-

فرصتهای سرمایه‌گذاری در ازمیر ترکیه

استان ازمیر بخاطر جاذبه های توریستی، تاریخی و طبیعی متنوع جهت زندگی کردن یا سرمایه گذاری در زمینه های محتلف، مقصد ایده آلی برای خیل عظیم سرمایه گذاران است. این میزان از تقاضا برای سرمایه گذاری،

فرصتهای سرمایه‌گذاری در ازمیر ترکیه

در پرتو تحولات و پیشرفت های کلی اقتصاد ترکیه رخ می‌دهد، چراکه سرمایه‌گذار در این کشور گزینه های متعدد و متنوعی برای سرمایه گذاری دارد. سرمایه گذاران در این کشور، انتخاب های متنوعی نظیر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، سرمایه گذاری صنعتی، سرمایه گذاری گردشگری و سرمایه گذاری املاک و مستغلات با انواع و اقسام مزیت هایش، در اختیار دارند.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ازمیر ترکیه

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ازمیر ترکیه یکی از بهترین نوع سرمایه گذاری‌ها در این استان است که سالانه میلیون ها گردشگر را جذب این کشور میکند. ازمیر ترکیه از حیث گردشگری بهترین ویژگی ها را دارد ، طبیعت دلربا و سواحل دیدنی، بازارهای متمایز و محله های فوق العاده. البته ناگفته نماند که شهر افسوس به بنای یونانیان با قدمتی مربوط به ۶۰۰۰ سال قبل از میلاد و مسجد حیصار که قدمت آن به قرن ۱۶ میلادی باز می گردد، در ازمیر قرار دارند. علاوه بر این، موزه باستان شناسی ازمیر، که بسیاری از آثار باستانی، نقاشی ها، مجسمه ها و مجموعه های متعلق به تمدن های یونانی، بیزانسی، سلجوقی و عثمانی را به نمایش می‌گذارد، نقش بسزایی در صنعت گردشگری ترکیه ایفا میکند. از طرفی، کوه کایاک بوزداغ واقع در مرکز روستای بوزداغ در شرق شهر ازمیر، یکی از طبیعی ترین مکان های گردشگری شهر ازمیر است که مناسب رویدادهای ورزشی، به ویژه کوهنوردی و اسکی زمستانی است و در کنار آن، دارای سواحل زیبا، استراحتگاه های متنوع و مجلل است. سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ازمیر رو به افزایش است، زیرا این کشور به دلیل اقتصاد قوی و روند رو به رشد جمعیتی، برای سرمایه گذاران سرزمین فرصتهاست. صنعت گردشگری در ازمیر که در سطح ملی و عرصه ی جهانی شناخته شده است، ازمیر را به مقصد ایده آلی برای سرمایه گذاران بدل کرده است. به منظور دریافت مشاوره در خصوص انواع روشهای سرمایه‌گذاری در ترکیه با مجموعه گونش‌اینوست در ارتباط باشید. مشاوران ما آماده ارائه خدمات میباشند.

کشاورزی و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ازمیر

سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ازمیر یک سرمایه گذاری موفق است، زیرا ترکیه جزء کشورهایی است که از توسعه ی کشاورزی حمایت میکند و برای سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تسهیلات مختلفی ارائه می دهد. بخش کشاورزی ترکیه یکی از مهم ترین منابع اقتصادی این کشور محسوب میشود چراکه بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این بخش سرمایه گذاری کرده اند. سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ازمیر به دلیل مناطق قابل کشت وسیع، تنوع و فراوانی محصولات و این واقعیت که موقعیتی استراتژیکی دارد که موجب تسهیل صادرات میشود، میتواند سرمایه گذاری موفق و آینده داری باشد. به طور کلی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی ازمیر با توجه به عوامل زیر، یک سرمایه گذاری تضمین شده و مطمئن است:

  1. در دسترس بودن نیروی کار کافی برای کشاورزی.
  2. عوامل حمایتی دولت : که با ارئه تسهیلات از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی حمایت میکند.
  3. عدم تمایز بین سرمایه گذاران خارجی و داخلی در برخورداری از تسهیلات
  4. عوامل جغرافیایی: فراوانی مناطق قابل کشت.
  5. عواملی که سود ده بودن سرمایه گذاری در این بخش را تضمین میکنند
  6. آب : در دسترس بودن منابع آب
  7. شرایط اقلیمی مناسب برای کشت انواع مختلف محصولات کشاورزی به ویژه گیاهان زینتی

صنعت و سرمایه گذاری در بخش صنعتی ازمیر

ترکیه جزء بیست کشور صنعتی جهان است که دو سوم تجارت جهانی و بیش از نود درصد تولید نفت خام جهان را به خود اختصاص داده و به منبع قابل اعتمادی در تولید کالاهای مصرفی با کیفیت بالا تبدیل شده است. بنابراین سرمایه گذاری صنعتی در سراسر استان های ترکیه مورد توجه ویژه قرار گرفته است. علاوه بر این، ازمیر و بقیه استان‌ها با فراهم سازی زیر ساخت ها و امکانات ضروری در کنار برخورداری از شرایط و موقعیت مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی، به شرکت‌ها این امکان را میدهند تا در محیطی مناسب برای سرمایه‌گذاری فعالیت کنند.

