جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
کد خبر: 37091
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/19 16:41

معرفی انواع سایبان خودرو ارزان قیمت با امکان نصب سریع

سایبان علاوه بر ایجاد سایه خنک می تواند از رنگ بدنه و قطعات خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند.
معرفی انواع سایبان خودرو ارزان قیمت با امکان نصب سریع

سایبان علاوه بر ایجاد سایه خنک می تواند از رنگ بدنه و قطعات خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. با نصب سایبان خودرو با کیفیت و حرفه ای برای خودروی خود به نگهداری آن و افزایش عمر خودروی خود کمک کنید. نصب سایبان پارکینگ خودرو به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. تنها وظیفه شما این است که برای خرید سایبان به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید. اما قبل از خرید سایه بان خودرو، باید اطلاعات ویژه ای در مورد انواع سایه بان پارکینگ، جنس، کاربرد و نکات مهم در هنگام خرید به دست آورید.

 

سایبان ماشین چیست؟

سایبان خودرو برای محافظت خودروی شما در برابر انواع آسیب است. سایبان علاوه بر ایجاد سایه خنک می تواند از رنگ بدنه و قطعات خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. با نصب سایبان خودرو با کیفیت و حرفه ای برای خودروی خود به نگهداری آن و افزایش عمر خودروی خود کمک کنید. نصب سایبان پارکینگ خودرو به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می شود. تنها وظیفه شما این است که برای خرید سایبان به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید. اما قبل از خرید سایه بان خودرو، باید اطلاعات ویژه ای در مورد انواع سایه بان پارکینگ، جنس، کاربرد و نکات مهم در هنگام خرید به دست آورید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.سایبان ساینا

چرا سایبان ماشین ساینا؟

امکان حفاظت ماشین

سایبان های پارچه ای علاوه بر کمک به ایجاد سایه روی خودروی شما، دمای محیط زیر خود را خنک نگه می دارند. پارچه های پلی استر با لایه محافظ ضد اشعه ماوراء بنفش از رنگ بدنه و قطعات داخلی خودرو شما در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت می کنند.

ارائه گارانتی سایبان پارکینگ

همراه با گارانتی 5 ساله که تعویض بی قید و شرط روکش های پارچه ای می باشد. خدمات پس از نصب شامل بازدید، تنظیمات دوره ای و کنترل اتصالات به مدت 5 سال از زمان نصب پارچه برای اطمینان از طول عمر و کارکرد صحیح آن به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

سابقه در نصب سریع پارکینگ

یکی از مزیت های اسکلت چادری نسبت به سایر روکش های ساختمانی پیش ساخته بودن و سرعت اجرا و نصب بالایی است. سایبان ماشین از پیش طراحی شده امکان یک نوع فضای بزرگ با مدل سازه چادری را فراهم می کند. تایپ مدل سایبان استاندارد و نصب سریع آن در فضاهای بزرگ بسیار مهم است.

قیمت سایبان پارکینگ  به چه عواملی بستگی دارد؟

برای به دست آوردن قیمت نهایی سقف چادر پارکینگ فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شود. از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری این سازه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد سایبان پارکینگ

قیمت سایبان ها بستگی به تعداد و چیدمان پارکینگ ها دارد. معمولا قیمت پارکینگ دو نفره در واحد متر مناسبتر از پارکینگ های فرد است و همیشه توصیه می شود تعداد پارکینگ ها زوج باشد. قرار دادن پارکینگ ها در یک ردیف باعث کاهش تعداد پایه های ستون مورد نیاز برای اجرای کار و در نتیجه کاهش هزینه های نهایی می شود.

برند و گرماژ پارچه PVC سایبان

در ابتدا با توجه به مدل سایبان ماشین انتخابی، برند و جنس پارچه مورد نظر مشخص می شود. اخیرا استفاده از پارچه PES-PVC بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این نوع پارچه در ویلاها، حیاط ها، محیط های کار و ... رواج دارد که از برندهای با کیفیت پارچه چادری می توان به آبایکان عربستان، سیون بلژیک و SRF هند اشاره کرد. گرم این پارچه بسته به شکل سایبان از 700 تا 900 گرم متغیر است. در موارد دیگر در ساخت و تولید سایبان از ورق های پلی کربنات یا پارچه کش کانتینری استفاده می شود.

یراق آلات و اتصالات سایه بان

دوام و دوام سایبان چادر در طول سالیان متمادی به کیفیت اتصالات و اتصالات فلزی استفاده شده بستگی دارد. در پروژه های کشور تمامی این اتصالات تا 5 سال پس از نصب سازه به صورت مستمر بررسی و کنترل می شود تا از استاندارد مورد نیاز آن اطمینان حاصل شود. یکی از معتبرترین شرکت های خارجی که در زمینه تولید یراق آلات و قالب های آلومینیومی فعالیت می کند کنان متال ترکیه می باشد. این شرکت در زمینه تولید انواع کانکس فولادی و آلومینیومی فعالیت دارد. شرکت ساینا دارای نمایندگی شرکت کنان متال ترکیه بوده و کلیه یراق آلات را مستقیما از ترکیه وارد می نماید.

انواع سایبان ماشین

سازه پارچه کششی ثابت

سازه چادری مدرن ترین، اقتصادی ترین و کاربردی ترین سایبان خودرو است. پارچه این ساختار دارای مقاومت بالا و خواص ضد میکروبی قوی است. این محصول را می توانید سالیان سال با همان کیفیت اصلی استفاده کنید. از طرح های زیبای سازه چادری می توان به چادر، طاق، بادبادک دوبل، نعل اسبی و ... اشاره کرد که این سایبان خودرو با نصب و دوام آسان در جای خود ثابت می شود. با توجه به اندازه محیط و میزان فضای موجود برای سایبان، مدل نهایی محصول طراحی و انتخاب می شود. وجود یک یا چند پایه به عنوان ستون اصلی، یراق آلات فلزی و پارچه از اجزای مختصر این سایبان پارچه ای است. پارچه این محصول نیز در انواع مختلف در بازار موجود است که از جمله آنها می توان به پارچه پی وی سی پرکاربرد اشاره کرد.

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای زیرمجموعه ای از سقف های جمع شونده است که با ویژگی های مدرن و به روز طراحی شده است. ظاهر شیک و زیبای این سایبان خودرو در کنار قابلیت های منحصر به فرد آن، ارزش محصول را در نظر مخاطبان دو چندان می کند. هر زمان که نیازی به این سایبان ندارید می توانید با کمک ریموت آن را بسته نگه دارید و فقط در موارد خاص مانند باران و برف یا نور شدید آفتاب از آن استفاده کنید. عملکرد و قدرت سقف متحرک پارچه ای نیز مانند سایبان به قدرت بالای موتور بستگی دارد.

 

سقف متحرک پارکینگ

ساخت سایبان پارکینگ

هدف از ساخت کانکس به عنوان پارکینگ، نگهداری خودروها است. این سایبان ها در طرح ها و ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. یکی از مواردی که هنگام سفارش سایبان پارکینگ برای حیاط خود باید محاسبه کنید، ابعاد و اندازه محیط است. این موضوع برای ساخت و طراحی سایبان خودرو بسیار مهم است. بهتر است بدانید که ساخت سایبان فقط برای نگهداری خودرو نیست؛ امروزه از ساخت کانکس درب پاسیو برای محافظت از رنگ و ترکیبات به کار رفته در درب منزل و موارد دیگر استفاده می شود.

اما کاربردی ترین نوع سایبان، سایبان خودرو است. ساخت کانکس پارکینگ به دلیل نقش مهمی که در حفاظت از خودروها دارد باید اصولی و استاندارد انجام شود. برای ساخت کانکس خودرو بهتر است با یک شرکت معتبر صحبت کنید و بهترین کانکس را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

سایر محصولات ساینا

برای دیدن سایر محصولات ما از سایت ما به ادرس www.sainarp.com  مراجعه فرمایید.

 

برچسب ها : سایبان


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vqwvn