پانزدهمين جايگاه سوخت تحت برند پالايشگاه اصفهان قرار گرفت
به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،درآئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد.
![پانزدهمين جايگاه سوخت تحت برند پالايشگاه اصفهان قرار گرفت](https://cdn.smtnews.ir/thumbnail/NAJ9Y7xV6rCh/DgHbxnlMXIY4HHxQ1surQAAo85Q3yFplKfjrrTQJMQISG8Fb-tvWQCEK6R5G2jMs3v1XAC0YjKs03C_RWrF535KxIxYPud7r/NAJ9Y7xV6rCh.jpg)
به گزارش واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،درآئین افتتاحیه پانزدهمین جایگاه سوخت برند پالایشگاه اصفهان که با حضور رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اصفهان برگزار شد، مدیرعامل شرکت راهبر ترابر انرژی ضمن قدردانی از رویکرد حرفه ای کارشناسان این شرکت، به مزایای برندینگ اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح در کشور می تواند ضمن کاهش تصدی گری دولت، ارتقاء بهره وری عملکرد را در این حوزه به دنبال داشته، رضایتمندی تمامی ذینفعان آن را افزایش دهد . ابراهیم کاویانی پور افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بنزین در کشور که قادر به تولید سوخت با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا می باشد؛ از تمامی ظرفیت های خود برای تحقق اهداف عالیه طرح برندینگ استفاده خواهد کرد .
غلامرضا بهرامی، رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی ناحیه شاهین شهر نیز با حضور در این افتتاحیه، ضمن قدردانی از برگزاری مراسم و اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای بهینه طرح برندینگ، عنوان کرد: حسن سابقه پالایشگاه اصفهان، رغبت کافی را برای الحاق جایگاه ها به این برند ایجاد می کند .
جایگاه مهستان، پانزدهمین جایگاه ملحق شده ذیل برند پالایشگاه اصفهان بوده و هدف گذاری شرکت راتا برای اجرای طرح برندینگ، الحاق ۲۰۰ جایگاه سوخت مایع به برند پالایشگاه اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ می باشد .