-

معرفی کامل تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ ۸۵QN۹۵A از سایت رکسوند

در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ 4k در بانه با شما گفت‌وگو کنیم و بهترین مدل این تلویزیون یعنی تلویزیون سامسونگ QN95A رو به شما معرفی کنیم.

معرفی کامل تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A از سایت رکسوند

در این مقاله می‌خواهیم در مورد قیمت تلویزیون سامسونگ 4k در بانه با شما گفت‌وگو کنیم و بهترین مدل این تلویزیون یعنی تلویزیون سامسونگ QN95A رو به شما معرفی کنیم. این تلویزیون یکی از محصولات عالی برند سامسونگ است که به امکانات و قابلیتهای بسیار گسترده مجهز شده است. تلویزیون 85QN95A در سال 2021 تولید شده است و توسط برند سامسونگ بازار عرضه گشت است. این تلویزیون امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و به صفحه نمایش QLED مجهز شده است. صفحه نمایش نئو QLED باعث شده تلویزیون 85QN95A امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوعی داشته باشد. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85QN95A در سایزهای مختلف از 55 اینچ گرفته تا 85 اینچ در بازار وجود دارد. تلویزیون QN95A یکی از محصولات سری 9 سامسونگ است و تقریباً محصول جدید محسوب می‌شود. این تلویزیون می‌تواند شرایطی را برای شما فراهم کند که به صورت حرفه‌ای به تماشای فیلم بپردازید یا حتی به عنوان مانیتورینگ و گیمینگ از تلویزیون QN95A استفاده کنید.

تلویزیون 2021 سامسونگ 85QN95A صفحه نمایش 85 اینچ دارد و صفحه نمایش آن از نوع کیولد می‌باشد. این تلویزیون به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است و تمامی تصاویر با کیفیت بسیار گسترده نمایش می‌دهد. همچنین نور پس زمینه در تلویزیون اسمارت 85QN95A از نوع نور پس زمینه مینی ال ای دی Mini LED می‌باشد و کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و از نظر سیستم عامل به نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است. اگر قصد خرید تلویزیون از بانه و گناوه را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی کامل تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A از سایت رکسوند

کیفیت تصویر تلویزیون 4K سامسونگ 85QN95A

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ مدل QN95A به کیفیت تصویر 4K مجهز شده است. کیفیت تصویر فورکا تراکم پیکسلی 3840 * 2160 پیکسل دارد. این تراکم پیکسلی کاملاً قدرتمند است و می‌تواند در مقایسه با محتوای فول اچ دی 4 برابر کیفیت بهتری داشته باشد. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A را می‌توانید برای محیط‌ها و سالن‌های بزرگ استفاده کنید و از مشاهده تصاویر و صحنه‌های آن لذت ببرید. زیرا این تلویزیون تمامی جزئیات تصاویر را برایتان ارائه می‌دهد و حجم رنگ 100% نمایش می‌دهد. فقط تلویزیون های 32 اینچ سامسونگ کیفیت تصویر اچ دی دارند، مابقی این تلویزیون های دارای کیفیت تصویر فول اچ دی و فورکا و ایت کا هستند. قیمت تلویزیون ال جی 32 اینچ هم به دلیل کیفیت تصویر مشابهی که با سامسونگ دارد بیشتر در یک رنج قیمتی هستند.

تلویزیون 85QN95A از عمق رنگ ده بیتی برخوردار است و می‌تواند تمامی جزئیات تصاویر را برایتان نمایش دهد. تلویزیون اسمارت سامسونگ 85QN95A نرخ رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و با این سرعت بسیار بالا محتوا‌های اکشن و ورزشی را با کیفیت خوبی نمایش می‌دهد. حتی اگر جزئیات در تاریکترین قسمت تصاویر قرار گرفته باشند شما می‌توانید آنها را با کیفیت بالایی مشاهده کنید. در تلویزیون QN95A پردازنده کوانتوم به کار رفته است که کاملاً قدرتمند است و تمامی صحنه‌ها و تصاویر و حتی صداها را لحظه به لحظه پردازش می‌کند. تلویزیون QN95A تمامی محتواها را از نظر کیفیت نیز ارتقا می‌دهد و شما همه چیز را در حد کیفیت فورکا مشاهده می‌کنید. همچنین محدوده دینامیکی بالایی دارد و به فرمت HDR و سیستم کاهش نویز مجهز شده است.

