-

تشریح دستاوردهای جشنواره اینوماین

رئیس سومین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین) اعلام کرد: در این جشنواره ۴۹ تفاهمنامه بین استارت‌آپ‌ها، نوآوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های بزرگ و صنعتی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، امید اصغری با بیان این مطلب گفت: در طول ۳ روز برگزاری جشنواره اینوماین در ۳ بخش ارائه نیازهای فناورانه معادن، مجتمع‌ها و شرکت‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی، ۸ نشست و در نتیجه، ۶۳ جلسه B۲B تشکیل شد.

وی افزود: تفاهمنامه‌های امضا شده توسط دبیرخانه دائمی جشنواره در طول سال پیگیری می‌شود.

موسسه یونیدرو هم با هدف حفظ و تداوم این فعالیت همچون پیش از برگزاری جشنواره، با برگزاری وبینارهای تخصصی باعنوان معدنیار تلاش خواهد کرد طرف‌های عرضه و تقاضای فناوری در این حوزه را به‌هم نزدیک کند.

رئیس سومین جشنواره اینوماین با اشاره به شناسایی ۳۶۰ شرکت دانش‌بنیان دارای ظرفیت فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: در بخش نمایشگاه این جشنواره، موسسه یونیدرو با پایش حدود ۶۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان ثبت شده در کشور، نسبت به شناسایی شرکت‌های مذکور اقدام کرد.

وی ادامه داد: همچنین از میان شرکت‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی کشور، ۳۵۰ شرکت فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی شناسایی شدند تا بتوان با کمک آنها، نسبت به توسعه اکوسیستم دانش‌بنیان معدن و صنایع معدنی کشور اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*