جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 11919
تاریخ انتشار: 1400/12/02 14:41

معرفی یکی از برند های مبلمان اداری

هنگامی که شما شرکت و یا موسسه‌ای را راه‌اندازی می‌کنید، پس از کارهای اولیه، خرید و تامین مبلمان اداری، موضوعی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا با توجه به تغییرات بسیاری که از نظر سازمانی و اداری در کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است، چیدمان و دکوراسیون داخلی ادارات در هر بخش یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شود که لازم است در مورد آن با حساسیت و نکته سنجی بالایی عمل کرد. زیرا روسا، مدیران و کارمندان بخش زیادی از روز خود را در محیط کار سپری می‌کنند

در این  خبرنامه قصد داریم تا شما را با مبلمان ادری ژاویز که همانند برند هایی چون bene  , office furniiture در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری فعالیت میکنند آشنا سازیم.

مبلمان اداری چیست؟

مبلمان office furniture  به مجموعه‌ای از میز، صندلی، میز کنفرانس، مبلمان و پارتیشن‌ها و ... گفته می‌شود که برای بخش‌های مختلف یک شرکت از اتاق مدیران گرفته تا اتاق کارکنان، سالن کنفرانس و انتظار و .. برای تجهیز و دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. که البته این تجهیزات متناسب با کارکردی که دارند و همچنین قرارگیری در جایگاهی خاص می‌توانند ساختار و شکل متفاوتی داشته باشند.

در طراحی مبلمان اداری چه نکاتی باید مد نظر قرار گیرد؟

همان‌طور که پیش‌‍تر به زمان طولانی استفاده از مبلمان اداری اشاره کردیم، لازم است در طراحی این دسته از ملزومات اداری ویژگی‌هایی درنظر گرفته شود تا کارمندان و سایر افرادی که از این تجهیزات استفاده می‌کنند، احساس آرامش و رضایت داشته و دچار مشکلات ستون فقرات و کمر و ... نشوند. زیرا این امر می‌تواند در عملکرد کارمندان و بهره‌وری بیشتر از زمان کاری موثر باشد. بنابراین از جمله موارد مهمی که شرکت‌های تولیدکننده در طراحی این نوع مبلمان به آن توجه می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • راحتی و کیفیت: ساخت این نوع از مبلمان باید به گونه‌ای باشد که کادر اداری استفاده راحت و مفیدی از آن داشته باشند و در مدت زمان کاری خود احساس خستگی نکنند.
  • استفاده از مواد اوله با کیفیت: نکته مهم دیگر در تولید این دسته از تجهیزات اداری آن است که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده باشد. یراق‌آلات و همچنین پارچه و چرم‌هایی که در ساخت صندلی و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌تواند در کیفیت مبلمان اداری نقش فزاینده‌ای داشته باشد.
  • سایز و ابعاد: نکته مهم دیگری که طراحان مبلمان اداری به آن توجه می‌کنند سایز و ابعاد میز و صندلی و... است. این محصولات باید به گونه‌ای باشند که ضمن داشتن وزن متعادل امکان جابجایی ساده‌ای داشته باشند.
  • رنگ و مدل: در طراحی انواع محصولات اداری رنگ و مدل نقش بالایی در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین جلب نظر مشتری دارد. بنابراین متناسب با نوع کسب و کار و فعالیت هر شرکت می‌توان در رنگ و مدل این نوع مبلمان تغییر به وجود آورد.

  • همخوانی طراحی مبلمان اداری با نوع فعالیت شرکت: این نکته را باید درنظر داشت که جهت انتخاب این مبلمان، سنخیت دکوراسیون با نوع فعالیت شما حرف اول را می‌زند به عنوان مثال انتخاب و خرید مبلمان اداری برای یک کلینیک زیبایی با انتخاب این محصول برای یک شرکت فروش لوازم و دستگاه‌های صنعتی باید تفاوت‌هایی داشته باشد که طراحان و یا فروشندگان این محصول می‌توانند در این خصوص به شما مشاوره‌های لازم را ارائه نمایند.
  • دوام و استحکام بالا: این مورد نیز یکی از نکات مهم به شمار می‌آید زیرا در صورت خرید یک محصول محکم و مقاوم شما دیگر نیازی به تعویض آن در زمانی کوتاه نداشته و در هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد.
  • طراحی و ساختار ارگونومیک اصولی و استاندارد: رعایت این ویژگی در ساخت این نوع از مبلمان سبب می‌شود در مدت کار کارمندان و تمامی افرادی که با این لوازم در ارتباطند، دچار مشکلات مفاصل و خستگی و .. نشوند. تا اینجا به نکات مهم در تولید و ضرورت استفاده از تجهیزات و لوازم اداری با کیفیت اشاره کردیم. در ادامه یکی از برندهای با کیفیت مبلمان اداری ایرانی با عنوان ژاویز را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌توانید محصولات مختلف در این حوزه را از این برند انتخاب و خریداری نمایید.

مبلمان اداری برند ژاویز

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از استفاده از یک محصول بی‌کیفیت، خودتان به این صرافت افتاده باشید که دست به کار شوید و نمونه با کیفیتی از همان محصول را طراحی و تولید کرده و به بازار عرضه نمایید تا دیگران بتوانند لذت استفاده‌ای یک محصول با کیفیت را حس نمایند. شرکت مبلمان اداری ژاویز با همین طرز فکر راه‌اندازی شد که توانست پس از مدت کوتاهی با برندهای خارجی مانند برند Bene اتریش و همچنین مبلمان‌اداری بروتایم ترکیه رقابت نماید. اکنون انواع تجهیزات و مبلمان اداری ژاویز را می‌توان در موارد دسته‌بندی کرد.

  •  انواع میز مدیریت
  •  میز گروهی
  • میز کنفرانس
  •  میز کارمندی
  •  انواع پارتیشن اداری
  •  انواع فایلینگ و کتابخانه

چنانچه برای شرکت، محیط کار و یا مطب و کلینیک خود نیاز به خرید مبلمان اداری و تجهیز دکوراسیون دارید، محصولات برند ژاویز، می‌تواند یک انتخاب شایسته به شمار آید. زیرا این مجموعه در ساخت و تولید محصولات خود سعی کرده از بهترین مواد اولیه و یراق‌آلات درجه‌یک استفاده نماید. دیگر آن که ضمن تامین دوام و استحکام، به موضوع راحتی استفاده کاربر نیز توجه بسیاری شده است. برای اطلاع از تمامی محصولات مبلمان اداری ژاویز می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس الکترونیکی https://javizco.com/ مراجعه کرده و ضمن دریافت مشاوره از تیم فروش، تجهیز دکوراسیون داخلی شرکت خود را به ژاویز بسپارید.

 

منبع: مبلمان اداری ژاویز


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vrw63