-

با هولوگرام کسب و کار خود را دگرگون کنید

هولوگرام از برندها در برابر هرگونه جعل و کپی محافظت کرده و در عین حال لایه جدیدی از جذابیت تبلیغاتی را به آنها می‌افزاید. این برچسب‌ هم برای بهبود ظاهر اجناس و هم در جهت اطمینان از اصالت آنها کاربرد دارد.

با هولوگرام کسب و کار خود را دگرگون کنید

هولوگرام از برندها در برابر هرگونه جعل و کپی محافظت کرده و در عین حال لایه جدیدی از جذابیت تبلیغاتی را به آنها می‌افزاید. این برچسب‌ هم برای بهبود ظاهر اجناس و هم در جهت اطمینان از اصالت آنها کاربرد دارد. به همین خاطر ما اعتقاد داریم که هولوگرام می‌تواند کسب و کارها را دگرگون سازد!

در ادامه به معرفی برچسب‌های هولوگرام و مزایای آنها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام ها برچسب‌های امنیتی هستند که از اجزای بصری و طرح‌های گرافیکی متعدد تشکیل شده‌اند. این لیبل‌ها هنگام مشاهده در زیر نور، تصاویر سه بعدی و جلوه ‌های نوری را به نمایش می‌گذارند. طراحی پیچیده آنها منجر شده تا به راحتی جعل نشوند؛ به این معنا که امکان چاپ و سوء‌استفاده از آنها وجود ندارد.

به طور کلی هولوگرام امنیتی از دو ویژگی اصلی برخوردار می‌باشد که عبارتند از:

1. امکان کپی کردن آن تقریبا غیرممکن است.

2. از ظاهر جذاب و قابل توجهی برخوردار هستند.

در حال حاضر هولوگرام ها را می‌توان بر روی مواد مختلف و با استفاده از تکنیک ‌های گوناگون چاپ و تولید کرد. همچنین چاپ هولوگرام با عناصر طراحی خاص مانند آرم، متن و الگوهای سفارشی هر برند انجام می‌شوند؛ در نتیجه هر کسب و کاری می‌تواند برچسب هولوگرافی منحصر به فرد و مختص به خود را داشته باشد.

درصورتی که هولوگرام امنیتی به درستی و در یک مرکز معتبر ساخته شود؛ جلوه‌های چند رنگ، سه بعدی بودن و ویژگی‌های امنیتی را در ابعاد میکروسکوپی ارائه می‌دهد که امکان کپی یا اسکن آنها وجود نخواهد داشت. همچنین اصل یا کپی بودن آنها را به راحتی می‌توان با چشم غیرمسلح تشخیص داد.

هولوگرام چه ویژگی هایی دارد؟

مشتریان برای محصولاتی که در طی سال‌ها کیفیت و اصالت خود را از طریق روش‌های گوناگون اثبات کرده‌اند؛ ارزش زیادی قائل هستند. چاپ هولوگرام یکی از روش‌هایی است که به محافظت از محصولات در برابر جعل و تقلب کمک می‌کند اما این لیبل‌ها فقط یک عامل بازدارنده در برابر جعل نیستند؛ بلکه برای منحصر به فرد و لوکس‌تر شدن بسته بندی محصولات نیز پیشنهاد می‌شوند.

مصرف کنندگان معتقدند تولیدکنندگانی که از هولوگرام استفاده می‌کنند؛ بیشتر به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان‌شان اهمیت می‌دهند. بنابراین هولوگرام می ‎ تواند یک تصویر مثبت از محصولات و برندها در ذهن مخاطبان ایجاد کند. در حال حاضر از این برچسب‌ها در بخش‌های مختلف، از جمله صنایع داروسازی، مواد غذایی، وسایل الکترونیک و غیره استفاده می‌شود.

مزایای هولوگرام برای کسب و کارها چیست؟

جعل به یکی از بزرگترین چالش‌ها و مشکلات کسب و کارها تبدیل شده است که برای مقابله با آن باید به طور جدی برنامه ریزی کرد. انواع هولوگرام‌ های دو بعدی، سه بعدی، فلیپ فلاپ، ماتریس نقطه‌ای و غیره، در حال حاضر مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه حل برای تمایز بین اصالت و تقلبی بودن محصولات هستند. در ادامه به مهم ترین مزایای آنها برای کسب و کارها اشاره می‌کنیم:

  • جذابیت بصری

یکی از بارزترین مزایای هولوگرام ها جذابیت بصری آنهاست. طرح های پویا و چشم نواز آنها مصرف کنندگان را مجذوب خود کرده و محصولات شما را در قفسه‌های شلوغ فروشگاه‌ها متمایز می‌کند. البته این جذابیت فقط جنبه زیبایی ندارد؛ بلکه به افزایش شناخت برند و ایجاد اعتماد در مصرف کنندگان نیز منجر می‌شود که در موارد بعدی به آنها اشاره می‌کنیم.

  • اعتماد مشتری

وجود هولوگرام‌ های امنیتی حس اعتماد را به مصرف کنندگان شما القا کرده و نگرانی بابت خرید محصولات مشابه تقلبی و غیرمجاز را کاهش می‌دهد. به همین خاطر از این لیبل ‌ها می‌توان به عنوان یک اقدام امنیتی در جهت افزایش آگاهی از برند و تقویت اعتماد مصرف کننده استفاده کرد.