زمینه های عمده سرمایه گذاری صنعتی در ازمیر عبارتند از :

  • صنایع بسته بندی.
  • صنایع/ تجهیزات دفاعی
  • صنایع مبلمان.
  • صنایع کفش.
  • صنایع غذایی و انواع آن
  • صنایع پوشاک
  • صنعت پتروشیمی.
  • صنعت پلاستیک
  • صنعت آهن و فولاد.
  • صنعت تجهیزات پزشکی.
  • صنعت نساجی.
  • صنعت قطعات یدکی خودرو
  • صنعت مصالح و لوازم ساختمانی

مهمترین مزایای سرمایه گذاری صنعتی در ازمیر عبارتند از:

  1. معافیت مالیاتی از ارزش افزوده هنگام خرید زمین.
  2. معافیت از مالیات املاک به مدت پنج سال از تاریخ تکمیل تاسیس.
  3. کاهش هزینه های آب، گاز طبیعی و مخابرات.
  4. معافیت از مالیات الحاق یا تفکیک قطعات.
  5. معافیت از عوارض شهرداری.
  6. معافیت پسماندهای جامد از عوارض شهرداری در صورت عدم بهره مندی ناحیه صنعتی تحت نظارت از خدمات شهری.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ازمیر ترکیه

سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات در ترکیه به طور کلی با روند رو به رشدش در عرصه جهانی، ترکیه را به مقصدی مهم برای سرمایه گذاران املاک تبدیل کرده است. در میان شهرهای ترکیه، ازمیر، مروارید دریای اژه، به دلیل وجود املاک مجلل، استراحتگاه های توریستی متمایز، سواحل بسیار زیبا و طبیعتی دیدنی، مقصد محبوبی برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی، به ویژه اعراب است.

آپارتمان در ازمیر

برای افرادی که به دنبال خرید ملک و آپارتمان در ازمیر هستند، ازمیر ترکیه با توجه به تنوع بالای آپارتمان ها و همچنین بخاطر چشم انداز ساحلی زیبا و طراحی داخلی چشم نواز این آپارتمان ها، مقصد بسیار مناسبی است. موجودی آپارتمان ها در هشتاد و یک استان ترکیه به حدود ۱ میلیون آپارتمان می رسد که بیشترین تعداد این آپارتمان ها در استانبول و سپس آنکارا و سپس در ازمیر است. شهر ازمیر که پروژه های ساخت وساز متعددی در آن در حال انجام است، استانداردهای زندگی بالایی دارد و ارزش املاک و مستغلات در هر یک از مناطق بالجووا، اورلا و منمن این استان افزایش یافته است.

ویلا در ازمیر

ویژگی ازمیر در دسترس بودن ویلاهای مجلل برای سرمایه گذاری، به دلیل طبیعت توریستی و لوکس و سواحل، استراحتگاه ها و فضاهای متعدد برای چنین ساخت و سازهایی است. برای اشخاصی که از طریق خرید ویلا قصد سرمایه گذاری دارند، انواع ویلاها اعم از ویلاهای بزرگ و مجلل، متوسط، رو به دریا یا جنگل در دسترس هستند. عموما اکثریت خریداران علاقه مند به خرید ویلاهای لوکس با چشم انداز رو به جنگل و دریا هستند.

خرید زمین در ازمیر

در استان ازمیر زمین های بزرگ، متوسط و کوچک برای اشخاصی که قصد سرمایه گذاری از طریق خرید زمین دارند، محیا است. تنوع زمین ها نیز از نظر موقعیت مکانی و دسترسی به نقاط شهری یا ساحل، بسیار بالاست. تنوع بالا و متعدد بودن گزینه های قابل انتخاب موجب میشود خرید این زمین ها برای اشخاصی که قصد ساخت ویلا یا آپارتمان های شخصی دارند، بسیار مناسب باشد.

اراضی زراعی ازمیر

ازمیر شهر مناسبی برای خرید اراضی زراعی یا سرمایه گذاری در این زمینه است. تقاضا برای خرید اراضی زراعی در ازمیر به دلیل وجود منابع آب کافی، آب و هوای فوق العاده و طبیعت متمایز، همچنان رو به افزایش است. اراضی زراعی تنوع بسیار بالای دارند. به طور کلی، خرید زمین کشاورزی در ازمیر، سرمایه گذاری در مزارع گاوداری در ازمیر یا سرمایه گذاری در مرغداری در ازمیر، جزو سرمایه گذارهای موفق در این شهر است. ازمیر یک استان پیشرو در کشاورزی است که خاک حاصلخیز، آب و هوای مطلوب و منابع آب فراوانی دارد و این مسئله سود ده بودن سرمایه گذاری در اراضی زراعی این منطقه را تضمین میکند.

مزایای سرمایه گذاری در املاک ازمیر ترکیه عبارتند از:

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ازمیر یک سرمایه گذاری متمایز است. زیرا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه همیشه تحت تأثیر اقتصاد رو به رشد و ثبات سیاسی دولت این کشور است. ترکیه اولین و بهترین کاندید برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در منطقه است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ازمیر، سرمایه گذاری در اراضی زراعی ازمیر، سرمایه گذاری در ویلاهای ازمیر و سرمایه گذاری در زمین های ازمیر جزو سرمایه گذاری های رو به رشد و سود ده در ترکیه هستند. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ازمیر نتایج تضمین شده ای به همراه دارد که به دور از ریسک است. افزایش روزافزون قیمت آپارتمان ها در ازمیر به دلیل میزان تقاضای خرید بالا، آنها را به عواملی ممتاز برای سرمایه گذاری در ازمیر تبدیل می کند. بر اساس شاخص بین المللی نایت فرانک، ترکیه یکی از بزرگترین بازارهای جهان برای رشد قیمت املاک و مستغلات است و بخش املاک و مستغلات ازمیر، یکی از مهم ترین بخش های سرمایه گذاری در ترکیه است.

یکی از مهمترین ویژگی های سرمایه گذاری در املاک ازمیر، دریافت آسان شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است که شخص به موجب آن میتواند به اکثر کشورهای سراسر جهان بدون نیاز به ویزا سفر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*