جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 96337
تاریخ انتشار: 1402/08/09 07:09

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

تهیه لوازم خانگی به صورت اقساط برای بازنشستگان و دریافت‌کنندگان مستمری تامین اجتماعی در فروشگاه لوازم خانگی اصفهان.

در فروشگاه "بکایی"، ما با افتخار خدمات خرید اقساطی لوازم خانگی را به بازنشستگان و دریافت‌کنندگان مستمری تامین اجتماعی ارائه می‌دهیم. ما به شما این امکان را می‌دهیم که لوازم خانگی مورد نیاز خود را به راحتی و بدون نیاز به ضامن یا چک خریداری کنید. این فرصت شامل تمامی لوازم خانگی ما از جمله یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، جاروبرقی، مایکروفر، مایکرووی و اتو می‌شود.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

  1. امکان پرداخت اقساط به مدت 6، 12 و 18 ماه، به تناسب وضعیت مالی شما.
  2. امکان خرید اقساطی بدون نیاز به ضامن یا چک، که این امر فرآیند خرید را بسیار ساده‌تر می‌کند.
  3. مبالغ مستحق اقساط از حقوق شما توسط سامانه بتا بانک رفاه کسر می‌شود، بنابراین نیازی به مراجعه به بانک ندارید.
  4. اعتبارسنجی آنلاین سریع و آسان برای بازنشستگان تامین اجتماعی تضمین می‌کند که خرید شما به سرعت انجام شود.
  5. شما می‌توانید لوازم خانگی خود را به صورت اقساطی تا سقف 100 میلیون تومان خریداری کنید، به منظور پوشش نیازهای خانه‌تان.
  6. امکان خرید اقساطی به صورت حضوری یا آنلاین (غیرحضوری) وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید روشی که برایتان مناسب‌تر است را انتخاب کنید.
  7. شما نیازی به پرداخت پیش‌پرداخت یا حداقل مبلغ پیش‌پرداخت ندارید. این به شما امکان می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به هزینه اولیه بزرگ، لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ما در فروشگاه "بکایی" تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازنشستگان و دریافت‌کنندگان مستمری تامین اجتماعی را در تأمین نیازهای خانگی‌شان پشتیبانی کنیم. به راحتی و با اطمینان، لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید.

خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان، مستمری‌گیران تامین اجتماعی و خانواده‌های عزیزشان

فروشگاه لوازم خانگی آنلاین "بکایی" در اصفهان با هدف تسهیل دسترسی به لوازم خانگی برای افراد از اقشار مختلف، طرح‌های ویژه و مناسب برای خرید اقساطی ارائه می‌دهد. این خدمات به تمام مشتاقان امکان می‌دهد که لوازم خانگی خود را با پرداخت تدریجی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند.

بازنشستگان و مستمری‌گیران تامین اجتماعی و خانواده‌های محترمشان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا چک و با کسر مبالغ مستحق اقساط از حقوق خود، لوازم خانگی مورد نیاز را به صورت اقساطی از فروشگاه آنلاین بکایی تهیه کنند.

همچنین دیگر متقاضیان نیز می‌توانند با ارائه چک صیادی تا سقف 100 میلیون تومان، خرید اقساطی لوازم خانگی را تجربه کنند و به تهیه محصولات و خدمات مورد نیاز خود بپردازند.

مزایای خرید اقساطی از طریق طرح بتا:

  • تنها با ارائه کارت ملی می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و نیازی به مراجعه به بانک ندارید.
  • این طرح از نیاز به مدارک طولانی و زمان‌بر برای خرید اقساطی آزاد است.
  • شما می‌توانید به آسانی و بدون هزینه اولیه بزرگ، لوازم خانگی خود را تهیه کنید.
  • تنها با ارائه کارت ملی، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و نیازی به مراجعه به بانک ندارید.

لوازم خانگی طرح خرید اقساطی تامین اجتماعی

طرح خرید اقساطی تامین اجتماعی بازنشستگان و مستمری‌گیران را به خریداران ارائه می‌دهد تا از زندگی آسان‌تری برخوردار شوند. شما می‌توانید محصولاتی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و جاروبرقی و هر نوع محصولی که نیاز دارید، به صورت اقساطی تهیه کنید. نه تنها بدون نیاز به پیش‌پرداخت بلکه بدون نیاز به ضامن یا سفته.

با خرید اقساطی از طریق طرح بتا، دیگر نیازی به مراجعه به بانک یا تدارک مدارک طولانی نیست. ما در فروشگاه آنلاین "بکایی" به خریداران خود تسهیلات بی‌نظیری را ارائه می‌دهیم تا زندگی راحت‌تری را تجربه کنند.

لوازم خانگی اقساطی بازنشستگان تامین اجتماعی

فروشگاه لوازم خانگی آنلاین بکایی در اصفهان، به منظور تسهیل دسترسی به لوازم خانگی مورد نیاز برای افراد از اقشار مختلف، طرح‌های ویژه و مناسب خرید اقساطی ارائه می‌دهد. این خدمات به تمام متقاضیان عزیز امکان می‌دهد که لوازم خانگی خود را با پرداخت تدریجی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.

بازنشستگان و مستمری‌گیران تامین اجتماعی و خانواده‌های محترمشان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند به صورت کسر مستقیم از حقوق و بدون نیاز به چک یا ضامن، لوازم خانگی مورد نیاز را به صورت اقساطی از فروشگاه اینترنتی بکایی خریداری کنند.

همچنین سایر متقاضیان نیز امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را دارند و با ارائه چک صیادی تا سقف 100 میلیون تومان، می‌توانند به تهیه کالاها و خدمات مورد نیاز خود به صورت اقساطی اقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی برای بازنشستگان و مستمری‌گیران تامین اجتماعی در فروشگاه بکایی ساده‌تر از گذشته شده و نیازی به مدارک طولانی ندارد. تنها با ارائه کارت ملی، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و نیازی به مراجعه به بانک ندارید.

محصولات متنوعی در طرح خرید اقساطی تامین اجتماعی در اختیار شما قرار دارد. این محصولات شامل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، تلویزیون، اجاق گاز، جاروبرقی، مایکروویو، فرش ماشینی، میز تلویزیون، سرویس خواب، مبلمان راحتی، اسپیلت و سایر وسایل خانگی مورد نیاز شما می‌باشد.

اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی

با خرید اقساطی از طریح بتا، نیازی به پیش پرداخت ندارید و می‌توانید محصولات خانگی خود را به سادگی و با اطمینان تهیه نمایید.

فروشگاه بکایی تضمین می‌کند که محصولات ارائه شده از برندهای معتبر با کیفیت بالا باشند و خرید اقساطی شما با رضایت کامل انجام شود. همچنین، تحویل سریع و بدون مشکلات فنی و ظاهری تضمین می‌شود.

اگر فرد متقاضی سنی بالاتر از 77 سال داشته باشد، با ارائه یک ضامن زیر 77 سال که دارای چک است، می‌تواند از این امکان استفاده کند. در این مورد، کپی کارت ملی، آدرس و شماره تماس ضامن باید به فروشگاه ارائه شود.

شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی برای بازنشستگان و مستمری‌گیران تامین اجتماعی بسیار آسان و انعطاف‌پذیر بوده و امکان خرید بدون نیاز به ضامن یا سفته را فراهم می‌کند. همچنین، با پرداخت پیش‌پرداخت، می‌توانید مقدار اقساط خود را کمتر کنید و خرید اقساطی را سبک‌تر کنید.

خرید اقساط لوازم خانگی

امروزه با افزایش قیمت لوازم خانگی، خرید نقدی این محصولات برای بسیاری از افراد دشوار شده است. به همین دلیل، خرید اقساطی لوازم خانگی به یکی از گزینه‌های محبوب برای بسیاری از افراد تبدیل شده است.

مزایای خرید اقساط لوازم خانگی

  • قابلیت خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب‌تریکی از مزایای اصلی خرید اقساط لوازم خانگی، این است که شما می‌توانید لوازم خانگی مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تر خریداری کنیدبه این دلیل که در خرید اقساطی، مبلغ اقساط را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنید و در نتیجه، مبلغ کل پرداختی شما کمتر می‌شود.
  • امکان خرید لوازم خانگی با بودجه محدودخرید اقساط لوازم خانگی، امکان خرید لوازم خانگی با بودجه محدود را برای شما فراهم می‌کندبه این دلیل که شما می‌توانید با پرداخت پیش پرداخت، مبلغ اقساط را کاهش دهید.
  • امکان خرید لوازم خانگی بدون نیاز به ضامنبرخی از فروشگاه‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات خرید اقساط لوازم خانگی، امکان خرید اقساط لوازم خانگی بدون نیاز به ضامن را فراهم می‌کنند.

جهت خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان تامین اجتماعی میتوانید به فروشگاه لوازم خانگی بکایی مراجعه نمایید .


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4mxkx8