مشتریان با دیدن هولوگرام ‌های امنیتی بر روی محصولات، راحت تر می‌توانند صحت آنها را تأیید کنند. این امر همچنین وفاداری به برند را تقویت کرده و مشتریان را متقاعد می‌کند که در آینده کالاهای بیشتری را از همان برند خریداری کنند.

  • جلب رضایت

لیبل‌های هولوگرافی در حال حاضر به جدیدترین روند بازار تبدیل شده‌اند و به جلب رضایت مشتریان کمک می‌کنند. حتماً تاکنون درخشش و ظاهر رنگین کمانی این برچسب‌ها را بر روی بسته بندی محصولات دیده‌اید؛ آنها رنگارنگ، جذاب و واقعا خیره کننده هستند.

این برچسب های فریبنده تشخیص کالاهای اصل از تقلبی را نیز آسان‌تر کرده و همچنین هویت منحصر به فردی به برند شما می‌دهند. به همین خاطر است که تا این لحظه در راضی نگه‌داشتن مشتریان موفق بوده‌اند؛ بطوریکه در حال حاضر در تمام صنایع، کوچک و بزرگ، از این هولوگرام‌ ها استفاده می‌شود.

  • عدم جعل کالا

هولوگرام یک راه‌ حل مناسب و مقرون به صرفه برای ایمن سازی محصولات در برابر جعل، تقلب یا دستکاری است؛ چراکه تجهیزات و فناوری لیزری که برای ساخت هولوگرام‌‌های اصل استفاده می‌شود؛ برای جعل‌کنندگان به راحتی در دسترس نبوده و یا بسیار چالش ‌برانگیز و پرهزینه خواهد بود. از طرف دیگر هرگونه تلاش برای دستکاری هولوگرام ها نیز بلافاصله آشکار شده؛ زیرا ظاهر آنها آسیب می‌بیند. برای کسب اطلاعات بیشتر از اینکه آیا هولوگرام امنیتی را می‌توان جعل کرد؟ می‌توانید وارد این مقاله شوید.

با چسباندن هولوگرام بر روی محصولات یا بسته بندی آنها، تولیدکنندگان می‌توانند مشتریان را از صحت خرید خود مطمئن سازند و اعتماد آنها را جلب کنند.

چاپ هولوگرام

چاپ هولوگرام می‌تواند برای احراز هویت برند، مهر و موم بسته بندی محصولات یا حتی اهداف تزئینی صورت بگیرد. برای چاپ این لیبل‌ها فناوری های هولوگرافیک مختلفی در دسترس هستند که هر کدام جلوه‌ های بصری منحصر به فردی را ارائه می‌دهند.

تولید هولوگرام ‌شامل زنجیره‌ای از فرآیندها است که شباهت زیادی به سایر فناوری ‌های چاپ دارد و از مراحلی نظیر طراحی، پیش چاپ، چاپ و غیره تشکیل شده است؛ با این وجود در چاپ هولوگرام تجهیزات و روش ‌های خاص و پیشرفته‌ای مانند لایه بندی، شخصی سازی، شماره گذاری، مهر و موم و یا لمینیت نیز به کار گرفته می‌شود.

روش‌های مختلف چاپ هولوگرافیک شامل چاپ برجسته، لیتوگرافی یا چاپ دیجیتال است که بسته به نیاز و بودجه شما قابل انتخاب می‌باشند. همچنین برای ساخت این هولوگرام‌ها از مواد مختلف از جمله فویل یا ورق فلزی نازک استفاده می‌شود که جلوه هولوگرافیک قابل لمس و برجسته ایجاد می‌کنند. همه این ویژگی‌ها تکرار یا کپی کردن این برچسب‌ها را برای افراد دیگر ناممکن می‌سازد.

بهترین مرکز چاپ هولوگرام

این روزها صنایع بیشتر از همیشه به دنبال محافظت از محصولات خود و در عین حال جذب مصرف کنندگان هستند و چاپ هولوگرام می‌تواند یک راه‌حل فوق العاده برای رسیدن به این اهداف باشد. برچسب هولوگرام در اصل نویدبخش عصر جدیدی از اصالت و جذابیت محصولات است.

شما در بهترین مرکز چاپ هولوگرام می‌توانید هولوگرام‌های مقاومی را سفارش دهید که از چاپ باکیفیت بالا برخوردار هستند. مرکز سیناپکینگ برای تولید هولوگرام، از مواد درجه یک استفاده می‌کند تا بهترین نتایج ممکن را به مشتریان ارائه دهد.

روکش آینه‌ای و براق هولوگرام‌ های این مرکز به سطح برچسب‌ها جلوه‌‌ای رنگین کمانی با انعکاسی جذاب از نورها می‌دهد که در نگاه بینندگان بسیار خیره‌کننده است. این برچسب‌ها تاثیر فوری روی بسته بندی محصولات گذاشته و به جلب نظر مشتریان کمک می‌کنند.

سخن پایانی

سیناپکینگ یکی از مراکز پیشرو در چاپ انواع هولوگرام باکیفیت بالا است که بهترین خدمات طراحی و چاپ این برچسب‌ها را به مشتریان خود در سراسر ایران ارائه می‌دهد. اگر شما نیز به دنبال خدمات و تجهیزات پیشرفته و بهینه برای چاپ هولوگرافیک هستید؛ می‌توانید با این مرکز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*