معرفی کامل تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A از سایت رکسوند

سیستم صوتی تلویزیون هوشمند سامسونگ 85QN95A

تلویزیون QLED سامسونگ مدل QN95A سیستم صوتی چهار کاناله دارد. این تلویزیون در سایز بزرگ تولید شده است و از 60 وات توان صوتی پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 85QN95A به بلندگوهای با کیفیت مجهز شده است و دارای سابووفر داخلی نیز می‌باشد و می‌تواند صداها را با کیفیت بسیار بالا و بدون هیچ نویز و اختلال ارائه دهد. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A به فناوری تقویت صدای دیالوگ مجهز شده است به همین دلیل تمامی گفتگو‌های بازیگران با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ 85QN95A به فناوری‌های مختلفی در زمینه سیستم صوتی مجهز شده است. به عنوان مثال با وجود فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus شما تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالایی می‌شنوید و تلویزیون می‌تواند صدای‌ها را با کیفیت بالا ارائه داده و حتی شما اگر در اتاق باشید موسیقی‌ها را با کیفیت بهتر دریافت می‌کنید. تلویزیون 85QN95A صدای فراگیر و سه بعدی دارد و به ساب ووفر‌های قدرتمندی مجهز شده است. همچنین این تلویزیون از دستیارهای صوتی الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

امکانات و قابلیت‌های تلویزیون 85QN95A

تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 85QN95A علاوه بر اینکه در زمینه کیفیت تصویر و سیستم صوتی قدرتمند عمل می‌کند از امکانات و قابلیت‌های مختلفی نیز پشتیبانی می‌کند. تلویزیون نسخه 6 سیستم عامل تایزن مجهز شده است و دنیایی از امکانات و قابلیت‌های هوشمند دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌ها در تلویزیون 85QN95A این است که مدیریت کردن این محصول برای شما کار بسیار آسان می‌باشد. زیرا این تلویزیون با دستیار صوتی الکسا و گوگل کاملا هماهنگ است و شما میتوانید با تلویزیون صحبت کنید هر چه را که می‌خواهید با صدا ارائه دهید و تلویزیون بلافاصله آنها را برای شما انجام می‌دهد. تلویزیون 85QN95A سایز 85 اینچ و قابلیت ضبط برنامه مجهز شده است. همچنین این تلویزیون دارای قابلیت تلتکست است و شما می‌توانید علاوه بر استفاده از پورت ها و درگاه‌های ارتباطی تلویزیون 85QN95A را به صورت هوشمند به سایر دستگاه‌ها متصل نمایید. همچنین امکان اتصال موبایل به تلویزیون به صورت هوشمند فراهم شده است این امکان برای شما فراهم شده است که با استفاده از قابلیت Apple Airplay تمامی دستگاه‌های شرکت اپل را نیز تلویزیون 85QN95A متصل کنید و اطلاعات و داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. امکان دانلود و نصب برنامه‌های مختلف نیز در تلویزیون 85QN95A وجود دارد. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A دارای قابلیت اینترنت اشیا است و ریموت کنترل بسیار قدرتمندی دارد.

معرفی کامل تلویزیون 85 اینچ سامسونگ 85QN95A از سایت رکسوند

طراحی تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN95A

تلویزیون سامسونگ مدل 85QN95A طراحی بسیار شیک و زیبایی دارد. این تلویزیون به صفحه نمایش مینی ال ای دی Mini LED مجهز شده است و از چهار پورت HDMI برخوردار است. با استفاده از این پورت شما می‌توانید تمامی اطلاعات و داده‌های صوتی و تصویری خود را به صورت همزمان با صفحه نمایش تلویزیون منتقل کنید. علاوه بر پورت HDMI تلویزیون 85QN95A دارای پورت یو اس بی است که شما می‌توانید انواع فلش مموری و حافظه‌های جانبی را نیز به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون 85QN95A به صورت باریک و ظریف طراحی شده است و صفحه نمایش 85 اینچ دارد. این تلویزیون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کاملا شیک و زیبا طراحی شده است. می‌توانید این محصول بر روی پایه‌ها قرار داده یا آن با استفاده از براکت آن را به دیوار متصل نمایید. اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند سامسونگ 85QN95A را دارید به فروشگاه اینترنتی رکسوند مراجعه نمایید و این محصول را با دریافت مشاوره رایگان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین