-

بهترین آیفون تصویری ۷ اینچی

انتخاب آیفون تصویری در ابعاد 7 اینچی کار ساده ای نیست چرا که شرکت های مختلف هر کدام چندین مدل 7 اینچی عرضه کرده اند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند. اما ما در دی سی ای کالا شما را با 6 مدل 7 اینچی با ارزش آشنا می کنیم که به لحاظ قیمتی و امکاناتی تناسب درستی دارند.

بهترین آیفون تصویری 7 اینچی

اینکه هر ساله مصرف کنندگان به تلویزیون با صفحه نمایش بزرگتر علاقه مند می شوند فقط منحصر به صنعت ساخت تلویزیون نیست. ما این جریان را حتی در آیفون های تصویری نیز داریم. تا جایی که اکنون مانیتورهای تصویری 3.5 اینچی دیگر خریداری ندارد و مصرف کنندگان دنبال محصولات 4.3 و یا 7 اینچی هستند. کافیست به محصولات آیفون تصویری نگاهی بیندازید تا ببینید که درصد بالایی از مانیتوهای تولیدی شرکت ها در اندازه 7 اینچی تولید شده اند و هر یک مشخصات و قابلیت های خاص خود را دارند و ما در ادامه بهترین دربازکن های تصویری با اندازه 7 اینچ را معرفی می کنیم.

1- آیفون تابا 5-70

آیفون تصویری 5-70 یکی از تازه وارد های دربازکن تصویری تاباست که پس از معرفی طرفداران بسیاری پیدا کرد. علت این توجه گسترده نه امکانات گسترده بود و نه ویژگی خاصی، دلیل فروش بالای این محصول صفحه نمایش 7 اینچی با قیمت اقتصادی و کیفیت عالی بود که آنقدر این محصول را پر فروش کرد که یافتن چندتایی از آن در بازار زحمت زیادی داشت.

تابا 5-70 اولین نیازهای کاربر که نمایش تصویردم درب در صفحه بزرگ و مکالمه دو طرفه است را به خوبی انجام میدهد که بخش بزرگی از مصرف کنندگان به آن قانع هستند. اما محدودیت هایی مثل ورودی تنها یک پنل، نداشتن حافظه و یا ارتباط داخلی، مواردی هستند که آن را جزو ساده ترین آیفون های 7 اینچی به حساب می آورند که نمی توان روی قابلیت های آن خیلی حساب کرد. با این حال کیفیت عالی این محصول، ظاهر به روز و همه پسند، صفحه نمایش 7 اینچی با ارتباط صوتی بسیار با کیفیت و در نهایت قیمت گارانتی خوب تابا باعث شد این محصول را به عنوان بهترین آیفون 7 اینچی بازار بشناسیم.

2- آیفون 1294 الکتروپیک

الکتروپیک به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دربازکن تصویری در ایران شناخته می شود و در ابعاد 7 اینچی چندین محصول معرفی کرده که می توانید همه آنها را به همراه قیمت در صفحه آیفون تصویری الکتروپیک ببینید. اما در بین این 7 اینچی ها، 1294 را می توان بهترین محصول پیک دانست. چرا که در کنار قیمت مناسب امکاناتی خوب را نیز در مانیتور تصویری 7 اینچی خود گنجانده تا خود را به نسبت دیگر محصولات هم اندازه الکتروپیک متمایز باشد.

معرفی بهترین آیفون 7 اینچی الکتروپیک 1294

اولین چیزی که در 1294 جلب نظر می کند ظاهر زیبای آن است که در تنوع رنگ سفید و یا مشکی تولید می شود. صفحه رویی آیفون 1294 یک لایه پلکسی ضد خش پوشانده تا بجز محافظت بیشتر از آن باعث درخشانی و زیبایی دو چندان این محصول شود. در کنار آن 3 دکمه لمسی نیز قرار دارد تا این دستگاه بجز زیبایی، مدرن هم به نظر آید. البته فقط ظاهر مدرن کافی نیست و الکتروپیک واقعا امکاناتی به روز را در 1294 گنجانده است. از قابلیت ذخیره سازی عکس و فیلم گرفته تا اتصال به دو پنل و دو دوربین مدار بسته تا این محصول را جزو کالاهای با ارزش نمایان سازد.

3- آیفون تصویری سیماران 78W

سومین محصول معرفی شده ما اصلا ارزان نیست اما قابلیت هایی دارد که در مدل های انگشت شماری از دربازکن های تصویری دیده می شود. آیفون سیماران 78W همانطور که W انتهای نامش مشخص است دارای قابلیت Wifi است و می تواند تمامی امکانات مانیتور را به گوشی موبایل صاحب خانه انتقال دهد. این مانیتور تصویری هوشمند از طریق وای فای به مودم منزل و از طریق اینترنت مودم به تلفن صاحب خانه متصل میگردد و صاحب منزل با اپلیکیشن اختصاصی می تواند تصاویر دم درب را ببیند، با مراجعه کننده صحبت کند و در صورت نیاز درب را باز کند.

آیفون 78 وای فای سیماران و قابلیت های آن

از قابلیت وای فای این محصول هم اگر بگذیرم، خود مانیتور قابلیت های فراوانی دارد. از صفحه نمایش 7 اینچی لمسی با رابط کاربری فارسی گرفته، تا ارتباط داخلی صوتی با دیگر واحدها، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دوربین مدار بسته و ضبط فیلم یکی از دوربین ها با تشخیص حرکت موارد است که محصول سیماران را خاص جلو میدهد. گارانتی 30 ماهه و کیفیت خوب این محصول دیگر موارد است که خرید 78W را ارزشمند تر نیز می کند.

4- آیفون کالیوز B71

شاید کالیوز به مانند تابا یا الکتروپیک شرکت خیلی شناخته شده ای نباشد اما محصولات این شرکت به شدت با کیفیت و با ارزش هستند. با ارزش ترین 7 اینچی کالیوز B71 است که به مانند 5-70 تابا که در صدر بهترین های لیست ما قرار داشت یک 7 اینچ اقتصادی است. اما اگر بخواهیم منصفانه فقط این محصول را با تابا 5-70 مقایسه کنیم متوجه می شویم B70 ارزش خرید بالاتری دارد. چرا که در عین سادگی از دکمه های لمسی بهره می برد تا احتمال خرابی این قطعه مانیتور در کارکرد طولانی به صفر برساند.

قیمت این محصول آنقدر مناسب و اقتصادی است که با هزینه خرید این محصول از دیگر برندها نمی توان مدل 4.3 اینچی خریداری کرد و از این جهت است که در لیست ما در مقام 4 قرار گرفته است. شاید اگر کالیوز به مانند سه برند برتر دیگر شناخته شده بود و خدمات گسترده ای داشت جایگاه اولی را از آن خود می نمود.

5- آیفون تابا 4070

باز هم نماینده دیگری از برند بزرگ تابا و این بار مدلی بدون گوشی که در بازار جهانی این مدل ها فروش بیشتری دارد. 4070 هم به لحاظ قیمتی و هم به لحاظ امکاناتی جزو بهترین 7 اینچی های بازار ایران است و اگر دنبال مانیتور آیفون تصویری بدون گوشی باشید که اول و آخر به این مدل می رسید.

آیفون تصویری 4070 تابا هیچ دکمه ای بر روی مانیتور ندارد و همه فرامین به وسیله صفحه نمایش لمسی انجام میپذیرد. این محصول از لحاظ امکاناتی نیز دست و پا بسته نیست و قابلیت ذخیره سازی عکس و فیلم را داراست. همچنین ارتباط داخلی صوتی که در محصولات بالا رده وجود دارد در این محصول نیز دیده می شود و دو ورودی برای اتصال به پنل زنگ نیز دارد تا منازل دو ورودی نیز بتوانند از این مانیتور جذاب بهره ببرند.

6- آیفون تک نما D70M

اگر قصد تجهیز یک ساختمان بزرگ به آیفون تصویری را داشته باشیم قاعدتا به برند تک نما می رسیم و شاید بهترین مدلی که می توان از این برند نام برد D70M است که جزو مانیتورهای اقتصادی و البته با حافظه است. این مانیتور با همه ی مدل های دیجیتال تک نما سازگار است و حالا بجز ذخیره چند عکس در حافظه داخلی، قادر است فیلم و عکس های بیشتری را در کارت حافظه ذخیره کند. D70M تکنما را می توان به دو پنل زنگ متصل کرد و همچنان قابلیت ارتباط صوتی با نگهبانی را داراست و می تواند درب پارکینگ را باز نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*