرگ و شناخت کافی از آن ها.

شرکت بی بی کی چه نقشی دارد؟

شرکت های ویوو ، وان پلاس، اوپو و ریلمی همگی زیر مجموعه شرکت الکترونیکی بی بی کی می باشند . در گذشته شرکت ریلمی زیر پوشش شرکت شیائومی بود و حال این شرکت در کنار 3 تا دیگر از شرکت هایی که نام برده شد، زیر پوشش شرکت الکتریکی بی بی کی هستند.


شرکت ویوو:

این شرکت بزرگ چینی در گذشت یک شرکت تولید کنند لوازم دیجیتال بود و قطعات و لوازم و الکتریکی تولید می کرد و با گذشت زمان شروع به ساخت موبایل های هوشمند کرد و توانسته است در حال حاضر جز پر فروش ترین شرکت های جهان شود. این شرکت بین 10 برند بزرگ دنیا در ساخت موبایل هوشمند قرار دارد. با بررسی موبایل های ساخته شده این شرکت مشخص است که در سال 2017 این شرکت جهانی شد و به کشور های بزرگی مانند کانادا، سریلانکا، تایوان ، هنگ کنگ و...... صادارات موبایل های هوشمند و لوازم دیجیتال و الکتریکی خود را شروع کرد. در سال 2022 شرکت ویوو صادارات خود را به کشور های آسیایی محدود نکرد و صادرات خود را تا قاره اروپا گسترش داد و همچنین این شرکت بیشترین محصولات خود را به کشور هند صادر می کنند.


برخی از موبایل های هوشمند شرکت ویوو: ویوو V23 ، ویوو S12Pro ، ویوو X70 Pro ، ویوو Y55s برترین موبایل های هوشمند شرکت ویوو چین می باشد.

شرکت اوپو:

 نام تجاری اوپو در سال 2001 در کشور چین ثبت شد و در سال 2004 شروع به کار کرد. این شرکت هم مانند خیلی از شرکت های دیگر کار خود را از همان اول در ساخت وسایل الکتریکی و دیجیتالی شروع کرد و به مرور زمان کار خود را در ساخت موبایل های هوشمند شروع کرد و همچنین موفق شد. فعالیت هایی مانند ساخت شارژر موبایل نهایتا به ساخت موبایل تبدیل شد. شرکت اوپو به سه دسته تقسیم می شود. دسته اول: موبایل های هوشمند. دسته دوم:هدفون و آمپلی فایر ها. دسته سوم: هدفون می باشد. شرکت اوپو یکی از شرکت هایی هست که علاقه بسیارزیادی دارد که رابطه خود را با مشتریان بیشتر کند و در حال حاضر رابطه زیادی با مشتریان خود برقرار کرده است. این شرکت در حال حاضر یکی از شرکت هایی است که در فروش محصولات خود کمی گران فروش می کند. این شرکت بیشتر در تلاش است که موبایل های هوشمند خود را هر چه زیبا  تر و جال تر بسازد و همیشه به ساخت موبایل هوشمند بیشتر از کیفیت به چهره و شکل موبایل توجه دارد. یکی از کار های بزرگ این شرکت این است که به مشتریان حق این را می دهند تا قبل از سفارش محصولات ایده خود را بگویند و محصول خود را به صورت شخصی سازی شده دریافت کنند. برترین موبایل های هوشمند این شرکت چینی: Oppo Reno 10x،Oppo Reno 2،Oppo Reno 2Z،Oppo Reno Z و..... برترین موبایل های هوشمند این شرکت در سال 2022 می باشد.

شرکت وان پلاس:


شرکت وان پلاس یکی از جوان ترین شرکت های دنیا است است که در ساخت موبایل های هوشمند عملکردی خارق العاده دارد و برای اولین بار در سال 2013 تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. این شرکت تنها فقط 10 مدل موبایل از شرکت خود منتشر کرده است و به گفته سازندگان این شرکت به دلیل کم بودن مدل موبایل های خود فقط یک هدف داشته است تا شعار خود را اینگونه بیان کند که یک کار بکن ولی درست و صحیح انجامش بده. این شرکت در ساخت موبایل های هوشمند یک رقیب بسیار بزرگ به حساب می آید که می تواند تمامی افرادی که سر راه او قرار می گیرند، از بین ببرد. برترین موبایل های شرکت وان پلاس: وان پلاس وان،وان پلاس 2،وان پلاس اکس،وان پلاس 3T،وان پلاس 5T و...... برترین موبایل های هوشمند این شرکت بزرگ می باشد.

شرکت ریلمی:


شرکت ریلمی اولین بار در سال 2018 در کشور چین تاسیس شد و  توانسته است در طی 4 سال به یکی از شرکت های غول تولید کنند موبایل های هوشمند تبدیل شود و نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کند و خیلی از افراد برای خرید محصولات الکتریکی و هوشمند، به این شرکت معتبر چراغ سبز نشان دهند. شرکت ریلمی هم مانند شرکت های شیائومی و هواوی توانست در کم ترین زمان ممکن به یک برند محبوب تبدیل شود. این به دو دلیل است و دلیل اول: داشت موبایل های هوشمند با ارزش بالای خرید و دلیل دوم: نوآوری و فناوری بسیار جدید و زیبا. برترین موبایل های ریلمی که می توان به آن اشاره کرد: ریلمی GT Master Edition، ریلمی ۷ پرو، ریلمی نارزو ۳۰ فایوجی و...... می باشند و این برند ها برتین موبایل های شرکت ریلمی هستند که واقعا از هم نظر عالی و باکیفیت هستند و ارزش خریدن نیز دارند. شرکت ریلمی در ساخت پاوربانک نیز فعالیت دارد.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که این چهار شرکت، شرکت هایی هستند که در کشور چین تاسیس شده اند و شاید سن کمی دارند ولی خیلی زود در دنیای موبایل های هوشمند به محبوبیت رسیدن و توانسته اند نظر خیلی از افراد را نسبت به خود جلب کنند. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4y88ky